Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pettäjä epäilee nyt petettyä?

Vierailija
28.07.2015 |

Meillä siis se klassinen tarina. Avioliittoa 10 vuotta takana ja mies kertoi pettäneensä tuntemattoman kanssa työmatkalla, joku baariruusu. Anoi armoa ja vannoi minulle rakkautta ja pyysi mahdollisuutta. Tämä kaikki tuli minulle niin puskista, koskaan ei ole edes riidelty. En ottanut eroa. Pääsyynä kai lapset... Olen aina ollut itse uskollinen, en edes ole mitään tekstailija harrastanut. Minua uskollisempa vAimoa ei kai tästä maailmasta löydy. Mutta. Nyt mies on jäänyt kiinni siitä, että luki salaa sähköpostejani. Yrittää kurkkia mitä tekstareita kirjoitan. Jos mulle tulee tekstari niin kysyy heti keneltä ja mitä viestiä tuli. Miksi???? Mulla ei oikeasti ole ketään salasuhdemiestä. Viestejä kirjoittelen naispuolisten äitikavereiden kesken. En halua näyttää viestejäni miehelle ihan sen vuoksi että kun en enää itse voi tietää mitä hän tekee selkäni takana niin tarviiko miehenikään niin tarkkaan tietää mitä minä teen. Itse en lue miten sähköposteja enkä puhelimen tietoja. Pystyisin jos haluaisin, mutta mitä se enää hyödyttää. Onko muilla petetyillä samaa, että Pettäjämieheni yrittää lukea teidän viestejä ja maileja? Ja miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat itse kaikkein mustasukkaisimpia, kun olettavat toisenkin pettävän.

Vierailija
2/4 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ilmiö. Koska toimivat itse selän takana, niin olettavat toistenkin niin tekevän. Etenkin kiinni jäämisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pettää itse ja siksi olettaa, että muut toimivat samoin. Jätä se luuseri.

Vierailija
4/4 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi luottaa itseensä on mahdoton luottaa toiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän