Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka haluaa kaikessa päästä helpolla.

Vierailija
02.03.2022 |

Tunnetteko ihmisiä, jotka haluaa pääsyä kaikessa helpolla. Ei jaksa nähdä vaivaa ulkonäön suhteen meikkamalla tai muuten itsestä huolta pitämällä. Ruokaa ei jaksa laittaa itse, vaan laitetaan valmisruokia, koska on niin vaivalloista. Lapsia hankitaan, mutta niiden kanssa ei tehdä mitään esim. opeteta hiihtämään tai laskettelemaan, koska on niin paljon vaivaa. Lapset oppivat sitten koulussa mitä oppivat. Koulutus on joku yksinkertainen tai sitä ei ole, koska vaivaa. Tai sitten koulutus on, mutta ei jaksa tehdä töitä vaan lasten kanssa kotona 10 vuotta. Listaa voisi jatkaa. Tunnetteko tällaista ihmisiä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen itse tuollainen, tosin lapsia en halua. Olisi niistä hirveästi vaivaakin. Yliopistossa opiskelin mutta päivääkään en alan töitä ole tehnyt, valmistumiseenkin meni kymmenisen vuotta. Työtön, ei lainoja, asun vuokralla, siivoan harvakseltaan, en meikkaa tai muutenkaan laittaudu enkä yleensä laita ruokaa. Elämäni on helppoa. Miksi sen pitäisi olla vaikeaa?

No enpä tuommoista kutsuista elämäksi.

Vierailija
22/23 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisilla on eri vireys ja energiataso.osalla jokin sairaus vie voimavaroja.kaikista olis kiva olla energinen super terve,valitettavasti moni sairas ja energiat alhaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, siis meikkaamatta jättäminen= ei pidä huolta itsestään? Just.

Se on helppoa nähdä rikka toisen silmässä, kuin malkaa omassa.

Olen elämäni aikana tavannut/tuntenut useita ap:n kaltaisia, oman egonsa kiillottajia, joilla ei ole kykyä asettua toisen asemaan. Omaa toimintaa pidetään parempana ja toisinaan ainoana tapana elää. Jos hänen "tasolleen" ei yllä, on oikeutettua joutua haukkumisen ja pilkan kohteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi