Olen hirveä ihminen..
En osaa seurustella. En edes halua seurustella.. Tykkään olla yksin. Tarvitsen paljon omaa aikaa. Hyppäsin taas tyhmänä suhteeseen. Olin vuoden sinkkuna ja ajattelin olevani valmis. En ollut. Olen kohta pari viikkoa vältellyt tätä miestä enkä vastaile juurikaan hänen viesteihinsä. Pari kuukautta jaksoin hampaita kiristellen viettää aikaa hänen kanssaan. Nyt tunnen häntä kohtaan lähinnä inhoa, enkä edes tiedä syytä siihen. Mitä enemmän hän halusi kanssani viettää aikaa sitä vähemmän mua kiinnosti. Nyt vaan pitäis hoitaa toi jättäminen.. En tiedä miten sen teen. Pelkään. Mut ei tämäkään ole reilua. En tiedä miksi ja millon musta tuli tämmönen. Tää ei ole eka kerta kun näin käy. Tätä on jatkunut jo muutaman vuoden. En pelkää mitään.. En tunne mitään. Ainoastaan inhoa. Seksi ei kiinnosta, eikä läheisyys muutenkaan. Joudun taas särkemään sydämen..
Kommentit (7)
On se naisilla helppoa kun suhteeseen vain hypätään, samalla kun joillain miehillä menee vuosikymmeniä sinkkuna, kun nykyään ei kelpaa mikään.
Ehkäpä se on teillä miehilläkin joskus peiliin katsomisen paikka. Mä sentään myönnän virheeni ja vikani. Te vaan vingutte kuinka epäreilu maailma on teitä kohtaan kun ette saa naista. Se nyt vaan on fakta, että nainen tarvitsee miehen eikä hiirtä. Ap
Se on helvetin väärin mitä juuri nyt teet, pidät hiljaisuutta. Kerro reilusti totuus ettet ole valmis äläkä kiusaa sitä miestä. Itse naisena joutunut kokemaan tuon miehen puolelta eikä tunnu kivalta..
Kuulostipa tutulta... Ehkä katselet vääränlaisia miehiä itsellesi. Kirjoitit, ettet halua seurustella. Ole sitten yksin, paljon reilumpaa kumppaniakin kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:07"]
On se naisilla helppoa kun suhteeseen vain hypätään, samalla kun joillain miehillä menee vuosikymmeniä sinkkuna, kun nykyään ei kelpaa mikään.
[/quote]
Kukaan jaksa tollasta marinamiestä. Siinä sulle selitys.
Hyvä myöntää kuin trollaa ja mustamaalaa toista.
Ehkä ihan hyvä olla yksin. Aina. Ei sua vanhana ja katkerana ainakaan jaksas.