Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruotsissa avataan ensiapuasema raiskatuille miehille

Vierailija
23.08.2015 |

Mahtaa olla paljon asiakkaita..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:27"]

Itse miehenä olen sitä mieltä, että miestä ei voi raiskata. Eikö mies osaa tai pysty vastustamaan, jos joku yrittää tunkea väkisin perseeseen?? Noloa! ap

[/quote]

No esim teinipoika vastaan iso aikuinen mies, tai liikuntavammainen. Mietipä sitä. Mutta provohan sä oot. Turha tulla puhumaan miesvihasta jos miehenä itse on noin tyhmä.

Vierailija
2/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla samantien kaikille seksuaalisen väkivallan uhreille. Esim.kiveksille potkituille miehille.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:27"]

Itse miehenä olen sitä mieltä, että miestä ei voi raiskata. Eikö mies osaa tai pysty vastustamaan, jos joku yrittää tunkea väkisin perseeseen?? Noloa! ap

[/quote]

Miesvihapalsta mainittu, aloittaja "ilmoittautuu" "mieheksi". Yllättävää? No niinpä.

Vierailija
4/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi mielenkiintoista kuulla tilastoja minkälainen kuhina siellä käy. Homot ne miehiä raiskailee, eikä naiset.Naiset saa seksä ilman raiskaamistakin. Toivottavasti miesuhreja muistutetaan samalla tavalla kuin naisiakin sitten etteä miten pitää pukeutua siveästi piilottaen hiukset ja jalat ja kädet, eikä saa liikkua yksin pimeällä kaupungin puistoissa, jne. "mitäs houkuttelette mieheiä ja haluuttehan te kuiteskin!" 

Kyllä nää mies uhrit on raiskattu sinne peräpään puolelle, homomiesten taholta.

Vierailija
5/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös täälläkin aikaisemmin yhdessä raiskauskeskustelussa joku kovasti korostanut miten poikiakin raiskataan?

Vierailija
6/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähättelet miehiin kohdistuvaa väkivaltaa. Eipä yllätä miesvihapalstalla.

Vierailija
7/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sille jonkinlainen kysyntä on jos moinen kerran avataan. 

Ruotsi ei muuten ole sellainen yhteiskunta kuin Suomi, ettei miehellä saisi olla tunteita/ongelmia. Siksi kai siellä miesten elinajanodotekin on yli vuoden pidempi kuin meillä.

Vierailija
8/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos avataan jos sellaiselle kerran on kysyntää. Pitäähän miestenkin saada apua.

Vierailija
9/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä lottoat?