Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit hyppäävät kokoajan jossain..Monta päivää tultu ja lähdetty..

Vierailija
02.03.2022 |

Minua on alkanut rasittamaan naapurien jatkuva hyppääminen. Useampi päivä tultu ja lähdetty ja taas tultu ja lähdetty. Emme asu kerrostalossa, mutta tuo jatkuva hälinä on alkanut rasittamaan. En ymmärrä mihinkä on tarve lähteä monta kertaa päivässä..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 74-vuotias Paula Turusta joka on kateellinen lapsiperheille?

Vierailija
22/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi  kellään olla jatkuvasti kotonaan niin hiljaista, että kuulee jokaisen auton oven paukahduksen, jokaisen naapurin ulko-oven avaamisen ja sulkemisen.

Ja miten on aikaa seurailla noita.

Luulis jokaisen tekevän kotonaan omia hommeleitaan, ettei kykene keskittymään muihin ääniin noin voimakkaaasti.

Kun kotonan käy tiskikone, pyykinpesukone, lapset pitävät ääntä ja itse imuroi jossakin huoneessa, ei ainakaan mulla ole mitään hajua siitä, mitä naapurissa tapahtuu ja miten he liikkuvat ja miten monta kertaa päivässä lähtevät ja tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulemisen ja lähtemisen seuraamisen lisäksi on niin kovin hankalaa seurata mitä ne tekevät sisällä siellä kodissaan! Silkkaa anarkiaa!

Vierailija
24/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä oikein muuta neuvoa ole, kuin että yritä itse päästä ärsytyksestäsi irti. Johtuuko ärsytys todella naapurin tulemisesta ja menemisestä, vai puratko sen nyt vain tähän asiaan.

Kyllä minua rasittaa tuo. Autolla mennään ja tullaan ja taas mennään ja tullaan. Joskus saatetaan tulla kotiin myöhään kun muut jo nukkuvat

Ai kauheeta! Ettäkö ihan yöllä tullaan kotiin? Pöyristyttävää!

Vierailija
25/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa paremmat ikkunat jos naapureiden melu kuuluu teille muka noin hyvin. Mitä se kenellekään kuuluu miten monta kertaa päivässä naapurit ravaa kotiin ja pois ja mihin aikaan? Kerrostalossa ymmärrän että rappukäytävässä metelöinti kuuluu ärsyttävästi, mutta että omakotitalossakin, huhhuh.

Vierailija
26/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tietää, että montako kertaa on hyväksyttyä poistua päivän aikana kotoa? Ja mikä myöhäisin hyväksyttävä aika saapua kotiin illalla, ettei häiritse ap:n unia?

Vierailija
27/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin jatkuva meneminen-tuleminen-meneminen-tuleminen, piha-alueellemme kantautuva puhe, häikäisevät pihavalot ja hajut (kyllä, vaikka asutaan ok-alueella!) heikentää hyvinvointiani dramaattisesti.

Ainoa ilonaihe on kesäisin, kun kuulen naapurin ruohonleikkurin hirttävän kiinni pihakiveen. Muahahahahahahaha! 

Vierailija
28/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, miten muka omakotitalossa voi kuulla napaurin auon ovien äänet yms?

Paperista tehty talo?

Tosin en oo asunu ku kivitalossa, en tiiä miten puutalojen eristykset.

Vierailija
29/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan tarkistaa lääkitys.

Eihän ap voi tietää naapurien lääkitystä. Tai vaikuttaa siihen.

Vierailija
30/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää sama asia. Asun ok-talossa. Ulko-ovea availlaan kymmeniä kertoja naapurissa päivittäin. Ovet paukkuu. Auton ovet paukkuu. Joku ihmeen tarve autoakin joka päivä käynnistellä, vaikka TIEDÄN siellä "paiskittavan" etätöitä. Just nyt kuului lapsen huutoa. Siis sisälle asti kuului tänne meille olohuoneeseen.

Asutte omakotitaloissa ja teille SISÄLLE kuuluu toisesta talosta sisältä huuto? Pikkusen olisin huolissani tiivistyksistä ja lämmönkarkaamisesta teillä ja naapurissa. Meillä ei kuulu edes pihalta puhe sisään jos ei ole ikkuna auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä