Tapailemani miehen kanssa ei seksiä
Eli olen tapaillut miestä jo jonkin aikaa, viikkoja, joka on tosi mukava ja kiltti. Ainut ongelma on, ettei hän ole lämmennyt seksiin, vaikka mahdollisuuksia on ollut.
Selityksenä mm.ei halunnut pilata juttua heti alkuun panemisella, ei kortsuja mukana, muita ihmisiä samassa talossa... Eräälle kerralle kuulema oli suunnitellut jotain(kertoi jälkeenpäin), mutta olin tosi väsynyt. Toki muistan, että hienotunteisesti koski lähelle herkkiä paikkojani, muttei suoraan ehdottanut. Tuolloinkin sanoi, ettei ollut iljennyt sanoa suunnitelmistaan.
En tiedä, mitä pitäisi ajatella? Vai olenko itse liian levoton...? Mitä tuossa voi olla syynä? Vai haluaako edetä vain hitaasti?
Kommentit (53)
Mun mielestä epäilyttävää. Itsekin tapailin erästä miestä joka torjui mun lähentelyt. Harrastettiin kyllä jossain vaiheessa mutta oli laimeaa ja lopulta hän osoitti ettei ollut kiinnostunut. Ei jatkoon sanon minä. N43
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:56"]Itse vierastan tuota ajatusta, että kaikkien miesten tulisi olla jatkuvasti tai ainakin suurimman osan ajasta valmiita petipuuhiin. En itsekään koe oloani tarpeeksi luottavaiseksi muutamien viikkojen seurustelun jälkeen, ja pitäisin vain hienona asiana, jos miehelläkään ei olisi mikään kiire - ihan samalla tavalla mieskin voi tuntea epävarmuuksia ja epäluuloja, eikä toista tule silloin painostaa, vaan antaa aikaa. [/quote] Jos näin olisi niin voisi silti kertoa syyn kun varmasti huomannut että toiselle kyllä kelpais. Epätietoisuus on pahinta.
[/quote]
No ei voi kertoa, suurin osa ihmisistä nauraa sellaisille. Muistelkaas nyt vaan omaa nuoruuttanne "eiks se oo vielä harrastanut seksiä, vähänks vajaa", tms. Tai "eiks se pysty, sillä ei ole kaikki kohdillaan". Kuten tässäkin ketjussa. Joten miten sen kertoa? "Mä nyt olen vähän tämmöinen vajukki, jolta et heti saakaan?"
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:56"]Itse vierastan tuota ajatusta, että kaikkien miesten tulisi olla jatkuvasti tai ainakin suurimman osan ajasta valmiita petipuuhiin. En itsekään koe oloani tarpeeksi luottavaiseksi muutamien viikkojen seurustelun jälkeen, ja pitäisin vain hienona asiana, jos miehelläkään ei olisi mikään kiire - ihan samalla tavalla mieskin voi tuntea epävarmuuksia ja epäluuloja, eikä toista tule silloin painostaa, vaan antaa aikaa. [/quote] Jos näin olisi niin voisi silti kertoa syyn kun varmasti huomannut että toiselle kyllä kelpais. Epätietoisuus on pahinta.
[/quote]
No ei voi kertoa, suurin osa ihmisistä nauraa sellaisille. Muistelkaas nyt vaan omaa nuoruuttanne "eiks se oo vielä harrastanut seksiä, vähänks vajaa", tms. Tai "eiks se pysty, sillä ei ole kaikki kohdillaan". Kuten tässäkin ketjussa. Joten miten sen kertoa? "Mä nyt olen vähän tämmöinen vajukki, jolta et heti saakaan?"
[/quote]
Miksi pitäisi saada heti? Ettekö voi rauhassa tutustua ensin toisiinne, niin ei olisi sitä jännitystäkään, mistä voi johtua? Tuossa ap ei sanonu, montako kertaa tapaillu jne.
Sitten tietysti voi johtua kokemattomuudesta, pienestä munasta tms.
