suku on pahin!!
Ei #$!@ oon syntynyt ihan sairaaseen sukuun, eikä nuo miehen sukulaiset näytä yhtään parempia olevan. Ihan sairaan kateellisia ja valehtelevat minkä kerkeävät. Seläntakana haukkuvat toisiaan kilpaa ja puhuvat kaikista paskaa. Eikö ny perhana vois olla onnellisia toisten puolesta, jos jollain menee paremmin kuin itsellä. kysympä vaan.. keskittyisivät parantamaan omaa elämän laatuaan. Mulle ny sama mitä minusta puhutaan, mutta mun lapset sotkettu mukaan, ei terve mitä touhua!! En viitsi avautua enempää, ku en halua alentaa heidän kanssaan samalle tasolle. Mutta v-i- tuttaa. Eipä kiinnosta olla suvun kanssa enää tekemisissä. Tuntuu, että kaikilla muilla on normaalit sukulaiset, vai onko?
Kommentit (6)
Olen samaa mieltä. Olen menettänyt mielenterveyteni. POhja omasta suvusta, kuorrutuksena miehen suku. Mitä vähemmän tekemistä sitä paremmin tullaan toimeen. Omassa suvussa on nuorella polevlla kaikilla mt-ongelmia, miehen suvullakin pitäisi olla diagnooseja. Mutta kulissit on kunnossa ja moni varmaan kadehtii, turhaan.
Joo ärsyttää tuo kulissit kuntoon ja näytetään muille. Eletään valheellista elämää. Eläköön miten haluaa, kunhan jättää mun perheen ulkopuolelle.
No ei meillä kyllä tuollaista ole. Totta kai - kun kerran sukua ollaan - ollaan keskenämme ehkä hiukan suorapuheisempia kuin mitä oltaisiin vieraammille. Mutta myös hyvässä osataan iloita toistemme onnistumisista.
Jos sinulla on tuollaista ap, ota etäisyyttä ja suojele lapsiasi. Ainakin nyt siltä ihmiseltä, joka niitä ilkeitä juoruja panee liikkeelle. Tosin sen alkulähteen selvittäminen voi olla hankalaa, koska "tietolähde" voi valehdella. Erittäin ikävää tuollainen mustamaalaaminen - sukuun jos mihin pitäisi voida luottaa, että se seisoo jäsentensä tukena.
Meillä äidin kuolema aiheutti sen että veljeni laukoi minulle ihme asioita jostain 20-25vuotta sitten🥱Sitten yritti jotai feikki anteeksipyyntöä. En ottanut enää vastaan vaan pistin välit poikki. Hänellä itsellään on bipo ja ties mitä traumoja,joten okei ,ei ehkä täysillä käy,mutta minä en ole hänen sairauksiin tai mihinkään syyllinen. Paljastui muutakin selän takana puhumista,jopa aivan valheellisia. Sairas on suku ja eipä tarvii olla tekemisissä enää. Enkä ole kyllä paljon ollutkaan.
Vanhempien omaisuuden varastamista vielä heidän elossa ollessaan hoivakodissa.vielä heidänomaisuuden huoletonta jakamista vaikka eivät sitä omalla rahoilla ostaneet.
Niinhän sitä sanotaan, että suku on pahin. Kateus tekee ihmisistä ilkeitä. Myös tiedän naiset jotka ovat keskenään ns.hyviä ystäviä se toinen osapuoli on niin kateellinen toiselle, että aina tavatessamme haukkuu ystäväänsä minulle. Ovat siis minun vanhoja lapsuuden ystäviä. Työkavereissani on myös tällaisia naisia. Sitten ovat päin naamaa niin hyvää pataa että! Mieleen tulee vaan, että puhuvatko myös minusta seläntakana, kun en ole paikalla. No todennäköisesti. Eli en henkilökohtaisesti luota tällaisiin ihmisiin.