Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen kanssa ei seksiä

Vierailija
27.07.2015 |

Eli olen tapaillut miestä jo jonkin aikaa, viikkoja, joka on tosi mukava ja kiltti. Ainut ongelma on, ettei hän ole lämmennyt seksiin, vaikka mahdollisuuksia on ollut.

Selityksenä mm.ei halunnut pilata juttua heti alkuun panemisella, ei kortsuja mukana, muita ihmisiä samassa talossa... Eräälle kerralle kuulema oli suunnitellut jotain(kertoi jälkeenpäin), mutta olin tosi väsynyt. Toki muistan, että hienotunteisesti koski lähelle herkkiä paikkojani, muttei suoraan ehdottanut. Tuolloinkin sanoi, ettei ollut iljennyt sanoa suunnitelmistaan.

En tiedä, mitä pitäisi ajatella? Vai olenko itse liian levoton...? Mitä tuossa voi olla syynä? Vai haluaako edetä vain hitaasti?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:30"]Oletteko nukkuneet saman peiton alla öitä?
[/quote]

Kyllä.

En tiedä liittyykö asiaan juurikin jännittäminen. Jännittää tosi paljon tapaamisia, liikehtii hermostuneesti ja on sanonutkin jännittävänsä. Ja itse olen vanhempi. Antanut alusta asti ymmärtää minun olevan tosi upea ja luultavasti melkoinen saavutus hänelle siis että sai minut. Mielestäni näin ei ole, komea poika hänkin on.

Ap

Vierailija
22/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna, joku sukupuolitauti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei halua olla liian päällekäyvä ja antaa sellaista kuvaa, että olisi vain pillun perässä.

Vierailija
24/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla sukupuolitauti, jonka tahtoo hoitaa alta pois... Tai odottaa pääsyä testiin, voi mennä puolikin vuotta.

Vierailija
25/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:30"]Oletteko nukkuneet saman peiton alla öitä?
[/quote] ootteko?

Vierailija
26/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku nyt mättää pahasti. Jos olis jännittämistä/ujoutta, niin luulis että työntäis samantei pois kun meet lähelle. Kuitenkin päästää lähelleen ja STOP.

Vierailija
27/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukeaa liian herkästi, jo pelkästä hyväilystä?

Vierailija
28/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää tilanne, että kaikki on kunnossa. Paikka jossa ei ole eikä varmana tule ketään. Kumit mukaan jne. Jos vielä työntää pois niin unohda koko tapaus jos et saa selitystä.

Vierailija
29/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saanu orkkua kanssasi millään tavalla? Ehdota että runkkaatte itseänne malliksi toisillenne

Vierailija
30/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UJO :)

Vierailija
31/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain ujo ja jännittää.

Tuollainen oma miehenikin oli aikoinaan.

Vierailija
32/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:37"]

Kyllä näin ei monesti käy, että seisokki päällä mies lähtee työntelemään käsiä pois. Jotain on pahasti pielessä...

[/quote]

Kyllä meillä ainakin ihan yleistä on, ja ollaan vähän reilu parikymppisiä. Enkä usko että homokaan on, koska silloin harvoin kun hän haluaa niin sen todella huomaa.

- ei ap

Vierailija
33/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pieni muna jota häpeää.

Vierailija
34/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:47"]Onko saanu orkkua kanssasi millään tavalla? Ehdota että runkkaatte itseänne malliksi toisillenne
[/quote]
Ei kai se ole voinut saada jos ei kerran ole seksille lämmennyt. Eikö yhdyntä, runkkaamine, suuhoito jne kaikki ole seksiä. .

Vierailija
35/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vierastan tuota ajatusta, että kaikkien miesten tulisi olla jatkuvasti tai ainakin suurimman osan ajasta valmiita petipuuhiin. En itsekään koe oloani tarpeeksi luottavaiseksi muutamien viikkojen seurustelun jälkeen, ja pitäisin vain hienona asiana, jos miehelläkään ei olisi mikään kiire - ihan samalla tavalla mieskin voi tuntea epävarmuuksia ja epäluuloja, eikä toista tule silloin painostaa, vaan antaa aikaa.

Vierailija
36/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:54"]Sillä on pieni muna jota häpeää.
[/quote] jos toi pitäs paikkansa . Miksi olisi naisen kanssa?

Vierailija
37/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:56"]Itse vierastan tuota ajatusta, että kaikkien miesten tulisi olla jatkuvasti tai ainakin suurimman osan ajasta valmiita petipuuhiin. En itsekään koe oloani tarpeeksi luottavaiseksi muutamien viikkojen seurustelun jälkeen, ja pitäisin vain hienona asiana, jos miehelläkään ei olisi mikään kiire - ihan samalla tavalla mieskin voi tuntea epävarmuuksia ja epäluuloja, eikä toista tule silloin painostaa, vaan antaa aikaa.
[/quote]
Jos näin olisi niin voisi silti kertoa syyn kun varmasti huomannut että toiselle kyllä kelpais. Epätietoisuus on pahinta.

Vierailija
38/53 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:54"]Sillä on pieni muna jota häpeää.
[/quote] jos toi pitäs paikkansa . Miksi olisi naisen kanssa?
[/quote]
Jos se seksi ei ole siellä prioriteettien kärkipäässä tällä miehellä.

Vierailija
39/53 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ujo ja estynyt, tai sitten ei suuremmin välitä seksistä. Yksi mahdollisuus on, että esimerkiksi exsä hiertää vielä mielessä eikä hän siksi halua seksiä muiden kanssa. Luultavaa kuitenkin on, että seksissä tulee olemaan jotain ongelmia siinä vaiheessa kun hommiin pääsette. Seksi varautuneen ihmisen kanssa on myös varautunutta, eli ei kannata odottaa kovin spontaania toimintaa.

Vierailija
40/53 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei oo sit semmonen mies joka alkaa puhtaamman pitkässä suhteessa....... Jos nyt ei halua, eikä kerro syytä, niin onko vaan sellainen jolle seksi ei oo kovin tärkeää...