Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua, että tapaisin ystäviä tai sukulaisia itsekseni

Vierailija
27.07.2015 |

Kuopus on melkein 1,5-vuotias, enkä ole tavannut sukulaisiani kuin kerran ilman miestä enkä kavereitani kuin myöskin yhden ainoan kerran ilman miestä seurana. Nyt kaverini olisi tulossa käymään Suomessa ja haluaisin tavata hänet, niin mieheni alkoi kiukutella ja puhua todella ilkeästi minulle (ensin sanoi avoimesti, että minun ei pitäisi tavata häntä ja sen jälkeen on sättinyt joka käänteessä eilisestä lähtien). Sama juttu oli keväällä, kun menin junalla käymään kuopuksen kanssa mummoni luokse (noin puolen tunnin junamatkan päähän), jolloin sain kuulla kaikenmaailman vihjailuja ja epäilyksiä sekä solvaamista monta päivää. En ole muuten käynyt itsekseni juuri missään (siis ilman miestä mukana) ja mies muutenkaan ei suhtaudu minuun kovin hyvin, joten mistään rakkaudesta, mustasukkaisuudesta tai edes ripustautumisesta ei ole kyse. Mies sen sijaan itse saattaa lähteä mielihalujensa mukaan minne vain lyhyelläkin varoitusajalla. Nyt olemme olleet jo kuukauden anoppilassa ja sinnekin menin miehen painostuksesta. Sitten kun mulla olisi omia menoja, niin se ei käy. Mistä on kyse?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa omistaa sut, ei näet ole päästään terve yksilö.

Vierailija
2/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi mamu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi eristää sinut, ei tervettä.

Vierailija
4/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet silti. Sullakin on oikeus omiin menoihisi. Ei todellakaan ole tervettä tuollainen rajoittaminen. Käske miehen mennä hoitoon tai jätä se.

Vierailija
5/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin rakkaus.

Vierailija
6/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule nyt auta kuin se, että menet kun olet mennäksesi. Muuten huomaat pian olevasi aivan yksin.

Vierailija
7/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehes pettää tai on pettänyt sua. Ne ketkä eniten epäilevät, omaavat todella löyhän moraalin itse.

Vierailija
8/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä suostut kiltisti miehen ehtoihin? En kyllä itse katselis päiväkään tollasta miestä.

Vierailija
9/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:45"]

Onko miehesi mamu?

[/quote]

Ei ole mamu, vaan täysin suomalainen, maalta kotoisin oleva "mammanpoika". Eilen mies taas rupesi intäämään, että haluaisi mahdollisimman pian kolmannen lapsen, tosin kuulemma häntä ahdistaa se lapsen alulle saaminen, kun se on niin vaikeaa hänelle. Meillä ei ole muuten seksiä lainkaan siis. Itse olen ihan nomraalin/kohtalaisen näköinen ja hoikka, mutta mies huomauttelee iästäni ja puutteistani (olen liian ujo, liian vanha ja peppuni on liian pyöreä/ulkoneva jne.). Mitään läheisyyttä ei ole ja hän joskus "tökkii" mua leikillisesti (siten, että se sattuu). Aina jos hän koskettaa jollain tavalla (harvoin), niin se kosketus on epämiellyttävää räpimistä, tönimistä tai tökkimistä (hän ei osaa olla lainkaan hellä). Kaiken kaikkiaan mielikuvani on sellainen, että mies ei ole koskaan välittänyt minusta pätkäkään, mutta hankki minut vain synnyttäjäksi lapsille, jotta saa ne "pakolliset" lapset hankittua. Mutta tuo muu kontrollointi on minusta todella erikoista, sillä olen tavannut omia läheisiäni ilman miehen läsnäoloa vain ne kaksi kertaa.

Vierailija
10/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:49"]

Todennäköisesti miehes pettää tai on pettänyt sua. Ne ketkä eniten epäilevät, omaavat todella löyhän moraalin itse.

[/quote]

Tuossa voisi olla periaatteessa perää; ainakin hän on käynyt monet kerrat parhaan mieskaverinsa kanssa "leffassa" (totuutta en tiedä, kenen kanssa on käynyt ja missä). Mies valehtelee muutenkin kaikesta olennaisesta ja epäolennaisestakin ilman mitään tunnontuskia. Kesti tovinen huomata se valehtelu, sillä en jotenkin edes tajunnut, että joku kehtaisi valehdella joistain epäolennaisistakin jutuista vain mukavuuden vuoksi.

Vierailija
11/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä vaihtoon!! Äläkä missään nimessä enään tee lapsia lisää!

Vierailija
12/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:53"]

Ja sä suostut kiltisti miehen ehtoihin? En kyllä itse katselis päiväkään tollasta miestä.

[/quote]

Mulla on ongelmana tämä perhetilanne (kaksi pientä lasta) sekä se, että olisin itsekin jossain vaiheessa halunnut vielä kolmannen lapsen nyt, kun vielä juuri ja juuri ehtisin. Jos olisin kaksikymppinen, olisin lähtenyt pois huonosta suhteesta jo kauan sitten todennäköisesti.

Vierailija
13/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on persoonaltaan häiriintynyt ja sairas. Ei ole normaalia parisuhteessa esimerkiksi että seksiä on vain lisääntymisen vuoksi ja että toisen ulkonäköä arvostellaan negatiivisesti. Ymmärrä tämä. Sinun asiasi on päättää haluatko elää tuolla tavalla vai et

Vierailija
14/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lue huolella omat kirjoituksesi ja Tarkastele tilannettasi niiden pohjalta. Huomaatko saman kuin me muutkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä