Miksiköhän mies loi uuden tinder-profiilin?
Tapasin mukavalta vaikuttavan miehen. Molemmat hakemassa parisuhdetta. Käytiin neljästi treffeillä, viimiset oli yökylätreffit joilla oli sitten myös seksiä. Seuraavana päivänä huomasin että mies oli poistanut minut tinderistä. Laitoin viestin ja kysyin ihan asiallisesti että miksi ja tuliko hänelle siis sittenkin olo ettei enää halua nähdä? Mies sanoi että haluaa edelleen nähdä, mutta kuulemma piti vaan nollata puhelin ja siksi kaikki tiedot hävisi.
Noh, käsittääkseni tinder-tili ei kyllä katoa, vaikka puhelimen nollaisi. Se sama tilihän aukeaa edelleen sillä omalla puhelinnumerolla...eikös vain? Huomasin että oli kuitenkin luonut kokonaan uuden profiilin, koska se tuli minulle pakassa vastaan. Eli ei ollut vain tyytynyt poistamaan minua.
Meni taas jotenkin vähän maku, valehtelusta, en kuitenkaan alkanut sanomaan asiasta mitään sen enempää, eihän se minulle kuulu mitä tilillään tekee. Mies kuitenkin tekstailee edelleen minulle. Tulisko muille olo että tässä pelataan nyt taas jotakin ihme peliä? Ehkä olen säälittävä, mutta pakko sanoa että itteä harmittaa tälläinen käytös ja kun itse yrittää aina olla rehti ja mukava niin....
Kommentit (31)
Tulee mieleen, että mies yrittää etsiä sieltä nyt jotakin tiettyä ihmistä ja epäilee, että löytää hänet näin parhaiten.
Mitä teidän juttuunne tulee niin mies on tinderissä ja hän on tosiaan SINKKU. Hän EI OLE parisuhteessa kanssasi.
Jotkut tekee noin, kun uudella profiililla saa todennäköisemmin paljon uusia mätsejä.
Eli ainakin ko. miehellä on edelleen yhteisen yönne jälkeen vahvasti haku päällä, kun näkee vaivaa saadakseen paljon uusia mätsejä.
Siksi valehteli sulle, kun ei kehtaa sanoa tätä ääneen!
Pillusi oli huono ja olit huono panemaan. Miehille pillu on tärkein. Lähti hakemaan parempaa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Ööh… Sä kuitenkin olet itsekin siellä tinderissä. Vähän hassua arvostella muutaman kerran tavattua deittiä samasta asiasta.
En minä arvostele siitä että ON tinderissä. Mietin vain miksi luo uuden profiilin ja valehtelee asiasta. Kyllähän siihen varmaan on joku syy. Tuo valehtelu asiasta oli se mikä eniten särähti korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tekee noin, kun uudella profiililla saa todennäköisemmin paljon uusia mätsejä.
Eli ainakin ko. miehellä on edelleen yhteisen yönne jälkeen vahvasti haku päällä, kun näkee vaivaa saadakseen paljon uusia mätsejä.
Siksi valehteli sulle, kun ei kehtaa sanoa tätä ääneen!
Niin totta, uusi profiili tietty nousee kärkeen.
Siis menitte sänkyyn ja molemmat vielä tinderissä? Ei kyllä kuulosta miltään oikealta suhteen alulta.
Olet pelkkä pano. Uuta etsii kuumeisesti!
Vierailija kirjoitti:
Pillusi oli huono ja olit huono panemaan. Miehille pillu on tärkein. Lähti hakemaan parempaa pillua.
Tai sitten vaan etsii useampia. Ei halua tyytyä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluun ei kannata osallistua "asiantuntijan" äänellä, jos kokemus naisista perustuu pelkästään kuvalliseen materiaaliin.
Ei mistään tinderistä löydä parisuhdekelpoisia ihmisiä
Eli ihan perinteinen tindermies, valehteleva kuspää. Mitä muuta voi odottaa.
On ihan selvää, ettei mies halua sinua. Seksi toki kelpaa aina, joten pitää sinut varalla. Siksi keksi kökön selityksen.
On sinun tehtäväsi asettaa rajat. Jos haluat parisuhteen ja/tai kunnioittavaa kohtelua sekä rehellisyyttä, älä enää pidä yhteyttä mieheen. Hyväksy tosiasiat. Jos olet kuin mitään ei olisi tapahtunut, se on merkki, että sinua voi kohdella noin. Äläkä avaudu miehelle enempää tai rupea haukkumaan; riittää, että lopetat yhteydenpidon.
Älä ole sinisilmäinen ja selittele asioita parhain päin miesten kannalta. Tämä mies ei tosiaan halunnut sinua. Jatkossa kannattaa odotella pidempään sänkyyn hyppäämistä ja muutenkin kysellä, mitä mies etsii - jos siis haluat parisuhteen etkä vain kertapanoa.
Ettehän te kummatkaan mitään parisuhdetta ole etsimässä vaan leikkimässä parisuhdetta etsiviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan selvää, ettei mies halua sinua. Seksi toki kelpaa aina, joten pitää sinut varalla. Siksi keksi kökön selityksen.
