Seiskasta lasku, vaikka tilaus peruttu
Näin kävi nyt toisen kerran jo, onko muille käynyt samoin? Onko tää joku huijaus laskuttaa lopetetusta tilauksesta...
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:49"]Jos et perunut ajoissa.. ainakin joissain lehdissä on se tietty aika jonka sisällä pitää perua, tai uusi kausi alkaa suoraan
[/quote]
Peruin heti ekan lehden saatuani :) Sama juttu kävi muutama kk sitten, mietin vaan onko sattuma vai tyyli toimia. Ap
Melkein kaikki lehdet tekee tuota, eli huijaavat. Mulla käyny tuo eri lehtien kanssa lukuisia kertoja. Oon tilannu jonku alesetin, esim 6 lehteä 30€. Heti ekan lehden tultua oon soittanu ja peruuttanut "kestotilauksen" (ne laittaa aina automaattisesti kestotilauksen vaikka ostaa vaan sen tarjouksessa olevan paketin), ja peruuttanut aina ajallaan. Mjtta silti usein lähetetään sitä lehteä ja sitten kallis lasku perään. No, oon aina soittanu ja sanonu että EN MAKSA koska peruutin tilauksen aikoja sitten. En ole suostunut tilaamaan mitään. Joten ihan normaalia silmänviilausta lehdenmyyjiltä. Lopetinkin kaiken tilaamisen kokonaan, ostan irtonumerona tai luen kirjastossa jos tarvii. Ainoastaan ammattilehden tilaan, tai, sekin kuuluu jäsenmaksun hintaan.
N21
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:00"]Melkein kaikki lehdet tekee tuota, eli huijaavat. Mulla käyny tuo eri lehtien kanssa lukuisia kertoja. Oon tilannu jonku alesetin, esim 6 lehteä 30€. Heti ekan lehden tultua oon soittanu ja peruuttanut "kestotilauksen" (ne laittaa aina automaattisesti kestotilauksen vaikka ostaa vaan sen tarjouksessa olevan paketin), ja peruuttanut aina ajallaan. Mjtta silti usein lähetetään sitä lehteä ja sitten kallis lasku perään. No, oon aina soittanu ja sanonu että EN MAKSA koska peruutin tilauksen aikoja sitten. En ole suostunut tilaamaan mitään. Joten ihan normaalia silmänviilausta lehdenmyyjiltä. Lopetinkin kaiken tilaamisen kokonaan, ostan irtonumerona tai luen kirjastossa jos tarvii. Ainoastaan ammattilehden tilaan, tai, sekin kuuluu jäsenmaksun hintaan.
N21
[/quote]
Laman takia tällasta kaikkee yritetään...
Jos et perunut ajoissa.. ainakin joissain lehdissä on se tietty aika jonka sisällä pitää perua, tai uusi kausi alkaa suoraan