Tykkääkö muiden 7-vuotiaat pojat "söpöstely"jutuista?
Mun poika ei halunnut valita kouluun mitään Ninjago-, Batman- tms juttuja vaan halusi valita suloisen koiranpentumuistiinpanovihon. Muutenkin tykkää kaikista söpöistä kissanpentu-ja koiranpentujutuista.
Äsken piirsi omien sanojensa mukaan "söpön tyttöperhosen" ja siltähän se näyttikin pitkine silmäripsineen.
Aika suloista. :-)
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:52"]Ei homoissa mitään vikaa ole.
[/quote]
Mä arvasin, että heti joku sanoo näin. Toki poika ampumisleikkejäkin leikkii. Mutta tykkää myös näistä söpöistäkin jutuista. Osuutensa asiaan on voinut olla se, että ollaan pienestä pitäen katsottu youtubesta yhdessä kissa-ja koiravideoita, koska meillä ei omaa lemmikkiä ole. Ap
Tuo on ihan söpöä. Yllättävän pienestä jo alkaa erottaa "merkkejä", että lapsesta tulee homo. Työskentelen lasten parissa, ja kyllä sieltä tulevat homot erottuvat.
Mun 7-vuotias poikani tykkää sekä Ninjago/StarWars/Chima-tyyppisistä seikkailujutuista että söpöistä jutuista. Sillä on paljon pehmoleluja joista se välittää kovasti, ja se myös paljon huomaa söpöjä juttuja ympärillään (katso miten söpö leppäkerttu jne). Joskus tosin meidän käsitys söpöydestä ei mene yksiin - se saattaa tulla jonkun Angry Birds -jutun tms. kanssa fiilistelemään miten "söpöjä" ne vihreät siat ovat, tai Tähtien sodan Yoda on söpö, tms.
Poikani myös viihtyy sekä poikien että tyttöjen kanssa. Mulle on ihan sama tuleeko siitä aikanaan homo vai hetero, joka tapauksessa musta on kiva että sillä on tällainen pehmeä puolikin. Maailmassa on ihan tarpeeksi miehiä joiden mielestä kaikki söpö on pelkästään tyhmää ja noloa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:00"]
Tuo on ihan söpöä. Yllättävän pienestä jo alkaa erottaa "merkkejä", että lapsesta tulee homo. Työskentelen lasten parissa, ja kyllä sieltä tulevat homot erottuvat.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, mitä kautta saat jälkikäteen tietää hoitolastesi seksuaalisen suuntautumisen sitten kun ne ovat isoja? En siis epäile etteikö moni "neitimäisesti" käyttäytyvä aikuinen homo olisi ollut sellainen jo lapsena, mietin vain että en ainakaan itse ole koskaan lapsuuteni jälkeen ole ollut tekemisissä minua aikanaan hoitaneiden opettajien jne. kanssa ja olisin yllättynyt jos sana minun seksielämästäni olisi kantautunut niiden korviin.
Ei vtu koiranpentumuistiinpanovihko
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:08"]Ei vtu koiranpentumuistiinpanovihko
[/quote]
Enkä tarkoita että tossa ois mitäään pahaa, oon vaan niin väsyny et pyörryttää ja toi sana kuulosti joltain eturauhasolumaksakirroosiaivokasvainmunasarjasyövältä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:00"]
Olen työssä ala-koulussa. Kun nuori siirtyy ylä-asteelle kutoselta, merkit ovat jo hyvin selvät. Ja törmään entisiin "pieniin"esim kaupungilla usein, tulevat usein juttelemaan. Siloin viimeistään "epäilys" saa varmuuden. ap
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, mitä kautta saat jälkikäteen tietää hoitolastesi seksuaalisen suuntautumisen sitten kun ne ovat isoja? En siis epäile etteikö moni "neitimäisesti" käyttäytyvä aikuinen homo olisi ollut sellainen jo lapsena, mietin vain että en ainakaan itse ole koskaan lapsuuteni jälkeen ole ollut tekemisissä minua aikanaan hoitaneiden opettajien jne. kanssa ja olisin yllättynyt jos sana minun seksielämästäni olisi kantautunut niiden korviin.
[/quote]
Kyllä meidän poika tykkää söpöistä jutuista. On kuitenkin tarkka siitä mitä haluaa itselleen ja mikä sopisi paremmin vaikkapa pikkusiskolle. Kissanpentukuvallinen vihko, pyyhekumi ja viivotin on hänellä ollut, mutta mitään täysin "tyttömäistä" ei halua itselleen, vaikka tavaroiden ulkonäöstä pitääkin.
Lempeä 12-v poika, jonka seksuaalisesta suuntautumisesta minulla ei ole vielä mitään tietoa. Pienestä pitäen (2-3 v) on kuitenkin joku nimitellyt homoksi tai neidiksi.
Onko lapsen isä mukana kuvioissa?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:51"]Mun poika ei halunnut valita kouluun mitään Ninjago-, Batman- tms juttuja vaan halusi valita suloisen koiranpentumuistiinpanovihon. Muutenkin tykkää kaikista söpöistä kissanpentu-ja koiranpentujutuista.
Äsken piirsi omien sanojensa mukaan "söpön tyttöperhosen" ja siltähän se näyttikin pitkine silmäripsineen.
Aika suloista. :-)
[/quote]
Meillä ihan sama juttu 6,5-v kanssa. Toki tykkää myös rajummista leikeistä, pyssyistä ja miekkailusta. Leikkii paljon myös tyttöjen kanssa esim.kotia. Meillä on 3 vuotta vanhempi esikoinen, tyttö, ja myös kaksi kissaa. En tiedä johtuuko siitä. Isona aikoo eläintenhoitajaksi :) En usko että on homo vaikka ei se mikään ongelma meille olisi. Isä on kuvioissa mukana ja ihan normiperhe ollaan. Minusta on kiva että pojallani on myös tällainen pehmeä puoli. Tytötkin tykkää ainakin toistaiseksi ja usein poikani kutsutaan ainoana poikana synttäreille. Johtuu varmaa siitä että mielessä on muutakin kuin se ainainen jalkapallo (asutaan jslkapallomaassa)
Meidän poika on kyllä herkkä, mutta ei tykkää varsinaisesti "söpöistä" asioista. Mutta ei tykkää (onneksi) mistään rajuista hirviöjutuistakaan. Mua ei haittais jos olisi homo, mutta kun ei homolta yhtään vaikuta, niin olisi surullista ajatella, en olisi, siis äh, vaikea selittää, mitä tarkoitan. Mutta siis jos ois homo -> okei, mutta jos ei ole homo, niin häiritsisi pohtia/ajatella että onks toi sittenkin.
Pojalle tärkeintä ovat Minecraft-hahmot, tarpeeksi ärsyttäviä minusta jo muutenkin, mutta myös tykkää vauvoista, kukista ja ihastella äitiä, jos laittaudun joskus hienoksi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:51"]Mun poika ei halunnut valita kouluun mitään Ninjago-, Batman- tms juttuja vaan halusi valita suloisen koiranpentumuistiinpanovihon. Muutenkin tykkää kaikista söpöistä kissanpentu-ja koiranpentujutuista. Äsken piirsi omien sanojensa mukaan "söpön tyttöperhosen" ja siltähän se näyttikin pitkine silmäripsineen. Aika suloista. :-) [/quote] Meillä ihan sama juttu 6,5-v kanssa. Toki tykkää myös rajummista leikeistä, pyssyistä ja miekkailusta. Leikkii paljon myös tyttöjen kanssa esim.kotia. Meillä on 3 vuotta vanhempi esikoinen, tyttö, ja myös kaksi kissaa. En tiedä johtuuko siitä. Isona aikoo eläintenhoitajaksi :) En usko että on homo vaikka ei se mikään ongelma meille olisi. Isä on kuvioissa mukana ja ihan normiperhe ollaan. Minusta on kiva että pojallani on myös tällainen pehmeä puoli. Tytötkin tykkää ainakin toistaiseksi ja usein poikani kutsutaan ainoana poikana synttäreille. Johtuu varmaa siitä että mielessä on muutakin kuin se ainainen jalkapallo (asutaan jslkapallomaassa)
[/quote]
Samon meidän perhe on tavisydinperhe ja myös meidän poika on usein ollut se ainoa poika tyttöjen synttäreillä.
t.10
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:00"]Onko lapsen isä mukana kuvioissa?
[/quote]
Tottakai. Miten se muka tähän asiaan liittyy? Isänsä kanssa remontoi ja potkii palloa ja tekee muita "miesten juttuja" ja mun kanssa näitä "söpöilyjuttuja". :-) ap
Meillä on (jo) 11-vuotias poika, mutta edelleen se rakastaa eläimiä ja kaikensorttisia pehmoleluja. Toisaalta se palaa innosta myös erilaisten teknisten vimpainten ja puutyökalujen ääressä. En usko, että siitä on tulossa homo, mutta herkkis se vähän on. Jo pienenä se saattoi huudahtaa metsässä, miten kaunis tai hyväntuoksuinen jokin kukka on. Se inhoaa pyssyleluja ja kaikensorttista väkivaltaa, ja leffoissa se saattaa salaa kyynelehtiä. (esim. kun E.T. pääsi kotiin.)
Se saattaisi varsin hyvin ostaa eläinvihkoja, ja muistaakseni sen nuottikansiossakin on kissoja.
Ja raisummat tytöt on aina kaikki lesboja? Miksi pojille ei sallita omaa persoonallisuutta yhtä laajasti?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:57"]Meillä on (jo) 11-vuotias poika, mutta edelleen se rakastaa eläimiä ja kaikensorttisia pehmoleluja. Toisaalta se palaa innosta myös erilaisten teknisten vimpainten ja puutyökalujen ääressä. En usko, että siitä on tulossa homo, mutta herkkis se vähän on. Jo pienenä se saattoi huudahtaa metsässä, miten kaunis tai hyväntuoksuinen jokin kukka on. Se inhoaa pyssyleluja ja kaikensorttista väkivaltaa, ja leffoissa se saattaa salaa kyynelehtiä. (esim. kun E.T. pääsi kotiin.)
Se saattaisi varsin hyvin ostaa eläinvihkoja, ja muistaakseni sen nuottikansiossakin on kissoja.
[/quote]
Ihana! Tulispa meidänkin pojasta samanlainen. ♡ ap
Ei ole kuule mitään ongelmaa. Itse tykkään sekä Hello Kittystä että sinkovideoista joissa kurdit räjäyttelee isis pellejä. Ei ne kumoa toisiaan. Herkän puolen tunteminen auttaa myös oman maskuliinisuuden kehittämisessä. Hyvä poika on.
Ei homoissa mitään vikaa ole.