Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kysyi minulta näin...

Vierailija
27.07.2015 |

"Sä et taida olla aktiivinen sängyssä"? Kun sanoin etten ole kiinnostunut yöelämästä.
Tätä aiemmin kertoi että ärsyttää kun hänen kaverinsa halusivat hänen järjestämissä bileissä vain p*llua. Siis toivooko mies etten olisi niin seksikeskeinen vai miten ottaisitte tällaisen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että mun täytyy kysyä mieheltä itseltään mitä meinaa, olisi pitänyt kysyä heti mutta en vaan tajunnut :D huomenna kysyn kyllä... haluan kuitenkin kuulla teidän ajatuksianne. Ap

Vierailija
2/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain siltä väliltä, kuten kaikki miehet. Eivät halua jakorasiaa mutteivät myöskään puhtoista pirkkoa joka on kovin estynyt eikä nauti seksuaalisuudestaan. Kommenttisi sai hänet ehkä miettimään että oletko vähän sellainen tosikko/et pysty irroittelemaan välillä?

Vierailija
4/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toivoisi sun olevan aktiivisempi. Pettyi.

Vierailija
5/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outo lause tuohon yhteyteen.

M39

Vierailija
6/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pillukommenttikin saattoi olla sitä että testasi sun reaktiota tuollaisiin seksiasioihin ja niistä puhumiseen.

Vierailija
7/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies varmasti harrastaa paljon yhden illan juttuja (tai yrittää harrastaa), siksi ehkä olettaa että seksuaalisesti aktiivinen = baarihoitoja.

Vierailija
8/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:14"]On kyllä outo lause tuohon yhteyteen.

M39
[/quote]

Eli sinäkään et osaa tulkita tuota mitenkään, vai?

Vierailija
9/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa jutuissa olisi aina kiva kuulla miehen tai henkilön ikä... Minulle tällaisista kommenteista tulee aina mielikuva jostain 20-23vuotiaasta joiden mielessä on seksi joka kolmas sekunti. Vihjaillaan ja kysellään asian ympäriltä... En ymmärrä moista. -mies <30v

Vierailija
10/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:10"]Jotain siltä väliltä, kuten kaikki miehet. Eivät halua jakorasiaa mutteivät myöskään puhtoista pirkkoa joka on kovin estynyt eikä nauti seksuaalisuudestaan. Kommenttisi sai hänet ehkä miettimään että oletko vähän sellainen tosikko/et pysty irroittelemaan välillä?
[/quote]

Jos olen kiinnostunut miehestä niin kyllä mä seksuaalinen ja halukas olen. Kai musta sitten saa tosikon kuvan kun en mielellään puhu etukäteen seksiasioista vaan haluan jättää ne siihen hetkeen kun jotain alkaa käytännössä tapahtua. Tykkään yllätyksistä ja siitä jännityksestä ja odotuksesta joka on ennen ensimmäistä seksikertaa. Ap

Vierailija
11/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:30"]Tällaisissa jutuissa olisi aina kiva kuulla miehen tai henkilön ikä... Minulle tällaisista kommenteista tulee aina mielikuva jostain 20-23vuotiaasta joiden mielessä on seksi joka kolmas sekunti. Vihjaillaan ja kysellään asian ympäriltä... En ymmärrä moista. -mies <30v
[/quote]

Mies on minua vuoden nuorempi mutta olemme jo yli 25. Minullekin tuli mieleen että mies saattaa elää nyt nuoruuttaan joka jäi elämättä kun oli nuorempi. Hän sanoi niin itsekin. Minä vihjailin hänelle että ehkä hän muuttuisi kanssani.. hän tykkäsi ajatuksesta. Ap

Vierailija
12/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä yöelämä liittyy seksiin? Suurin osa baareissa viihtyvistä ei paneskele ympäriinsä.

Vierailija
13/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:36"]Miten helvetissä yöelämä liittyy seksiin? Suurin osa baareissa viihtyvistä ei paneskele ympäriinsä.
[/quote]

Hänen kavereistaan moni hakee seksiseuraa baareista. Ap

Vierailija
14/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös vähän mysteeriksi jäänyt että miksi hän halusi tähdentää ettei hänellä ollut mitään panojuttuja silloin kun oli pe-la välisen ajan soittamatta mulle. Mä en sitä itse edes udellut, hän itse soitti ja on aina se aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa ja juttelussa.
En siis tiedä pitäisikö tuo ottaa sillä tavalla että hän haluaa antaa itsestään kunnollisen miehen vaikutelman koska pitää minusta vai onko se vain taktiikka saada minut sänkyyn? Ei mua haittaa vaikka haluaisikin pelkästään seksiä, kyllä mullekin se kelpaa. Mutta olisi kiinnostavaa tietää mikä hänellä loppujen lopuksi on mielessä. En siitä ole halunnut udella sillä saattaisi käsittää sen niin että itse olisin vakavissani ja huolestunut siitä haluaako hän vain seksiä. Ap

Vierailija
15/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
17/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
19/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vitun pelle. Heitä hänet ikkunasta pihalle.

Ei tähän ole muuta vastausta, jotkut vaan ovat tuollaisia.

Vierailija
20/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ehti ensin... komppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme