Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

carnier deodorantti kamalaa värkkiä

Vierailija
28.07.2015 |

Aivan hirveä polte,kipu ja kirvely kainalossa ihan tulipunaiseksi ja näpyille meni iho. Onko muilla samoja kokemuksia? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roll-on vai suihkutettava? Mä en pysty käyttämään mitään suihkutettavia, kun kuivaa ja kirvelee kainalot niistä ja myös Garnierin roll-onit on liian rajuja mulle ja kuivuu kainalot. Nyt olen pitkään käyttänyt Doven jotain aloevera deodoranttia ja se on tarpeeksi mieto, myös sellaiset voidemaiset sopii mulle. Muutenkin rasvaan kainaloiden ihon joka toinen ilta kun muuten kuivuu ja hilseilee.

Vierailija
2/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roll-on. Oon kokeillut jo vaikka mitä deodorantteja. En vain löydä sopivaa. Joka oikeasti pitäisi hien hajun, mulla se on tosi voimakas. Heti ku miehen hiki. Yäk! Oon koittanu apteekin vishy dödöö, ei pidä. Nivea-ei. Yves rocher -ei. Dove Sitruuna ruoho piti vähän aikaa ja nyt pari vuotta oon käyttäny rexona biorythm sticiä alkaa pettää nyt. Muitakin Rekolan oon käyttäny Roll-on sekä suihke ei vaan auta.. Myös emotionista ostanu versacen dödöö, ihana tuoksu purkissa, siihenkään sit jää.. En enää keksi mitä teen. Onko kellään mitään apuja mulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:15"]

Roll-on. Oon kokeillut jo vaikka mitä deodorantteja. En vain löydä sopivaa. Joka oikeasti pitäisi hien hajun, mulla se on tosi voimakas. Heti ku miehen hiki. Yäk! Oon koittanu apteekin vishy dödöö, ei pidä. Nivea-ei. Yves rocher -ei. Dove Sitruuna ruoho piti vähän aikaa ja nyt pari vuotta oon käyttäny rexona biorythm sticiä alkaa pettää nyt. Muitakin Rekolan oon käyttäny Roll-on sekä suihke ei vaan auta.. Myös emotionista ostanu versacen dödöö, ihana tuoksu purkissa, siihenkään sit jää.. En enää keksi mitä teen. Onko kellään mitään apuja mulle?

[/quote]

Kokeile suolakivideodoranttia. Levitetään päivittäin suihkun jälkeen puhtaalle kostealle iholle ja siihen päälle voi suihkauttaa vähän hajudödöä, jos haluaa haisua. Kivi kestää ainakin 3v päivittäisessä käytössä ja toimii!

Vierailija
4/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Sitä vielä kokeilen ja toivon todella, että auttaa. Oon niin väsynyt tähän ja varmasti myös he jotka joutuvat olemaan kanssani tekemisissä. Mistä sitä suolakiveä saa?

Vierailija
5/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, etsi Googlella. Saa nettikaupoista ja monesta tavaratalosta.

Vierailija
6/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitähän on miljoonaa erilaista. Mistä nyt tiiän minkä ostan? Voisitteko kiltit suositella hyvää? -ap

Vierailija
7/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkiin, kutiaviin ja kuiviin, mutta haiseviin kainaloihin on parhaiten toiminut herbinan lila roll-on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän