Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän mies loi uuden tinder-profiilin?

Vierailija
03.03.2022 |

Tapasin mukavalta vaikuttavan miehen. Molemmat hakemassa parisuhdetta. Käytiin neljästi treffeillä, viimiset oli yökylätreffit joilla oli sitten myös seksiä. Seuraavana päivänä huomasin että mies oli poistanut minut tinderistä. Laitoin viestin ja kysyin ihan asiallisesti että miksi ja tuliko hänelle siis sittenkin olo ettei enää halua nähdä? Mies sanoi että haluaa edelleen nähdä, mutta kuulemma piti vaan nollata puhelin ja siksi kaikki tiedot hävisi.

Noh, käsittääkseni tinder-tili ei kyllä katoa, vaikka puhelimen nollaisi. Se sama tilihän aukeaa edelleen sillä omalla puhelinnumerolla...eikös vain? Huomasin että oli kuitenkin luonut kokonaan uuden profiilin, koska se tuli minulle pakassa vastaan. Eli ei ollut vain tyytynyt poistamaan minua.

Meni taas jotenkin vähän maku, valehtelusta, en kuitenkaan alkanut sanomaan asiasta mitään sen enempää, eihän se minulle kuulu mitä tilillään tekee. Mies kuitenkin tekstailee edelleen minulle. Tulisko muille olo että tässä pelataan nyt taas jotakin ihme peliä? Ehkä olen säälittävä, mutta pakko sanoa että itteä harmittaa tälläinen käytös ja kun itse yrittää aina olla rehti ja mukava niin....

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan selvää, ettei mies halua sinua. Seksi toki kelpaa aina, joten pitää sinut varalla. Siksi keksi kökön selityksen.

On sinun tehtäväsi asettaa rajat. Jos haluat parisuhteen ja/tai kunnioittavaa kohtelua sekä rehellisyyttä, älä enää pidä yhteyttä mieheen. Hyväksy tosiasiat. Jos olet kuin mitään ei olisi tapahtunut, se on merkki, että sinua voi kohdella noin. Äläkä avaudu miehelle enempää tai rupea haukkumaan; riittää, että lopetat yhteydenpidon.

Älä ole sinisilmäinen ja selittele asioita parhain päin miesten kannalta. Tämä mies ei tosiaan halunnut sinua. Jatkossa kannattaa odotella pidempään sänkyyn hyppäämistä ja muutenkin kysellä, mitä mies etsii - jos siis haluat parisuhteen etkä vain kertapanoa.

Luuletko että nämä ihmiset vastaavat kysymyksiin rehellisesti? Ainakin itse totesin Tinderissä ollessani, että jos kääntää vastaukset tarkoittamaan juuri päinvastaista, silloin ollaan paljon lähempänä totuutta.

Joku tuossa totesi ettei Tinderistä löydy parisuhdekelpoisia ihmisiä, ja ikävä kyllä joudun olemaan samaa mieltä. Ehkä joku yksittäinen helmi siellä voi olla, ja sen löytäminen on todellinen työmaa.

En luule, mutten jaksanut vääntää jokaista rautalankaa auki. Pidempi tutustuminen ja käytöksen seuraaminen sekä puheiden ja tekojen yhteneväisyyden tarkkailu on äärimmäisen tärkeää. Tarvitaan enemmän aikaa kuin neljät treffit.

Moni nainen kyllä pelkää myös kysymysten esittämistä, ettei vain vaikuttaisi vaativalta tai hankalalta... Eikä moni nainen uskalla myöntää rehellisesti, jos haluaa perheen, naimisiin ja lapsia. Sitten ihmetellään, kun mies halusikin vain panna.

Miksei uskaltaisi myöntää? Itse olen ainakin kertonut rehellisesti kantani lapsiasiaan, jos mies on sitä minulta kysynyt. Olen kyllä huomannut että osa miehistä harrastaa sellaista epämääräistä kiertelyä tässäkin asiassa, ja rivien välistä pitäisi osata tulkita, mikä se todellinen mielipide on.

Vierailija
22/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuoden ollut tinderissä, edes treffeille en pääse, kun isätyyppihahmojen kanssa. Mutta oon lopettanut parisuhteen etsimisen. Otan sitten miehen tinderistä ja netistä kun panettaa ja lemppaan sen sen jälkeen, ellei mies halua jotain vakavampaa. Mä en enää lähde tähän parisuhdeleikkiin.

t. noin vuosi sitten parisuhteesta eronut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi sanottuna kannattaa nuo miehet aina ajatella panoina ja jos joskus tulee jotain muuta plussaa, se on plussaa

Vierailija
24/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi sanottuna kannattaa nuo miehet aina ajatella panoina ja jos joskus tulee jotain muuta plussaa, se on plussaa

Kuulostaa järkevältä oikeastaan 👍 Minkäs teet mutta noin se tuntuu olevan.

Vierailija
25/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en Tinderissä olekaan; naiset on vain sen yhden perässä vaikka muuta väittävät.

-parisuhdehaluinen mies

Vierailija
26/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja minun tinder mies sovittiin että molemmat poistavat tinderin.

Olimme tavanneet siis jo useita kertoja ja molemmat tätä halusimme.

Karvaasti sain pettyä koska mies ei ollutkaan poistanut tinderiä ja ystäväni vieläpä mätsäsi tämän kanssa.

Luottamus miehiin tuhoutui hetkessä.

Olen mielummin yksin kun elän suhteessa jossa vain minä naisena panostan ja annan kaikkeni miehen vehdatessa törkeästi selän takana muiden kanssa.

Ja voi kun olisikin ollut ensimmäinen kerta kun miehestä paljastuu petollinen valehtelija.

Vierailija
27/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaasti sain pettyä koska mies ei ollutkaan poistanut tinderiä ja ystäväni vieläpä mätsäsi tämän kanssa.

Olen mielummin yksin kun elän suhteessa jossa vain minä naisena panostan ja annan kaikkeni miehen vehdatessa törkeästi selän takana muiden kanssa.

Ja voi kun olisikin ollut ensimmäinen kerta kun miehestä paljastuu petollinen valehtelija.

Samantyyppisiä kokemuksia itselläni. Totesin, ettei Tindermiehiin voi luottaa, jatkavat vaan ”paremman” etsimistä.

Vierailija
28/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on, että menneisyydessä mies on saanut usein pakkeja naisilta ja näin resetoimalla tilinsä hän varmistaa, että ei kiinny liikaa naiseen. Pakit voi tuntua musertavalta jos panostaa vain siihen yhteen naiseen.

T. kokemuksella, aina panostanut vain yhteen naiseen ja ikinä se ei ole kannattanut kun naiselta tullut pakit

Vierailija
29/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppisiä kokemuksia itselläni. Totesin, ettei Tindermiehiin voi luottaa, jatkavat vaan ”paremman” etsimistä.

Sama. Usko miehiin mennyt.

Vierailija
30/31 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua että näet mitä puuhailee siellä.

Vierailija
31/31 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet kuitenkin odottavat, että sinä naisena et tapaile muita. Suuttuvat, jos sanot suoraan että ok, tapaillaan muita vapaasti. Ihme logiikka. N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi