Olen syönyt kolmen kuukauden ajan pizzaa joka päivä
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:35"]
Eikö tuu kalliiks :D ? Samasta paikastako pitsaa haet, eikö nolota ku ne varmasti tunnistaa :p ? Mikä on paras pitsa?
[/quote]
Öööö.... mitä noloa siinä on, että joku asiakaspalvelija tunnistaa? Taas joku naisten käsittämätön kirjoittamaton sääntö varmaan.
Alko tekee mieli pizzaa! Mun lemppari on kotipizzan aura-pepperoni kotzone valkosipulimajoneesilla.
Olen syönyt melkein kymmenen vuoden ajan pizzaa melkein joka päivä. Pakastepizzoja. Grandiosa Mexicana, Ristorante Speciale, Grandiosa Classic, Grandiossa Pepperoni Pan Pizza, Ristorante Salami.. Siinä suosikkejani. Kysyttävää ?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:20"]Paljonko painat?
[/quote]
54kg. Pituus 167cm.
Mäkin jossain vaiheessa vedin pelkkää pizzaa, painoin silloin 48kg, 164cm pitkä olen.
Musta tuli aika nopeasti normaalipainoinen, kun aloin syömään "terveellisemmin", eli enemmän kasviksia, marjoja, papuja yms. varmaan ihan hyväkin.
Mutta laihdun vieläkin nopeasti pizzalla. Kaloreista en sano mitään, koska en jaksa niitä ikinä laskea tai ajatella.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:17"]Miltä tuntuu mennä kohta vatsalaukun ja peräpään tähystykseen?
[/quote]
Kyl elämä ois helppoo jos se olis mun isoin murhe!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:48"]Täällä toinen pizzan rakastaja! Tosin en voi samalle linjalle lähteä koska olen raskaana. ☺
[/quote]
Pizza on niin hyvää! :) tsemppiä raskausaikaan!