Mitä ajattelet ihmisestä jolla on kielikoru?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:37"]Kielikorut on yököttäviä,mutta en ajattele mitään erityistä sen kantajasta.
[/quote]
Miksi yököttäviä?
Miksi kukaan haluaisi sellaista. Sitä ajattelen. Jostakin otettu vaikutteita.
Siltä saisi varmaan hyvää suuseksiä.
Niin suuri turn off ettei mikään. Pidän tällaisia ihmisiä jotenkin vajaina tai muuten psyykkisesti ongelmaisina.
Mulla on kielikoru muttei mitään muita lävistyksiä eikä (näkyviä) tatuointeja. Äitini sanoi kielikorusta mulle kun jäin odottamaan tytärtäni että eikö sen jo voisi ottaa pois kun ei ole sopivaa että äidillä on tommonen. En ole kokenut tarpeelliseksi ottaa pois. Olen muuten tosi "normaalin" näköinen eli mulla on siistit (ei mitkään vihreät) hiukset, siistit vaatteet, ja hillityt meikit. Otin kielikorun vähän vajaa 17-vuotiaana ja tykkään siitä edelleen. Kielikoru ei juuri edes näy kun puhun joten monikaan ei edes tiedä/muista että minulla on sellainen. Siksi pidän sitä parempana vaihtoehtona kuin jotain kulmakorua. Tietysti voisi kysyä, miksi mulla on se kun ei se edes näy mutta vastaus on yksinkertaisesti että minä tykkään siitä. Sama kuin miksi kukaan ottaisi tatuoinnin joka ei näy? Itselläni on vain yksi pieni tatuointi nilkassani. Kesäisin se näkyy mutta talvella ei. Tiedä sitten miksi sinne otin..
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Osut aika oikeaan.
Jaa'a. Mulla ei ole ainuttakaan lävistystä eikä tatuointia ja olen jo vanha akka (39 v.) ja olen alkanut harkitsemaan vakavasti nännikorua. Mieheni taatusti tykkäisi siitä, kuten veikkaan useimman miehen tykkäävän kielikorustakin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:53"]
[/quote]
Osut aika oikeaan.
[/quote]
Missä tälläisen voisi kokea?
Kieli on yleensä suussa ja suu on yleensä kiinni, joten en ymmärrä tuon tekeleen funktiota. Jotenkin ällöttävä ja wt.
Minul on nuoruuden jäänteenä ja se on mun oma pikku salaisuus, harvoin kun kukaan suuhuni katsoo. Jos joku on huomannut, niin ehkä vähän ollut ihmeissään. En nimittäin näytä siltä, että edelleen kielikorua pitäisin :D en siis ajattelis mitään, aivan sama mitä lävistyksiä muilla on.
Mä oon kai sitten wt. Otin korun viisi vuotta sitten ja en halua luopua siitä, koska omasta mielestäni koru on kaunis. Myöskään minulla ei ole tatuointeja, eikä muita lävistyksiä. Ei edes korvissa.
On se aika wt kaikissa selfieissä kieltä pitää näytellä ettei vaan jää huomaamatta
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:53"]
[/quote]
Osut aika oikeaan.
[/quote]
Missä tälläisen voisi kokea?
[/quote]
Naiselle mä voin antaa kokemuksen.09 alue m43
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:08"]
On se aika wt kaikissa selfieissä kieltä pitää näytellä ettei vaan jää huomaamatta
[/quote]
Ai kaikilla joilla on kielikoru? :D
Tod.näk. joku pervo, eli homo, lesbo, transuperse...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:47"]Siltä saisi varmaan hyvää suuseksiä.
[/quote]
Ei se kuulemma juurikaan tunnu ellei erityisemmin keskity t. mieheni
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:08"]On se aika wt kaikissa selfieissä kieltä pitää näytellä ettei vaan jää huomaamatta
[/quote]
Tietty jos tunnet vaan teinejä ja keski-ikäsiä pissiksiä
Kielikorut on yököttäviä,mutta en ajattele mitään erityistä sen kantajasta.