Miksi mies kysyi minulta näin...
"Sä et taida olla aktiivinen sängyssä"? Kun sanoin etten ole kiinnostunut yöelämästä.
Tätä aiemmin kertoi että ärsyttää kun hänen kaverinsa halusivat hänen järjestämissä bileissä vain p*llua. Siis toivooko mies etten olisi niin seksikeskeinen vai miten ottaisitte tällaisen?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:10"]Jotain siltä väliltä, kuten kaikki miehet. Eivät halua jakorasiaa mutteivät myöskään puhtoista pirkkoa joka on kovin estynyt eikä nauti seksuaalisuudestaan. Kommenttisi sai hänet ehkä miettimään että oletko vähän sellainen tosikko/et pysty irroittelemaan välillä?
[/quote]
Jos olen kiinnostunut miehestä niin kyllä mä seksuaalinen ja halukas olen. Kai musta sitten saa tosikon kuvan kun en mielellään puhu etukäteen seksiasioista vaan haluan jättää ne siihen hetkeen kun jotain alkaa käytännössä tapahtua. Tykkään yllätyksistä ja siitä jännityksestä ja odotuksesta joka on ennen ensimmäistä seksikertaa. Ap
Kerro tuo hänelle.
Todella outo kommentti ja voin olla väärässä mutta minä tulkitsisina tämän seuraavasti
A) et taida olla kovin aktiivinen sängyssä kun et käynyt viihteellä tarkoittaa, että mies on pettynyt ja haluaisi sinut baari-illan päätteeksi sänkyyn
B) kun kaverit ovat vailla bileissä vain pillua voi tarkoittaa sitä että haluaisi käydä bilettämässä niin että olet mukana ja ryyppäätte mutta ei tarvitsisi olla iskemässä naisia
Minusta kuulostaa että tyyppi on ääliö. On sitä mieltä että bilettämässä käydään seksin takia ja seksiä saa aina bilettämällä. Halusi nyt kertoa sulle että teki poikkeuksen koska on kiinnostunut sinusta. (Hyvä että teki poikkeuksen, mutta huolestuttavaa jos ajatusmaailma on sellainen että biletys=seksi)
Ja tuo eka viestin kommentti tarkoitti ihmetellä juuri sitä että et taida pitää seksistä kun et biletä? Surullista...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:51"]
Se on myös vähän mysteeriksi jäänyt että miksi hän halusi tähdentää ettei hänellä ollut mitään panojuttuja silloin kun oli pe-la välisen ajan soittamatta mulle. Mä en sitä itse edes udellut, hän itse soitti ja on aina se aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa ja juttelussa. En siis tiedä pitäisikö tuo ottaa sillä tavalla että hän haluaa antaa itsestään kunnollisen miehen vaikutelman koska pitää minusta vai onko se vain taktiikka saada minut sänkyyn? Ei mua haittaa vaikka haluaisikin pelkästään seksiä, kyllä mullekin se kelpaa. Mutta olisi kiinnostavaa tietää mikä hänellä loppujen lopuksi on mielessä. En siitä ole halunnut udella sillä saattaisi käsittää sen niin että itse olisin vakavissani ja huolestunut siitä haluaako hän vain seksiä. Ap
[/quote]
Jos mies vapaaehtoisesti selittää, että mitään panojuttuja ei ollut niin...Tuo sinun juupas, eipäs ylianylusointi on täysin hedelmätöntä. Annat ajankulua niin kyllä sen sitten näkee.
Onko tilanne se, että sinulla ap on lapsi? Mies varmaan kuvittelee sinun olevan kiltti hissukka ja itse ajattelee olevansa "villimpi". Hänellä ei luultavasti ole kokemusta parisuhteista ja kuten joku kirjoittikin, yhdistää seksin automaattisesti biletykseen. Keskenkasvuinen tyyppi. Jos uskot, että jaksat kasvattaa tuollaista räkänokkaa, niin siitä vain. Mutta olen varma, että joudut jossain vaiheessa pettymään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:18"]Onko tilanne se, että sinulla ap on lapsi? Mies varmaan kuvittelee sinun olevan kiltti hissukka ja itse ajattelee olevansa "villimpi". Hänellä ei luultavasti ole kokemusta parisuhteista ja kuten joku kirjoittikin, yhdistää seksin automaattisesti biletykseen. Keskenkasvuinen tyyppi. Jos uskot, että jaksat kasvattaa tuollaista räkänokkaa, niin siitä vain. Mutta olen varma, että joudut jossain vaiheessa pettymään.
[/quote]
Ei ole lasta. Ei ihme jos on saanut musta hissukan kuvan kun en mikään bilettäjätyyppi olekaan. Kyllä se siitä miehistyy. Otan ihmiset sellaisina kuin ne on. Ap
Ton nyt voi tulkita aika monella tapaa. Paras kun kysyt hältä itseltään
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:00"]Kyseessä on vitun pelle. Heitä hänet ikkunasta pihalle.
Ei tähän ole muuta vastausta, jotkut vaan ovat tuollaisia.
[/quote]
Mikä hänestä tekee pellen? Ap