Pieni muna. Tapailin miestä, joka peitteli haaroväliään ja halusi "odottaa seksin kanssa". Kun sitten lopulta kännin turvin uskaltautui puuhiin, housujen alta paljastui katkarapu. Pantiin. Pantiin toisenkin kerran, jotta varmistuin mielipiteestäni. Elimen koolla ei ole väliä, mutta sillä on miten sitä, käsiä ja kieltään käyttää. Jos on pieni ja ei tiedä miten naista kiihottaa, on aika huono tilanne. Kiinnostukseni lopahti ja ystävällisesti kerroin, että tämä taisi olla tässä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 01:02"]
Pieni muna. Tapailin miestä, joka peitteli haaroväliään ja halusi "odottaa seksin kanssa". Kun sitten lopulta kännin turvin uskaltautui puuhiin, housujen alta paljastui katkarapu. Pantiin. Pantiin toisenkin kerran, jotta varmistuin mielipiteestäni. Elimen koolla ei ole väliä, mutta sillä on miten sitä, käsiä ja kieltään käyttää. Jos on pieni ja ei tiedä miten naista kiihottaa, on aika huono tilanne. Kiinnostukseni lopahti ja ystävällisesti kerroin, että tämä taisi olla tässä.
[/quote]Millä lailla itse käytit käsiäsi ja kieltäsi seksin aikana? Mitä teit miehen kiihotuksen ja orgasmin eteen? =)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:33"]
[/quote]
[/quote]
Miksi pitäisi saada heti? Ettekö voi rauhassa tutustua ensin toisiinne, niin ei olisi sitä jännitystäkään, mistä voi johtua? Tuossa ap ei sanonu, montako kertaa tapaillu jne.
Sitten tietysti voi johtua kokemattomuudesta, pienestä munasta tms.
[/quote]
Poloinen kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta ja tämän vuoksi ei halua edetä ennen kuin on varma, että saa sinut tyydytettyä. Miehilläkin on melkoiset paineet seksiin, kun kaikkialla toitotetaan, kuinka naisen orgasmi tulee taata.
Unohda paneminen ja miehen tuleminen hetkeksi, ja laita mies tyydyttämään sinut sormin esim. sohvalla istuessanne. Otat vain miehen kädestä kiinni ja viet sen jalkoväliisi ja näytät oikein kädestä pitäen, miten sinut saa tulemaan. Keskity siis opettamaan hänelle tavat, joilla hän osaa varmasti saada sinut tulemaan ilman panemista, jolloin tuo herkkä laukeaminen ei ole ongelma.
Mieheni kanssa oli suht hidas alku, ei kyllä noin hidas, mutta hidas silti. Eikä ollut sängyssä sellaista alkuhuumaa mitä edellisissä suhteissa on ollut. Tiedättekö, ekat kuukaudet pelkkää panemista. Eikä se seksin määrä ainakaan kasva tässä vuosien varrella. Välillä olen tästä kriiseillyt, että yhyy sä et halua mua, jolloin on taas hetken aikaa ollut aktiivisempaa. Parhaimmillaan meillä harrastetaan seksiä 1x/viikko, mutta saattaa hyvin olla muutamakin viikko väliä. Mutta häntä rakastan ja parisuhde muuten toimiva. Silloin kun seksiä harrastetaan hän on erittäin huomaavainen ja pitää huolen että saan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:54"]Sillä on pieni muna jota häpeää.
[/quote] jos toi pitäs paikkansa . Miksi olisi naisen kanssa?
[/quote]
Jos se seksi ei ole siellä prioriteettien kärkipäässä tällä miehellä.
[/quote]
Jos näin on, kannattaa selvittää heti alkuun paljonko mies sitä seksiä haluaa, ettei käy niinkuin minulla eli kymmenen vuoden päästä mies ei jaksa nussia juuri lainkaan. Alkuhuumassa sentään jaksoi suhteellisen usein.
Tarjoat kunnon kännit sille ja jos sittenkään ei toimi niin Jarille tai Marcolle kaveriksi.
On ollut vain sen pitkäaikaisen kanssa ja jännittää, eka kertaa jonkun muun kanssa. Varsinkin joos sä olet ollut monen kanssa. Malta nyt odottaa jos muuten kaikki hyvin
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:37"]On ollut vain sen pitkäaikaisen kanssa ja jännittää, eka kertaa jonkun muun kanssa. Varsinkin joos sä olet ollut monen kanssa. Malta nyt odottaa jos muuten kaikki hyvin
[/quote]
Tuon pitkäaikaisen jälkeen on ollut kuulema joku lyhyt tuttavuus. Seksiäkään ei ole harrastanut kenenkään kans useampaan kuukauteen. Oisko tuo pitkä väli vain lisännyt tilanteen välttelyä?
Pihtaamaan ;) t.41