Pidätkö Anna Abreuta rumana?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:11"]
Tarkka mielipide: kääpiömäinen 10v lapsen kroppa johon on liimattu iso räystäsperse. Valtavan iso pää, tihrusilmät liika lähellä toisiaan. En pidä rumana mutta epämiellyttävän näkösenä. En panisi koska kokonaisuus mulle tärkeempi kuin pelkkä isoperse. mies 25
[/quote]
Juuri näin.
Ei ole kivan näköinen. Järkyttävä pukeutumis'tyyli', eli täydellisen tyylitön. Vielä siihen päälle kamala luonne ja erittäin ärsyttävä kälättäjä.
Suomen vähiten kuumimmat naiset: Anna A, Jippu, Pipsa (se bloggaaja), Suvi Teräsniska ja Sirkka-Liisa Anttila. Näihin verrattuna Päivi Räsänen ja Lotta Hintsakin ovat upeita.
Pidin kai joskus, mutta nykyään kun on tottunut hänen ulkonäköönsä, näyttää ihan ok:lta. Ei ruma, ei kaunis.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:00"]Ai niin ja mainitse oletko mies vai nainen!
[/quote]
Mies olen ei se niin rumannäköinen ole, mutta ulkonä
kyllä viitta karvaisiin välimerellisiin naisiin. Italiassa ja Kreikassa on näitä. Kivan näköisiä vaAtteet päällä,mutta karvaisia kuin apinat. En ole ketään espanialaista pannut, mutta italialaista olen ja Kreikassa jäi yritykseksi kun muna hyytyi karvoihin.
En. Varmaan siksi, kun olen tällainen samanlainen isopäinen pygminainen kuin Annakin.
Ei ole kaunis. Iso pää, pienet silmät, jotka ovat liian lähekkäin, isot posket.
-nainen
Mikähän tämän avauksen tarkoitus on? Abreu on laulaja, ei ulkonäkönsä vuoksi julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ruma ole, mutta hyvin taviksen ja tylsän näköinen. Ei jää ollekaan mieleen. Paitsi se järkyttävän iso pää suhteessa muuhun vartaloon. Ja onhan se vähän pullea. Lyhyillä on vaikeaa, kun näyttää niin helposti pulskalta. Nainen olen. Anteeksi. Tällaista se vaan on, jos ryhtyy julkisuuden henkilöksi. Ihmiset kertovat rehellisesti mielipiteensä siitä.
Joo todella hirveän pulska ja ruma. Todella. Voi että miten läpinäkyvää lässytystä taas....
Söpö ja seksikäs taskuvenus kuten kaksoisolentonsa Alma Hätönenkin. Jos joku pitää häntä rumana niin on varmastiki kateellinen naispuolinen. Muuten en voi käsittää.
Ihan normi näkönen. Näyttää ulkomaalaiselta mikä ei (ihme kyllä) näytä olevan palstalaisten mieleen. Jos hän on ruma niin yli puolet Suomalaisista on todella rumia. Mutta mielestäni eivät ole kuten ei Annakaan. Ihan mukavan näköinen. Onko täällä jotain someankkahuulia paikalla? Anteeksi oikeat ankat.
Musta se on oikeen nätti. Nainen 22