Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Olelee Boxista

Vierailija
02.03.2022 |

Hei,
Onkohan täällä kohtalotovereita jotka ei ole saaneet tammikuun Olelee boxia? Firmasta ei enää vastata kyselyihin ja näkyy päässeen myös protestilistalle. Harmi kun tilasin kolme boksia, viimevuonna tulleet kaksi oli kivoja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ärsyyntynyt kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen, tuli päätös esitutkinnan toimittamatta jättämisestä. Asiassa ei ole kuulemma syytä epäillä rikosta. 

"Kysymyksessä on siviilioikeudellinen sopimukseen liittyvä riita-asia. --- Tapauksessa ilmoittajan tulee neuvotella sopimukseen liittyvistä erimielisyyksistä sopimuskumppaninsa kanssa sekä reklamoida hänelle. Sopimukseen liittyvät erimielisyydet voidaan käsitellä viime kädessä riita-asioina tuomioistuimessa. Ilmoittaja voi olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin, jotka voivat antaa hänelle neuvoja."

Että sillä tavalla.  Tässä tapauksessahan ilmoittaja eli minä olen yrittänyt neuvotella sekä reklamoida. Olen ollut yhteydessä kuluttajaviranomaisiin, jotka antoivat minulle neuvoja : tee rikosilmoitus. Eli lopputulema on, ei mitään. Pitäisiköhän perustaa olematon verkkokauppa, kun sillä voi nähtävästi rikastua ilman tuotteita ja ilman seuraamuksia. V*ttu sanon minä.

Eli minulle on tulossa todennäköisesti samanlainen päätös. Onneksi tuon naisen maine on jo mennyt ja saa kärsiä sitä kautta. Uskontoon hurahtanut huivipää sekopää hihhuli Wilhelmina.

Vierailija
22/22 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri luottokorttiyhtiöltä palautuksena rahat. Alle viikko meni käsittelyssä, kun vaivauduin hakemuksen tekemään. Suosittelen samaa muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän