Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 Treffipalsta

Vierailija
28.07.2015 |

Olen ollut tässä joitakin kuukausia Suomi24 treffipalstalla ja tavannutkin palstan kautta muutaman mukavan miehen. Aina välillä kyseisellä palstalla kuitenkin tulee vastaan jos jonkinlaisia omituisuuksia, joihin tämänpäiväinenkin viestittely erään miehen kanssa ehdottomasti lukeutuu. Tässä tämä viestiketju teidän av-mammojenkin iloksi. J on siis kyseinen mies ja A minä. Viimeisen vastauksensa jälkeen J sitten blokkasi minut. Huh huh mitä touhua taas. ;D 

J: Moikka!

A: Heippa! :)

J: kiva ku rohkenit tulla juttuun, mä oonkin (tähän tyypin nimi) nimeltäni

J: wowww, sä ootkin kasvistenystävä, se kyllä muakin heti ilahduttaa

A: Hauska tutustua, (nimi)! :) Mun nimi on (oma nimeni). Jeps, lihaa en oo oikeestaan syöny varmaan kolmeen vuoteen. Kalaa ihan satunnaisesti, mutta kaikki muu on kyllä pannassa. :D Mitäs sun kesään kuuluu?

J: ihan hyvää kuuluu nyt kun tulit juitsaan, mä nautin herkullista teetä par'aikaa

J: mut tuuhan vaiheessa skypeen koska siel oliskin fiksumpi jutella, tai vaikka vaa kirjotella

A: Hahah. :D En mielelläni anna mun skypeä tuntemattomille. :)

J: juubeliss, eipä hätää

J: ymmärrän kyllä.

J: mites sitten tutustutaan, osaatko sanoo?

A: No yleensä oon jutellut poikien kanssa ensin täällä ja sen jälkeen on sovittu treffit. :D Mutta sä toki asut hiukan kaukana treffailua ajatellen.

J: ite kun osaan jopa puhuakin ihan reilusti, niin täällä kun on melko karmee ruuhka ja chattikin on jähmeä kuin naapurin pulu-pentin lihalautanen,

J: niin siks ehotin sitä tietty.

A: Se skypettely menee liian henkilökohtaseksi, koska se on melkeen sama kuin antaisin sulle mun puhelinnumeron. Et yleensä jostain numeroiden/skypen vaihdosta oon sopinut vasta sitten, kun oon tavannut toisen ihmisen ainakin kertaalleen, mieluummin useemminkin.

J: juubb, ei hätää tosiaan.

J: puhutaan vaikka säästä niin voidaan jatkaa jäykähkösti,

J: hih hih, no ei vaan.

J: mut juuh, mä muutinkin luonnon takii ihan vieraalle maaseudulle tos vaihees, ja siks mä tääl suomihömppä sivul ite oonkin todellist ystävää ettimäss

A: Missä sä sitten asut?

J: (Asuinpaikka)

J: ekaks muutin (kunta) ihan mettään, mutta se olikin jo liian landee tällaselle aito-ihmiselle, sitte (asuinpaikka)...

A: Hahah, selvä. :D

J: jeejeee

J: siis toi aitous-läpändeerus ei tarkottanu tietenkää että olisin muita yhtään ylempänä, mutta tarkotinkin että siellä (kunta) kun kaikki ovat ylijähmeesti samassa muotissa tehtyjä tavallaan, niin sit mä olinkin ihan erilainen, niin hoh hoh

J: siel on pelkkii lihamöhömiehii siis.

J: miks sulla ei oo miestä vaik asut tollases jättikaupungis

A: Vai lihamöhömiehiä. :D Erosin helmikuussa, niin sen jälkeen ei oo vielä oikeen osunut ketään supertyyppiä kohdalle. Aika paljon oon käynyt treffeillä, mut useemmat tyypit ei oo ollu niin kiinnostavia että oisin halunnu toisille treffeille. Yhtä poikaa oon vaan tapaillut useemmin. :)

J: ymmärrän

J: eli et oo yksin malttanu olla, jeejeee

J: yksinolossa on kyl hienojakin puolia tavallaan

A: No yksin on aika tylsää. :D Et säkään vissiin malta olla yksin, jos täällä suomi24ssä oot?

J: höpö höpödd

J: tylsä on tylsää vaikka olis ite ihme-keisarin kanssa sitä tylsähetkee viettämässä.

J: ja ethän ees tiiä mun touhuista mid :D

A: Vai niin. :o

J: mikäs siin sun jätkäkamussa on ettei se sua tarpeeks virkistä

J: onks se just sillai puoli-tylsis.

J: :o

A: Ei mul oo poikaystävää. :o Mistä sä nyt sellasen käsityksen sait? :D

J: äläs ny suotta ihmety, 'Yhtä poikaa oon vaan tapaillut useemmin :) '- sanoit siis äsken, siks sanoin noin.

J: just täntyyppisen chatti-väärinkäsistysjäykkyyden takii ehotin sitä sgybbee, puhuminen kun vaan on fiksumpaa kuin pari lausetta puolessa tunnissa.

J: mut mä lähen nyt ulos virkistyyn

J: moimoiii

A: Heippa! Munkin täytyy keskittyä graduun.

J: ohop

J: mikä teema sulla siinä

A: Et mennykään ulos? :D

A: Teen gradua (aihe). Reilu 50 sivua jo kasassa ja kohta pitäis lähettää taas tekstiä ohjaajalle. Siks nyt on kova tarkistus menossa.

J: ohop, kuullostaa hienolta tavallaan

A: Ai tavallaan? :D

J: pleasee, äläs oo liian epäluulonen mun suhteen, eli hieman nyt rentoutta lissää

J: kaikki mitä sanon on true, eikä mitään sanahelinää

A: No ei musta kuulosta kauheen kivalta jos sanot, että mun työ kuulostaa tavallaan hienolta. :P Musta tuntuu ettei ehkä nyt olla ihan samalla aaltopituudella. :D

J: juuh, mä ajat sitte jo huomasin että oot turhan vakava mun suhteen, kun totuushan on se että oon vaan kiinnostunut susta, ja tää jörö-chatti aiheuttaa sen että ei pysty ymmärtään toisiaan.

J: joten ihan turha hermostua, kun mitään pahaa en todellakaan oo sulle meinannu, päinvastoin

A: No mä en nyt kumminkaan anna sitä mun Skypeä tuntemattomille. Oon aika varovainen yhteystietojen jakamisen suhteen. :) Enkä mä oo todellakaan mitenkään hermostunut, luulen että säkin nyt vähän ylianalysoit mun vastauksia. :D

J: älä luule, vaan puhu

J: mikä tosin täällä on melko mahotonta, mä kun en haluu jaaritella peruspinnallista hömppää, ja tottakai sekin hämmentää.

J: toi samalla aaltopituudella läpy on muuten aikas karmee, koska sehän on omasta halusta myös kiinni ymmärtääkö toista

A: No jos sun mielestä puhuminen täällä ei onnistu, niin ei varmaan kannata sitten jutella ollenkaan. :D Hyvät jatkot sulle ja toivottavasti löydät jonkun juttukaverin joka suostuu vaihtamaan vaikka sitä skypeäkin. :)

J: ja missäs ne sun aaltopituus exät sitten on kun ne kerran niin sun kaa yhteen sopi.

J: ja kiitos raivostas oi mummo.

J: jeejeee

J: kauhee kyl kun tollai ees kehtasit loukkaantua, vaikk vaan kirjottelin ihan asiaa. tosin sun aivot vaan teki tenän kun oot väsy.

A: En oo todellakaan loukkaantunut, mut vaikuttaa siltä että sä olet. :D Siis mitä hittoa, hahah. :D

J: kiitos oi mummelsson

J: taas loukkaannuit sadannen kerran, mut ei hätää

J: hymiö pelastaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä kirjoitustyyli jiillä :D

Vierailija
2/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tsiisus, mistä tollasia sikiää?! :D Itellä on samantyyppisiä kokemuksia S24:sta, enpä kyllä kauaa viihtynytkään siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miten jaksoin tätäkään vertaa jutella kyseisen tyypin kanssa. Enkä todellakaan ole mikään mummo, vaan 25-vuotias. Ja kyseinen mies on vielä minua vanhempi. :D Hahah, nauroin kotona ihan ääneen. 

ap

Vierailija
4/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei vongannu jo kolmannella rivillä.

Vierailija
5/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkopuolisen silmin molemmat vaikuttaa aika ärsyttäviltä.

Vierailija
6/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä tyyppi... :D Kirjoitustapa kertoo kaiken oleellisen hänen aivotoiminnasta.

Vierailija
7/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten julkistaa tuollaisen keskustelun. Mitäs jos se Jonne tekis saman, tai tekee. Missähän mediassa se toinen osapuoli on mahtanut keskusteluanne marinoida.

Vierailija
8/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha lol. Tämmösiä ne oli suoli24 treffeissä. Yhden helmen taisin bongata, mutta oli väärällä paikkakunnalla :D

Vierailija
9/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olet säkin kyllä helvetin ärsyttävä ap "ehh...sivuhuomautuksena vain...että gradua tässä työstän" just joo, piti rivienvälistä heittää toi akateemisuus, hohoijaaa kun ei ole persoonallisuutta niin onpahan kastimerkki otsassa...eiku.

Ja muutenkin ymmärrän tuota ärsyttävää Jiitä. Siis sähän on passiivinen kuin paska, toinen yrittää kehitelle jutunjuurta ja sä vaan odotat sen kysymyksiä naisellisessa passiivisuudessasi. Örks. Mutta hei, "gradua tässä teen..." onneks sen sait ite irti itsestäsi. Ravostuttava ämmä olet myös säkin.

Vierailija
10/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä kuulostat melkein yhtään hölmöltä tossa :) Vaikutat just niiltä tyypeiltä, jotka elävät tasapaksua tylsää elämää ja kerran, ku jotain tapahtuu-joku kehtaa kysyä skypin perään ja on muutenkin outo, niin siitä kerrotaan kaikille, jotka vaan jaksaa kuunnella. Ja vielä vauva-palstalle tehdään raportti. Silti, tsemppiä treffailuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme