Oletteko parina kuvanneet panemistanne?
Mietin että ois tosi kiihottava ajatus nähdä omaa panemista livenä telkkarista.
Mietin just miten tuo kannattaisi käytännössä toteuttaa ettei mene teknisesti ihan liian hankalaksi.
Onko teillä kokemusta seksin amaröörikuvaamisesta? Eikä siis mitään salakuvausjuttuja vaan ihan kamerajalusta avoimesti hommiin mukaan.
Haluaisin nähdä isolta tv-ruudulta livenä kuinka mieheni panee minua takaapäin, ajatus kiehtoo kovasti - mutta tosiasiassa saattaahan se ruudulla näyttää kamalaltakin.
Kommentit (5)
On kuvattu ihan kännykällä, joka on laitettu kolmijalkaan kiinni. Varsinkin vaimo haluaa nähdä, kun on sidottuna seksihepeneissä sänkyyn silmät peitettynä, et miltä näyttää ja mitä tapahtuu. Paras video on kyllä kun hän on silmät peitettynä stay-up sukissa, tiukka body päällä ja suupallo suussa kiinnitettynä satulavibran päälle 30 minuutiksi. Sai monta orgasmia, squirttasi ja aneli vapautusta, ilman että sitä sai 😍
Ap täs vielä pohdiskelee:
Kannattaisko tuohon kuvaamiseen olla ehkä joku vain sille pyhitetty laite? Jotenkin vaan hirvittää että jos omalla kännykällä kuvaa härskeilyjä ja keskenkaiken just Mummo soittaa ja jostain käsittämättömästä syystä videokuva meneekin mummon luuriin :D
Oon hirveen epäluuloinen noihin laitteisiin.
Onko jotenkin mahollista että kuvattu matsku näkyis livenä jonkun väärän henkilön laitteessa? Vähänniinkuin muinoin bluetoothin kanssa että saattoi yhdistellä ihan itsestään muiden luureihin.
Pakko kokeilla kyllä tavalla tai toisella, kuulostaa niin hotilta toiminnalta.
Jos löydätte vielä jostain vhs kameran, se on tietosuojan kannalta paras. Ei livahda matsku nettiin...
Ehkä kannattaa tosiaan testailla jollain muulla laitteella kuin älypuhelimella. Esim. vähälle käytölle jäänyt tabletti vois toimia jos sen saa helposti kiinni kuvausjalustaan.
Ollaan kuvattu lähikuvalla ja yllätyin miten upealta se näytti... Olin varautunut, ettei välttämättä tuu semmoista mitä haluaa katsoa, mut tulikin kuumimmat pätkät ever. Kokeilkaa ihmeessä.