Pidätkö Anna Abreuta rumana?
Kommentit (44)
No en rumana, mutta ei kyllä vastaa mun kauneusihannetta yhtään.
Nainen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:02"]No en rumana, mutta ei kyllä vastaa mun kauneusihannetta yhtään.
Nainen.
[/quote]
Tämä. Nainen
Ei se ruma ole, mutta hyvin taviksen ja tylsän näköinen. Ei jää ollekaan mieleen. Paitsi se järkyttävän iso pää suhteessa muuhun vartaloon. Ja onhan se vähän pullea. Lyhyillä on vaikeaa, kun näyttää niin helposti pulskalta. Nainen olen. Anteeksi. Tällaista se vaan on, jos ryhtyy julkisuuden henkilöksi. Ihmiset kertovat rehellisesti mielipiteensä siitä.
Ei ruma mutta ei mikään kaunokainen. Erikoisen näköinen, mutta ei ruma.
Tarkka mielipide: kääpiömäinen 10v lapsen kroppa johon on liimattu iso räystäsperse. Valtavan iso pää, tihrusilmät liika lähellä toisiaan. En pidä rumana mutta epämiellyttävän näkösenä. En panisi koska kokonaisuus mulle tärkeempi kuin pelkkä isoperse. mies 25
En pidä erityisen kauniina mutta on Anna nyt miljardi kertaa kauniimpi kuin joku kääkkänä Jenni vartiainen!
N50
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:11"]Tarkka mielipide: kääpiömäinen 10v lapsen kroppa johon on liimattu iso räystäsperse. Valtavan iso pää, tihrusilmät liika lähellä toisiaan. En pidä rumana mutta epämiellyttävän näkösenä. En panisi koska kokonaisuus mulle tärkeempi kuin pelkkä isoperse. mies 25
[/quote]
Miehet ei mitään silmien etäisyyksiä katsele :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:11"]Tarkka mielipide: kääpiömäinen 10v lapsen kroppa johon on liimattu iso räystäsperse. Valtavan iso pää, tihrusilmät liika lähellä toisiaan. En pidä rumana mutta epämiellyttävän näkösenä. En panisi koska kokonaisuus mulle tärkeempi kuin pelkkä isoperse. mies 25
[/quote]
Tää on kyllä niin selkeästi naisen kirjoittama.
Huvittaa viesti 14. Miehet ei arvostele naisia juurta jaksaen kuten naisilla on tapana. Jos ei miellytä niin sanovat vaan että ei ole mun makuun. Niin naiselle ominaista käydä kaikki ruumiinosat ja piirteet läpi.
En pidä rumana, mutta aivopierunsa ja bimboutensa saa minut näkemään hänet melko vastenmielisenä ihmisenä.
Ai niin ja mainitse oletko mies vai nainen!