Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit hyppäävät kokoajan jossain..Monta päivää tultu ja lähdetty..

Vierailija
02.03.2022 |

Minua on alkanut rasittamaan naapurien jatkuva hyppääminen. Useampi päivä tultu ja lähdetty ja taas tultu ja lähdetty. Emme asu kerrostalossa, mutta tuo jatkuva hälinä on alkanut rasittamaan. En ymmärrä mihinkä on tarve lähteä monta kertaa päivässä..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää sama asia. Asun ok-talossa. Ulko-ovea availlaan kymmeniä kertoja naapurissa päivittäin. Ovet paukkuu. Auton ovet paukkuu. Joku ihmeen tarve autoakin joka päivä käynnistellä, vaikka TIEDÄN siellä "paiskittavan" etätöitä. Just nyt kuului lapsen huutoa. Siis sisälle asti kuului tänne meille olohuoneeseen.

Vierailija
2/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä oikein muuta neuvoa ole, kuin että yritä itse päästä ärsytyksestäsi irti. Johtuuko ärsytys todella naapurin tulemisesta ja menemisestä, vai puratko sen nyt vain tähän asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas asun kerrostalossa ja vessassa tuntuu melkein aina päivittäin kuuluvan naapurilta käkätystä, ja yleensä äänessä sama nainen... joo, toki siellä voi olla perheilyä, mutta miksi aina sama ääni kantautuu putkia pitkin? Eikö muilla ole mitään asiaa...?

Olenkin tunnistanut itseni introvertiksi ja viihdyn parhaiten omissa oloissa tietokoneen äärellä.

Ja minä osaan käyttää kuulokkeita, pystyn elää melkein äänetöntä elämää, tiskailut ja pyykkäilyt hoidan ennen yötä.

Vierailija
4/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä oikein muuta neuvoa ole, kuin että yritä itse päästä ärsytyksestäsi irti. Johtuuko ärsytys todella naapurin tulemisesta ja menemisestä, vai puratko sen nyt vain tähän asiaan.

Kyllä minua rasittaa tuo. Autolla mennään ja tullaan ja taas mennään ja tullaan. Joskus saatetaan tulla kotiin myöhään kun muut jo nukkuvat

Vierailija
5/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua rasittaa tuo. Autolla mennään ja tullaan ja taas mennään ja tullaan. Joskus saatetaan tulla kotiin myöhään kun muut jo nukkuvat

Asia voi ärsyttää, mutta sinä et voi naapurin liikkumiseen vaikuttaa. Asian voi joko yrittää hyväksyä tai sitten jäädä rypemään fiilikseen. Tai sitten alat katsella asuntoa syrjemmästä.

Vierailija
6/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan tarkistaa lääkitys.

Vierailija
7/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja sentään. Vai ei saisi naapuri kotoaan poistua? Itsellänikin samanlainen idiootti naapurissa. Nämä joita häiritsee aivan kaikki voivat itse muuttaa jonnekin metsän keskelle.

Vierailija
8/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko meidän naapuri😂 Sori vaan mut ollaan miehen kanssa liikkuvaisia. Käydään kahviloissa ja ravintoloissa usein. Tai lasten luona. Tai kaupassa. Tai otetaan koirat kyytiin ja käydään välillä muuallakin lenkillä ettei aina kierretä kotinurkkia. Mut ei me kyllä yömyöhällä olla liikkeellä. Eikä kaksi aikuista kyllä saa hälinää aikaiseksi.

Vierailija
9/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa tuollaiset vinkujat naapurina.

Vierailija
10/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää naapuriahdistusautistit vois perustaa keskenään jonkun taloyhtiön

Vierailija
11/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää naapuriahdistusautistit vois perustaa keskenään jonkun taloyhtiön

Jep. Voivat sinne rakentaa myös mieleisensä väestösuojankin, niin ei sitäkään tarvitse enää pähkäillä.

Vierailija
12/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon metsän keskelle ja asia on ratkaistu. Lähimmät naapurit n. 3 km säteellä, ettei vaan kuulu mitään ääniä.

Vierailija
13/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tiedostaa että vain syödyt lääkkeet auttaa

Vierailija
14/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten oli aloitus kun jotain ärsytti kun naapuri oli 247 kotona

Vierailija
15/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne käy *uorissa.

Vierailija
16/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omakotitaloon metsän keskelle ja asia on ratkaistu. Lähimmät naapurit n. 3 km säteellä, ettei vaan kuulu mitään ääniä.

Eteläsuomessa jo aika vaikea löytää taloa, jossa ei olisi kolmen kirometrin säteellä naapuria. Ja vaikka siinä ei kukaan asuisi noin lähellä, niin varmasti siinä on jonku toisen omista metsä tai pelto, jota omistaja(t) tulee ja menee katsomaan ja se vasta ärsyttääkin.

Vierailija
17/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa, ja naapurin kanta-astuja ärsyttää ihan helvetisti👹

Vierailija
18/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mihin voi vaikuttaa on oma suhtautuminen, joten kannattaa kokeilla vaikuttaa siihen jos haluat tilanteeseen muutosta

Vierailija
19/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulen, kun naapurit pamauttelevat oviaan, mutta eipä tuo nyt niin häiritse. Naapurit ovat ihan hauskoja tyyppejä, miksi ottaisin heistä pulttia? Vielä vähemmän kenellekään kuuluu, montako kymmentä kertaa päivässä joku mummo käy ulkona.

Vierailija
20/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hiihto-ja talvilomien aikaa.   Tottahan jokainen ihminen lomallaan saa tehdä ja puuhailla mitä ikinä haluaa.

Ap ja muut voivat mennä asumaan korpimaisemiin, siellä saatte olla rauhassa.

Ja nyt korona-aikana ovat ihmiset vaan tottuneet siihen, että aina on hiljaista, ja missän ei käydä, vaan möllötellään vain kotona sisällä.

Pian alkaa omakotitalojen pihatyöt ja istutukset.  SItten tulee kesä, naapuritaloon tulee vieraita, siellä istutaan ulkona, grillaillaan, jutellaan ja vietetään aikaa vieraiden kanssa.

Miksi muka olis laitettu kaunis piha ja terassi, ellei siellä koskaa olla ja nautita omasta vapaa-ajasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme