Airiston pohjalta toinen ruumis
Sieltä löytyy kaikki kadonneet. Nyt oli ankkuri ruumiissa ja epäillään rikosta.
Huhu kertoo, että useammallakin olisi betonisaappaat, toivottavasti nekin löytyvät.
https://poliisi.fi/-/airiston-alueelta-loytynyt-toinen-vainaja-meresta
Olisko nyt se asianajaja
Kommentit (29)
Siellä on kaikki Turun seudulta kadonneet. Sinne niitä on kätevä dumpata ja olen harrastanut tuota itsekin.
Yök. Suomessa tuntuu olevan paljon friikkejä tappajia ja mätäneviä osia. Vaikka hyvä että löytyy laitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kaikki Turun seudulta kadonneet. Sinne niitä on kätevä dumpata ja olen harrastanut tuota itsekin.
Olet dumpannut ruumiita mereen. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kannattaa lähettää postipakettina johonkin. Varmasti katoavat matkalla eikä ikinä löydy.
Yllättävän paljon Suomessa on pysyvästi kadonneita. Sanotaan, että lähivedet naarataan, mutta naarataanko sittenkään, kun yhtäkkiä löytyilee ruumiita?
Yököttävää ajatella että ui vedessä johon liukenee mätäneviä ruhoja. Tuleehan sitä vettä nieltyäkin aina vähän.
Onkohan siellä väkeä enemmänkin...
Vierailija kirjoitti:
Yököttävää ajatella että ui vedessä johon liukenee mätäneviä ruhoja. Tuleehan sitä vettä nieltyäkin aina vähän.
Meret on täynnä ruhoja. Estonian hukkuneet, ruotsin ja viron laivoilta hypänneet...
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon Suomessa on pysyvästi kadonneita. Sanotaan, että lähivedet naarataan, mutta naarataanko sittenkään, kun yhtäkkiä löytyilee ruumiita?
Ei varmaan. Pieni kaikuluotaus vaatii miehiä ja laitteita. Vapaaehtoiset kai niitä tekevät omilla laitteilla? Saattaisi löytyä paljon humalassa hukkuneitakin. Tästä saisi uuden mielenkiintoisen harrastuksen monet kaverukset. Samoin metsämaastojen tutkiminen ja luotaus. Mitä kaikkea voisikaan löytyä, myös jalokiviä, meteoriitti tai historiallinen kolikko.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta tonnia sinne liukenee mätänevää kalaa joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Montako jäi?
Onkohan Piia Ristikankarekin lähistöllä meressä?
Onko Lasse upottanut sinne useampia? Kannattaa selvittää kaikki lähipiiristä tekemisissä olleet kadonneet henkilöt.
No huh huh