Olen käsittämättömän huolissani suomalaisnaisten ulkonäöstä
Kommentit (16)
He ovat kauniita. Ihmiset on sairaan kauniita. <3
Olen käsittämättömän huolissani suomalaismiesten lihavuudesta ja rumuudesta
Miksi ihmeessä murehdit siitä? Mitä se vaikuttaa elämääsi?
Minä olen huolissani sinunkaltaisten miesten olemassaolosta.
Hyvähän se on, jossei tuon kummempia huolenaiheita ole. Good for you! :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:34"]Okeiokei tää on vaa provo.
T. Ap
[/quote]
hupinsa kullakin.
Näinhän se on! Plösöjä, ryhdittömiä, huonosti pukeutuvia 99 prosenttia kaikista.
Itsekin olen sellainen, joten ei provoilua tämä.
Suomalaisnaiset ovat kauniita ja nuorekkaita. On ilo katsella Prisman kassajonossa, kun yli kolmekymppisillä perheenäideilläkin naamat kukkivat kuin teinipojilla. :D
Näin kumpaankin sukupuoleen vetoa (tosin enemmän miehiin mieltyvänä) on kyllä nyt Ap pakko todeta, että enemmän olen huolissani miesten ulkonästä. Tinderissä on paljon helpompi antaa naiselle sydän siinä missä hyvännäköistä miestä täytyy etsiä monen monta minuuttia :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:46"]Näin kumpaankin sukupuoleen vetoa (tosin enemmän miehiin mieltyvänä) on kyllä nyt Ap pakko todeta, että enemmän olen huolissani miesten ulkonästä. Tinderissä on paljon helpompi antaa naiselle sydän siinä missä hyvännäköistä miestä täytyy etsiä monen monta minuuttia :)
[/quote]
Moi
Mies
No mutta itsehän olet varmaan niin laadukas että saat ne vähäiset laatuyksilöt, joten miksi murehdit :)
Kuule, jos saat vain rumia naisia niin vika on omassa tasossasi.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:46"]
Näin kumpaankin sukupuoleen vetoa (tosin enemmän miehiin mieltyvänä) on kyllä nyt Ap pakko todeta, että enemmän olen huolissani miesten ulkonästä. Tinderissä on paljon helpompi antaa naiselle sydän siinä missä hyvännäköistä miestä täytyy etsiä monen monta minuuttia :)
[/quote]
Naisilla on enemmän kokemusta itsensä ehostamisesta ja selfieiden ottamisesta. Suihkusta tullessaan suomalainen nainen ja mies ovat samantasoisia.
Älä ole. Se ei ole sinun murheesi.