Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Olli Immosen taustoista kertovat ketjut poistuvat ennätysajassa?

Vierailija
27.07.2015 |

Asiat on mainittu aiemmin mm. Hesarin haastattelussa ja Immosen omilla nettisivuilla. 

Jos eduskunnan  poissaolokuninkuudesta, lukion ja intin keskenjättämisestä mainitsee, ketju poistuu salamana. Eikö sananvapaus ulotu häneen itseensä? 

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:58"] Miksiköhän näistä Immosista ja Halla-ahoista, jotka pitää eniten älämölöä islamista ei ole edes armeijaa käymään? Kun ennen jääkärien perintönä vastustettiin kommunismia mentiin vapaaehtoisina sotimaan Ss-vapaaehtoisina. Näistä nykypelleistä ei olisi isistä vastaan sotimaan, ei edes varusmiehiksi. T: res alikessu 89 [/quote]
Nykyään vastustyö tehdään älyllä eikä aseilla, mutta sun sitä vaikea ymmärtää koska sulta puuttuu se toinen.  [/quote] sanoo nörtti läppärillä kun ei päässyt armeijaan mielenterveyden takia? [/quote]

Jos minä haluaisin tappaa niin ei se armeijan käymistä vaadi.  [/quote] se on oikeasti vaikeampaa kuin fps-pelaaminen... [/quote]

Olen maalta kotoisin ja minä pystyn teurastamaan vuohen, lampaan ja siipikarjaa ihan pelkällä veitsellä. Pystytkö sinä?  [/quote] oletko kohdannut kuollutta ihmistä? Veitsi on ihmisen kanssa hankalampi ase. Luotan yhä rynkkyyn armeijan käyneenä.

[/quote]

En ole kohdannut kuollutta ihmistä (walking dead ei ole totta).  Olen ollut sairaalassa töissä ja nähnyt ruumiita aika paljonkin samoin molemmat vanhempani olen löytänyt kuolleena. 
Oletko sinä ampunut elävää olentoa ja jos olet niin kuinka monta? 

Vierailija
22/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:06"]

Varmasti Immonen ottaa vastuun, jos joku toinen psyykkisesti häiriintynyt kilipää innostuu hänen teksteistään ja suorittaa jossain pienen massamurhan.

[/quote]
Otatko sinä vastuun jos tuosta kirjoituksestasi joku kilipää innostuu tekemään massamurhan? Otatko? 
Otatko vastuun Shkupolin tekemästä massamurhasta? Sinähän haluat tänne mamuja. 
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sellon_ampumav%C3%A4likohtaus

[/quote]

Otatko sinä vastuun siitä että suomalainen raiskaa tai tekee vaikka perhesurman kun sinä niitä tänne haluat? Nämä argumentit...voi pyhä yksinkertaisuus. Miksi ihmisiä ei voitaisi arvioida omien tekojensa pohjalta? Mikset tuomitse kaikkia katolisia lasten hyväksikäyttäjiksi, protestantteja rahojen kavaltajiksi, länsimaalaisia ydinpommittajiksi ja siirtomaaisänniksi ja japanilaisia raiskaajiksi ja kiduttajiksi? Tavallisten ihmisten maailmassa yksilö on vastuussa teoistaan (myös kansanedustajat) eivätkä kanna taakkaa muiden teoista vain siksi, että sattuvat näyttämään samalta (Olli ei ole Anders vaikka samalta joidenkin silmään näyttävätkin).

Puhutte niin ylistävästä jostain länsimaisesta traditiosta, mutta ette tunnu ymmärtävän, että tuo länsimainen traditio on yksilön traditio. Samalla kun tuomitsette yksilön yhteisön teoista tai yhteisön yksilön teoista tulette hylänneeksi sen tradition jota kuvittelette puolustavanne. Eihän oikeuksilla ole länsimaisessa demokratiassa mitään muuta sisältöä kuin yksilön autonomian korostaminen. Mutta tietysti närkästyksissään sitä helposti unohtaa sen mitä koittaa puolustaa.

[/quote]

EN, minä otan vastuun vain omista tekemisistäni kuten varmaan Immonenkin. Ei sananvapautta voida rajoittaa siksi että joku hullu voi tehdä mitä hullussa päässään keksii. Siinä tapauksessa annamme vallan hulluille ja pelaamme heidän ehdoillaan. 

[/quote]

Miksi sitten jokainen maahanmuuttaja ei kanna vastuuta omista tekemisistään? Ovatko he jotenkin erilaisia ihmisiä kuin sinä ja Immonen kun tunnut jakavan Immosen uskon siihen, että he kokonaisuudessaan ovat kuonaa joka ikäväksi finniksi puhtaasta Suomi-ihosta purshkahtaa. Eikö silloin kritiikin tulisi kohdistua yksilön tekemiin tekoihin ilman minkäänlaisia luokkakäsitteitä? Nyt et ehkä ole ihan loogisimmillasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:58"] Miksiköhän näistä Immosista ja Halla-ahoista, jotka pitää eniten älämölöä islamista ei ole edes armeijaa käymään? Kun ennen jääkärien perintönä vastustettiin kommunismia mentiin vapaaehtoisina sotimaan Ss-vapaaehtoisina. Näistä nykypelleistä ei olisi isistä vastaan sotimaan, ei edes varusmiehiksi. T: res alikessu 89 [/quote]
Nykyään vastustyö tehdään älyllä eikä aseilla, mutta sun sitä vaikea ymmärtää koska sulta puuttuu se toinen.  [/quote] sanoo nörtti läppärillä kun ei päässyt armeijaan mielenterveyden takia? [/quote]

Jos minä haluaisin tappaa niin ei se armeijan käymistä vaadi.  [/quote] se on oikeasti vaikeampaa kuin fps-pelaaminen... [/quote]

Olen maalta kotoisin ja minä pystyn teurastamaan vuohen, lampaan ja siipikarjaa ihan pelkällä veitsellä. Pystytkö sinä?  [/quote] oletko kohdannut kuollutta ihmistä? Veitsi on ihmisen kanssa hankalampi ase. Luotan yhä rynkkyyn armeijan käyneenä.

[/quote]

En ole kohdannut kuollutta ihmistä (walking dead ei ole totta).  Olen ollut sairaalassa töissä ja nähnyt ruumiita aika paljonkin samoin molemmat vanhempani olen löytänyt kuolleena. 
Oletko sinä ampunut elävää olentoa ja jos olet niin kuinka monta? 
[/quote]ruumiiden löytämisten ja laittamisten suhteen siis olemme tasoissa tässä Immosen sotaisaan Brevig-postaukseen liittyen, sinkoa et ole kuitenkaan käyttänyt kun et päässyt armeijaan?

Vierailija
24/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:06"]

Varmasti Immonen ottaa vastuun, jos joku toinen psyykkisesti häiriintynyt kilipää innostuu hänen teksteistään ja suorittaa jossain pienen massamurhan.

[/quote]
Otatko sinä vastuun jos tuosta kirjoituksestasi joku kilipää innostuu tekemään massamurhan? Otatko? 
Otatko vastuun Shkupolin tekemästä massamurhasta? Sinähän haluat tänne mamuja. 
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sellon_ampumav%C3%A4likohtaus

[/quote]

Otatko sinä vastuun siitä että suomalainen raiskaa tai tekee vaikka perhesurman kun sinä niitä tänne haluat? Nämä argumentit...voi pyhä yksinkertaisuus. Miksi ihmisiä ei voitaisi arvioida omien tekojensa pohjalta? Mikset tuomitse kaikkia katolisia lasten hyväksikäyttäjiksi, protestantteja rahojen kavaltajiksi, länsimaalaisia ydinpommittajiksi ja siirtomaaisänniksi ja japanilaisia raiskaajiksi ja kiduttajiksi? Tavallisten ihmisten maailmassa yksilö on vastuussa teoistaan (myös kansanedustajat) eivätkä kanna taakkaa muiden teoista vain siksi, että sattuvat näyttämään samalta (Olli ei ole Anders vaikka samalta joidenkin silmään näyttävätkin).

Puhutte niin ylistävästä jostain länsimaisesta traditiosta, mutta ette tunnu ymmärtävän, että tuo länsimainen traditio on yksilön traditio. Samalla kun tuomitsette yksilön yhteisön teoista tai yhteisön yksilön teoista tulette hylänneeksi sen tradition jota kuvittelette puolustavanne. Eihän oikeuksilla ole länsimaisessa demokratiassa mitään muuta sisältöä kuin yksilön autonomian korostaminen. Mutta tietysti närkästyksissään sitä helposti unohtaa sen mitä koittaa puolustaa.

[/quote]

EN, minä otan vastuun vain omista tekemisistäni kuten varmaan Immonenkin. Ei sananvapautta voida rajoittaa siksi että joku hullu voi tehdä mitä hullussa päässään keksii. Siinä tapauksessa annamme vallan hulluille ja pelaamme heidän ehdoillaan. 