On sinun tehtäväsi asettaa rajat. Jos haluat parisuhteen ja/tai kunnioittavaa kohtelua sekä rehellisyyttä, älä enää pidä yhteyttä mieheen. Hyväksy tosiasiat. Jos olet kuin mitään ei olisi tapahtunut, se on merkki, että sinua voi kohdella noin. Äläkä avaudu miehelle enempää tai rupea haukkumaan; riittää, että lopetat yhteydenpidon.
Älä ole sinisilmäinen ja selittele asioita parhain päin miesten kannalta. Tämä mies ei tosiaan halunnut sinua. Jatkossa kannattaa odotella pidempään sänkyyn hyppäämistä ja muutenkin kysellä, mitä mies etsii - jos siis haluat parisuhteen etkä vain kertapanoa.
Luuletko että nämä ihmiset vastaavat kysymyksiin rehellisesti? Ainakin itse totesin Tinderissä ollessani, että jos kääntää vastaukset tarkoittamaan juuri päinvastaista, silloin ollaan paljon lähempänä totuutta.
Joku tuossa totesi ettei Tinderistä löydy parisuhdekelpoisia ihmisiä, ja ikävä kyllä joudun olemaan samaa mieltä. Ehkä joku yksittäinen helmi siellä voi olla, ja sen löytäminen on todellinen työmaa.
Oletteko ap nuoria? Ei nuorena kannata yhteen tyytyä, sitten vasta vanhempana. T. Nainen 48v
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään tinderistä löydä parisuhdekelpoisia ihmisiä
Miksi näin oletat? Tinder on yksi mahdollisuus ihmiselle, joka ei tykkää käydä baareissa etsimässä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen kysellyt mitä mies etsii ja juteltiin vaikka ja mitä. Ja minusta neljännet/ viidennet treffit on jatkossakin ihan hyvä hetki ensiseksille jos sitä haluan. Minulle seksi on tärkeää ja en halua alkaa panostaa mihinkään suhteeseen ellei sen sujumisesta ole aika alussa tietoa.
Ei minua sinänsä mitenkään harmita että tuli pantua. Ja selvästi joo mies pitää yhteyttä vissiin ihan vaan sen vuoksi, että voisi jatkossakin saada vielä seksiä. Taidan antaa sen nyt vielä roikkua tuossa, vaikka en enää ole kiinnostunut.. kuitenkin sen verran vituttaa tuollainen valehtelu että nähköön nyt vähän vaivaa turhan eteen sit hitto vie :D
Ja kyllä itsekin päivitin jo profiilin ja kävin uusilla treffeillä. Et ei tässä tuleen jäädä makaamaan, ihmetyttää vaan tuollainen käytös aikuiselta (hänellä on vieläpä oma tytär, että melkoiset naisten kunnioitus-taidot) mieheltä VALEHDELLA että saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että nämä ihmiset vastaavat kysymyksiin rehellisesti? Ainakin itse totesin Tinderissä ollessani, että jos kääntää vastaukset tarkoittamaan juuri päinvastaista, silloin ollaan paljon lähempänä totuutta.
Joku tuossa totesi ettei Tinderistä löydy parisuhdekelpoisia ihmisiä, ja ikävä kyllä joudun olemaan samaa mieltä. Ehkä joku yksittäinen helmi siellä voi olla, ja sen löytäminen on todellinen työmaa.
En luule, mutten jaksanut vääntää jokaista rautalankaa auki. Pidempi tutustuminen ja käytöksen seuraaminen sekä puheiden ja tekojen yhteneväisyyden tarkkailu on äärimmäisen tärkeää. Tarvitaan enemmän aikaa kuin neljät treffit.
Moni nainen kyllä pelkää myös kysymysten esittämistä, ettei vain vaikuttaisi vaativalta tai hankalalta... Eikä moni nainen uskalla myöntää rehellisesti, jos haluaa perheen, naimisiin ja lapsia. Sitten ihmetellään, kun mies halusikin vain panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen kysellyt mitä mies etsii ja juteltiin vaikka ja mitä. Ja minusta neljännet/ viidennet treffit on jatkossakin ihan hyvä hetki ensiseksille jos sitä haluan. Minulle seksi on tärkeää ja en halua alkaa panostaa mihinkään suhteeseen ellei sen sujumisesta ole aika alussa tietoa.
Ei minua sinänsä mitenkään harmita että tuli pantua. Ja selvästi joo mies pitää yhteyttä vissiin ihan vaan sen vuoksi, että voisi jatkossakin saada vielä seksiä. Taidan antaa sen nyt vielä roikkua tuossa, vaikka en enää ole kiinnostunut.. kuitenkin sen verran vituttaa tuollainen valehtelu että nähköön nyt vähän vaivaa turhan eteen sit hitto vie :D
Ja kyllä itsekin päivitin jo profiilin ja kävin uusilla treffeillä. Et ei tässä tuleen jäädä makaamaan, ihmetyttää vaan tuollainen käytös aikuiselta (hänellä on vieläpä oma tytär, että melkoiset naisten kunnioitus-taidot) mieheltä VALEHDELLA että saa seksiä.
Tämä on se nurinkurinen lähestymistapa, joka ei toimi etenkään traumataustaisten ja niiden kohdalla, jotka on hylätty heti sen jälkeen, kun on oltu sängyssä ekan kerran.
Ööh… Sä kuitenkin olet itsekin siellä tinderissä. Vähän hassua arvostella muutaman kerran tavattua deittiä samasta asiasta.