Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin seksisuhteen, miehet haluavat vain seurustella

Vierailija
28.07.2015 |

Luulen että tulen saamaan uskomattoman määrän alapeukkuja tällä aloituksella, mutta koitetaan.

Olen 28-vuotias nainen, ihan ok:n näköinen, mutta en mikään kaunotar ja painoakin voisi olla muutama kilo vähemmän. Olen seurustellut lähes koko elämäni, ja nyt koen että on aika olla vain itsekseen, enkä kaipaa sitoutumista tällä hetkellä. Olen myös juuri aloittanut luomaan uraa ja keskityn tällä hetkellä melko paljon töihini, eikä kovin vakavalle seurustelulle oikein riitä aikaakaan. 

En kuitenkaan haluaisi olla täysin yksin, vaan olisi mukava saada hieman läheisyyttä ja seksiä välillä. Olen nyt kolme kertaa peräkkäin joutunut tilanteeseen, missä mukavan miehen tavattuani olemme sopineet, että pidetään juttu lähinnä fyysisenä: voidaan vähän hengailla ja näin, mutta mitään seurusteluun viittaavaakaan en halua. Painotan, että olen tehnyt asian HYVIN selväksi heti alussa, enkä ole antanut miehen ymmärtää, että jutussa olisi mitään muuta, kuin seksiä ja "hauskanpitoa". Kaikki miehet ovat riemusta kiljuen suostuneet "seksisuhteeseen", ja itsekin kieltämättä ajattelin, että maailmassa ei ole mitään helpompaa, kuin löytää mies joka haluaa vain seksiä ilman sitoutumista.

Kuitenkin kaikkien näiden kolmen kanssa on käynyt niin, että pienen ajan jälkeen he ovat halunneet nähdä yhä enemmän, viedä minua treffeille, esitellä minut ystävilleen ja perheelleen jne. Yhden miehen kanssa hieman yritinkin tällaista tapailua, mutta se pian kaatui siihen ettei aikani riittänyt kunnolliseen seurusteluun, ja sitoutuminen rupesi muutenkin ahdistamaan. Lopulta kaikkien kanssa on tullut vain ongelmia: mustasukkaisuutta (ja painotan vielä että olen siis ollut aina vain yhden miehen kanssa kerrallaan), yksipuolisia rakkaudentunnustuksia ja yhden kanssa jopa uhkailua ja vainoamista. 

Minulla ei ole koskaan ollut yhdenillanjuttua baarista tai mistään muualtakaan löytämäni miehen kanssa, koska sellainen ei kiinnosta minua. Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Turvautua pelkästään omaan käteen? Ruveta seurustelemaan vasten tahtoani? Tuntuu myös etten voi luottaa enää kehenkään: viimeisinkin miehistä oli sellainen, joka sanoi aluksi ettei halua välttämättä seurustella enää koskaan. Nyt sitten kuuntelen päivästä toiseen rakkaudentunnustuksia ja ikävöintiä. Tiedän olevani mukava, älykäs ja hauska tyyppi, ja ehkä jotkut miehet haluavat seurustella kanssani siksi, että olen niin huoleton ja vapautunut (koska minulla ei ole paineita mistään, kun en pidä suhteita vakavana), mutta ihmettelen tätä silti kovasti. Vai onko se tämä ikä? Kaikki miehet ovat olleet suurin piirtein saman ikäisiä kuin minä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa varattu mies

Vierailija
2/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa hommafoorumilta mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielisairas?

Vierailija
4/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia naisia löytyy? Itsellä olisi hakusessa hieman samanlainen suhde, en jaksaisi sitä parisuhde hömppää. Sitä ainaista kitinää, että mitä kivaa tehtäis viikonloppuna, mihin mentäisii? Vedetään herneet nenuun kun ilmoittaa, että olis hieman muuta tekemistä. Ja kun aina ei riitä ymmärrystä sille, että sillä työnteolla kustannetaan se elämä. Haluaisin pitää sen oman vapauteni ja päätäntä vallan.

Sitä kuitenkin kaipaa sitä naisen lämpöä ja kosketusta. Ja kun ei baareissa viihdy ja jaksa siellä tehdä sen kymmentä sirkus esitystä sen eteen, että sais naisen mukaan. Eikä seksi tuntemattoman kanssa ole mitään nautintoa, kun ei kumpikaan tiedä mistä toinen tykkää.

Vierailija
5/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluisin parisuhteen mutta SE YKS AINUT IHANA MIES HALUAA VAIN SEKSIÄ. Fuck my life.

Vierailija
6/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro. Nyt kuules tytteli ois käyttötarkoitukseen sopiva aihio. Vähän ajettu ja varattu. Mitä tehdään???

Vierailija
7/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin ehkä kokeilla jotain tuollaista, mutta mullakin on se ongelma että jos tapaan miehen, tämä alkaa kiinnostua seurustelumielessä melkein heti alkuun. Syytkin on varmaan samat, eli huolettomuus, hauskuus jne. 

Vierailija
8/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin vain panokaverin, en minä siitä miehestä muuta halua:)

N52

Vierailija
9/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais kumpi vaan. T: lassukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme