Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lesboilla vähemmän seksihaluja?

Vierailija
27.07.2015 |

Homojenhan sanotaan olevan seksihulluja, kun taas lesbojen parisuhteissa seksi loppuu melko nopeasti kuherruskuukauden jälkeen. Ovatko nämä sitten vain vitsejä vai totta. Eli miten on, lesbot? Enkä nyt kaipaa vastauksia "Väärin, kyllä MINÄ ajattelen seksiä koko ajan ja sekstailen koko ajan" vaan sellaista kokonaista kuvaa keskivertolesbosta, ei niistä ääripäistä. Eli miten on, onko lesbot "vähemmän seksuaalisia" kuin heterot, biseksuaalit tai homot?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan törmännyt tutkimukseen asiasta.

Vierailija
2/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että on. ei ne jaksa koko ajan nuolla liputtaa toisen toosaa, tai sormettaa. Loppujen lopuksi ei kuulemma kiinosta paskan vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän

Vierailija
4/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi ja mulla on ainakin niin vähän seksihaluja että välillä olen miettinyt olisinko sittenkin aseksuaali, mutta en aivan kuitenkaan.

Vierailija
5/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että lesboille käy just näin. Varmaan on sellasta halimista, pusimista ja toisen hyvänä pitämistä. Tuskin ne mitään panemista edes kaipaa.

Vierailija
6/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta alkaa vähitellen tässä tuntumaan et naisilla on vähemmän seksihaluja kuin miehillä ylipäätään.. huoh. Olen ihan epätoivon partaalla.

Vierailija
7/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja puhun vain omalta osaltani. Omat haluni ovat edelleen tallessa vaikka suhteessa olenkin jo viitisen vuotta ollut. Yleensä ainakin kerran viikossa tulee harrastettua seksiä (ellei ole kuukautiset). Se on varmaan lesbojen kohdalla ihan yhtä ihmis-/suhdekohtaista kuin heteroillakin, on kyseessä kuitenkin laaja ihmisryhmä. Ja 6-kirjoittaja mitä yrität sanoa? :D

Vierailija
8/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan törmäämäni kyselytutkimuksen mukaan lesboilla on enemmän orgasmeja kuin heteronaisilla ja seksin kesto on pidempi.

Vierailija
9/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittelevät keskenään kumpi on enemmän miehen näköinen, tyllinkiä olkapäihin, ruutupaita päälle, ääni niin möreäksi kuin voi, rintaa pullistaa ja banaani polyuretaani-housuihin muka pallien kohdalle. Sitten machoillaan ja lääbä lääbä.

Vierailija
10/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lesbojen kuuluu nuolla ja nuolettaa pilluaan ainakin kerran päivässä. Näin ainakin tekisin jos olisin lesbo. Onko olemassa lesboja, jotka eivät nuole pillua?

Vierailija
11/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:30"]

Leikittelevät keskenään kumpi on enemmän miehen näköinen, tyllinkiä olkapäihin, ruutupaita päälle, ääni niin möreäksi kuin voi, rintaa pullistaa ja banaani polyuretaani-housuihin muka pallien kohdalle. Sitten machoillaan ja lääbä lääbä.

[/quote]

Oletpas ennakkoluuloinen. Itse olen kumppanini kanssa erittäinkin "naisellinen." Käytän usein paljon koruja, meikkaan, pukeudun naisellisesti, enkä kävele banaani housuissa. Itse tapaan kyllä tuollaisia rintaa röyhistäviä machoäijiä paljon. Ei edes väistetä toisia ihmisiä. Jos kaksi naista rakastaa toisiaan, siihen ei tarvitse miestä mukaan. Vaikutat katkeralta, eikös sinua otettu mukaan kolmenkimppaan?

Vierailija
12/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"]Epäilen, että lesboille käy just näin. Varmaan on sellasta halimista, pusimista ja toisen hyvänä pitämistä. Tuskin ne mitään panemista edes kaipaa.
[/quote]
Oletko mies vai puhutko omista seksihaluistasi?

Vierailija
13/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:33"]

[/quote]

Oletpas ennakkoluuloinen. Itse olen kumppanini kanssa erittäinkin "naisellinen." Käytän usein paljon koruja, meikkaan, pukeudun naisellisesti, enkä kävele banaani housuissa. Itse tapaan kyllä tuollaisia rintaa röyhistäviä machoäijiä paljon. Ei edes väistetä toisia ihmisiä. Jos kaksi naista rakastaa toisiaan, siihen ei tarvitse miestä mukaan. Vaikutat katkeralta, eikös sinua otettu mukaan kolmenkimppaan?

[/quote]En ole tavannut muunlaisia lesboja mistä kertoin. Valitettavaa jos sinä et ole tavannut oikeita lesboja.

Vierailija
14/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lesboja, jotka eivät saa mitään nuolemisesta? Itse heteronaisena en vaan saa siitä mitään. Mietin, että mahtaako olla lesbosuhteessa iso kulmakivi, jos toinen haluaisi nuolla eikä toinen tykkää siitä / ei saa siinä millään mielihyvää.

Vierailija
15/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:38"]Onko lesboja, jotka eivät saa mitään nuolemisesta? Itse heteronaisena en vaan saa siitä mitään. Mietin, että mahtaako olla lesbosuhteessa iso kulmakivi, jos toinen haluaisi nuolla eikä toinen tykkää siitä / ei saa siinä millään mielihyvää.
[/quote]
Odotin koko teini-iän, että pääsen nuolemaan pillua. Mutta mitä vittua?! Vaimo ei pidä siitä. En tiennyt tämän olevan edes mahdollista.

Vierailija
16/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote] Kuinkas butch? Eräs alalaji?

Vierailija
17/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:38"]Onko lesboja, jotka eivät saa mitään nuolemisesta? Itse heteronaisena en vaan saa siitä mitään. Mietin, että mahtaako olla lesbosuhteessa iso kulmakivi, jos toinen haluaisi nuolla eikä toinen tykkää siitä / ei saa siinä millään mielihyvää. [/quote] Odotin koko teini-iän, että pääsen nuolemaan pillua. Mutta mitä vittua?! Vaimo ei pidä siitä. En tiennyt tämän olevan edes mahdollista.

[/quote]

Se on kyllä hauskaa, että miehillä se vekotin (penis) tuntuu toimivan kaikilla lähes samalla lailla, toki pieniä eroja varmasti on. Naisilla taas, mikä toimii toiselle eikä toimikaan enää toiseen :/

Vierailija
18/18 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:44"] Kuinkas butch? Eräs alalaji?

[/quote]

Mitäs butcheista? Mitä väliä miltä ihmiset näyttävät tai mitä he tekevät jos se ei haittaa ketään?