[/quote]

Miksi sitten jokainen maahanmuuttaja ei kanna vastuuta omista tekemisistään? Ovatko he jotenkin erilaisia ihmisiä kuin sinä ja Immonen kun tunnut jakavan Immosen uskon siihen, että he kokonaisuudessaan ovat kuonaa joka ikäväksi finniksi puhtaasta Suomi-ihosta purshkahtaa. Eikö silloin kritiikin tulisi kohdistua yksilön tekemiin tekoihin ilman minkäänlaisia luokkakäsitteitä? Nyt et ehkä ole ihan loogisimmillasi. 

[/quote]

En ole väittänyt etteivät olisi vastuussa teoistaan. Heitä ei vaan tarvita täällä... enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Vierailija
25/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavelusluokkani on muuten A1 eli olisin päässyt armeijaan. Ei vaan kiinnostanut. 

Vierailija
26/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:58"]

Asiat on mainittu aiemmin mm. Hesarin haastattelussa ja Immosen omilla nettisivuilla. 

Jos eduskunnan  poissaolokuninkuudesta, lukion ja intin keskenjättämisestä mainitsee, ketju poistuu salamana. Eikö sananvapaus ulotu häneen itseensä? 

[/quote]

Ilmeisesti hänen vaimonsa tai joku muu edunvalvoja täällä hänen puolestaan kyttää ketjuja ja tekee ilmiantoja.

Vierailija
27/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:48"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:58"] Miksiköhän näistä Immosista ja Halla-ahoista, jotka pitää eniten älämölöä islamista ei ole edes armeijaa käymään? Kun ennen jääkärien perintönä vastustettiin kommunismia mentiin vapaaehtoisina sotimaan Ss-vapaaehtoisina. Näistä nykypelleistä ei olisi isistä vastaan sotimaan, ei edes varusmiehiksi. T: res alikessu 89 [/quote]

Olen maalta kotoisin ja minä pystyn teurastamaan vuohen, lampaan ja siipikarjaa ihan pelkällä veitsellä. Pystytkö sinä?  [/quote] oletko kohdannut kuollutta ihmistä? Veitsi on ihmisen kanssa hankalampi ase. Luotan yhä rynkkyyn armeijan käyneenä. [/quote]

Oletko sinä ampunut elävää olentoa ja jos olet niin kuinka monta?  [/quote]ruumiiden löytämisten ja laittamisten suhteen siis olemme tasoissa tässä Immosen sotaisaan Brevig-postaukseen liittyen, sinkoa et ole kuitenkaan käyttänyt kun et päässyt armeijaan?

[/quote]

Mihin minä sinkoa kaipaisin? Hidas ja kömpelö ase jonka tulivoimakin on aika huono. Esim sinua vastaan pärjään ihan paljain nyrkein ja panssarivaunua näin sisämaahan tuskin ihan heti tulossa. 

Vierailija
28/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:03"]

Pavelusluokkani on muuten A1 eli olisin päässyt armeijaan. Ei vaan kiinnostanut. 

[/quote]

Ei minuakaan, mutta silti lusmuilin sen läpi, koska ajattelin, että se auttaa saamaan työtä ja sivari olisi ollut pidempi. Lisäksi halusin opiskelemaan malhdollisimman nopealla aikataululla ilman mitään murheita C-papereista. Tuvan muut tyypit yrittivät laittaa pihalle, mutta en kuunellut. Ei mua kuulemma huvittanut, mutta silti vedin zombiena läpi.

Vierailija
29/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tosiasioita voi kirjoittaa?

- ei suorittanut ylioppilaskirjoituksia, vaikka oli lukiossa

- jätti intin kesken

- toimi vartijana, jäi sairauslomalle selän takia

- johti eduskunnan poissaolotilastoa kaudella 2011-2014, iso osa poissaoloista oli epäselviä aiheeltaan

- suunnitteli omien nettisivujensa mukaan lakiopintoja, ei mainintaa mitä teki suunnitelman toteuttamiseksi

Vierailija
30/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:38"]Miten voi suunnitella lakiopintoja jos ei ole edes ylioppilas?
[/quote]

No on minunkin mieheni KTM, vaikka ei ole ylioppilas.

Vierailija
31/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, minä olin inttiaikaan jo isäni firmassa töissä. Elätin itseni ja asuin yksin. En olisi suostunut sivariinkaan. Tosin siihen aikaa ei sivaria edes ollut olemassa.
Olen niitä ihmisiä jotka tekevät juuri niin kuin itse haluavat. 

Vierailija
32/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:53"]Onneksi on toisenlaisiakin politikkoja. Kuten esimerkiksi edellisessä hallituksessa istunut Carl Haglund, joka nuoruudessaan vaivojaan ja uhrauksiaan säästämättä hankki itselleen parhaan mahdollisen sotilaskoulutuksen pätevöityäkseen  vaativaan puolustusministerin virkaan.
[/quote]

Irrelavanttia. Nyt keskustelemme persuedustaja Immosesta.

Vierailija
33/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:53"]Onneksi on toisenlaisiakin politikkoja. Kuten esimerkiksi edellisessä hallituksessa istunut Carl Haglund, joka nuoruudessaan vaivojaan ja uhrauksiaan säästämättä hankki itselleen parhaan mahdollisen sotilaskoulutuksen pätevöityäkseen  vaativaan puolustusministerin virkaan. [/quote] Irrelavanttia. Nyt keskustelemme persuedustaja Immosesta.

[/quote]
Sinähän et sitä päätä mistä me keskustellaan. 
Immonen ei ole puolustusministeri toisin kuin Haglund oli eli asia on huomattavasti merkityksellisempi. 

Vierailija
34/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:38"]Lisätään vielä, että Olli ei usko ilmastonmuutokseen eikä päästöjä tarvitse rajoitella. NO, ei tuo ylläri sitten ollutkaan kun luki.

[/quote]
Nimen omaan "usko", onhan kysymyksessä uskonto.

Vierailija
35/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia ihmiset äänestävät tällaisia kouluttamattomia populistiurpoja? Immosella ei ole muuta tutkintoa kuin peruskoulun päästätodistus ja vartijan tuntkinto. Ja sen kyllä huomaa kun seuraa hänen kannanottojaan. Uskomatonta, että joku voi äänestää mokomaa populistikeltanokkaa, joka ei osaa puhua kuin poplistista ja perustelematonta pa**aa, joa uppoaa vain yksinkertaisiin ja moukkamaisiin ääliöihin. 

Vierailija
36/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Immosesta pitää keskustella? Tuliko jollekin yllätyksenä että hän vastustaa monikulttuurisuutta. Sehän lukee jo PS puolueohjelmassakin että monikulttuurisuutta ei pidä tukea jne. 

Vierailija
37/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentanut taitavasti kuvaa itsestään, menee tuohon äänestäjäkuntaan kuin häkä.

Jos mamuedustaja olisi ollut yhteiskunnan varoilla muutaman vuoden saikulla ja jättänyt koulutuksen kesken sekä lintsannut eduskunnasta, niin siitä olisi kyllä riittänyt kommentoitavaa. 

Vierailija
38/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:29"]

Minkä ihmeen takia ihmiset äänestävät tällaisia kouluttamattomia populistiurpoja? Immosella ei ole muuta tutkintoa kuin peruskoulun päästätodistus ja vartijan tuntkinto. Ja sen kyllä huomaa kun seuraa hänen kannanottojaan. Uskomatonta, että joku voi äänestää mokomaa populistikeltanokkaa, joka ei osaa puhua kuin poplistista ja perustelematonta pa**aa, joa uppoaa vain yksinkertaisiin ja moukkamaisiin ääliöihin. 

[/quote]

Jokainen politiikko on populisti. Vasemmisto pahimpia.
Vasemmiston puheenjohtaja Arhinmäki on muuten pelkkä ylioppilas, hänellä ei ole edes vartijan koulutusta.
Pekka Haavisto - Pelkkä ylioppilas ja onhan näitä. 

Vierailija
39/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Ilmeisesti hänen vaimonsa tai joku muu edunvalvoja täällä hänen puolestaan kyttää ketjuja ja tekee ilmiantoja.

[/quote]

Juu, mutta poistetaanko täältä kaikki, mitä joku vaan pyytää poistettavaksi?

Vierailija
40/101 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:58"]Miksiköhän näistä Immosista ja Halla-ahoista, jotka pitää eniten älämölöä islamista ei ole edes armeijaa käymään? Kun ennen jääkärien perintönä vastustettiin kommunismia mentiin vapaaehtoisina sotimaan Ss-vapaaehtoisina. Näistä nykypelleistä ei olisi isistä vastaan sotimaan, ei edes varusmiehiksi. T: res alikessu 89
[/quote]
Velttoja edustajia. Enemmän puhetta kuin tekoja