Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, miehet, se sopii täydellisesti tähän :D

Vierailija
27.07.2015 |

Joku joskus täällä av:llä kysyi, että miksi en kykene kaveruussuhteisiin miesten kanssa (puhuin aiheesta täällä.) No, osittain se johtuu siitä, että monilla miehillä on tapana viestitellä töksähtelevästi parilla sanalla ja itse keskustelukykyisenä ihmisenä turhaudun ja ärsyynnyn sellaiseen hyvin pian. Muistakaa, että puhuin MONISTA miehistä, en KAIKISTA. sitten iso osa on myös tällaisia, jotka jauhavat omista perheasioistaan (lapset, kauppareissu tyttöystävän kanssa jeekiinnostaaihkuu) jne ja kun itse yrittää kertoa jostain yhtä turhasta niin eihän se toista kiinnosta ja se tehdään selväksi vastaamalla yhdellä sanalla.

Mutta sitten ties kuinka mones syy tähän, että en kaverustu miesten ka ssa on puhtaasti se, että miehet eivät suostu :D Netissä puhutaan mukavasti (en tapaa livenä miehiä paitsi kaupassa randomeita), mutta sitten jos kerron että haluan tutustua vain kaverimielessä niin lätkäistään pöytään tarpeex kavereita -kortti: sä oot tosi mukavan oloinen, mutta mulla on tarpeeksi kavereitaenkä valitettavasti etsi yhtään uusia.

Voi vittu sanon minä :D Että kaverustu siinä sitten. Onneksi tällä hetkellä en mitenkään kaipaamalla kaipaa kavereita, mutta yleisesti ottaen tuo asenne vituttaa :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään yleensä hakemalla hae kavereita, mutta jos mies ei vaikkapa sytytä ulkonäöllisesti mutta kemiat pelaavat, niin miksi en haluaisi olla kaveri. Onki oikeasti niin kauhean järkyttävä kolaus egolle, jos nainen ei ole kiinnostunut siinä mielessä.

Vierailija
2/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:10"]Enkä minäkään yleensä hakemalla hae kavereita, mutta jos mies ei vaikkapa sytytä ulkonäöllisesti mutta kemiat pelaavat, niin miksi en haluaisi olla kaveri. Onki oikeasti niin kauhean järkyttävä kolaus egolle, jos nainen ei ole kiinnostunut siinä mielessä.
[/quote]

*onko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea.

Vierailija
4/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität väkisin kaveerata juuri miesten kanssa?

Vierailija
5/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajunnut yhtään mitään. Luin tekstin kolme kertaa, enkä vieläkään oikein saanut kiinni.

Vierailija
6/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään, että lätkäisen kaverikuplan kehiin aika herkästi. Mutta jos ei sytytä niin ei sytytä. Tietynlaiset sovellukset, tietyt tavat, tietyt asenteet, arvot, kokemukset... On monia syitä, miksi en halua tutustua vakavassa mielessä. En esim. kelpuuttaisi vaameanpunaisessa hattarapilvessä kasvanutta pumpulipoikaa, joka hymyilee aamusta iltaan ja yötä myöten, koska elämä on niin ihanaa ja joka ikinen ihminen on maailman ihanin ja kaikki on aina vallan mainiosti. Täytyy olla samoja taustoja, kokemuksia jne.

Vierailija
7/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:11"]Miksi yrität väkisin kaveerata juuri miesten kanssa?
[/quote]

En yritäkään. Itse asiassa en innostu miehistä kavereina juuri em. syistä. Mutta [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:10"]Enkä minäkään yleensä hakemalla hae kavereita, mutta jos mies ei vaikkapa sytytä ulkonäöllisesti mutta kemiat pelaavat, niin miksi en haluaisi olla kaveri. Onki oikeasti niin kauhean järkyttävä kolaus egolle, jos nainen ei ole kiinnostunut siinä mielessä.
[/quote]

Vierailija
8/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:14"]Myönnetään, että lätkäisen kaverikuplan kehiin aika herkästi. Mutta jos ei sytytä niin ei sytytä. Tietynlaiset sovellukset, tietyt tavat, tietyt asenteet, arvot, kokemukset... On monia syitä, miksi en halua tutustua vakavassa mielessä. En esim. kelpuuttaisi vaameanpunaisessa hattarapilvessä kasvanutta pumpulipoikaa, joka hymyilee aamusta iltaan ja yötä myöten, koska elämä on niin ihanaa ja joka ikinen ihminen on maailman ihanin ja kaikki on aina vallan mainiosti. Täytyy olla samoja taustoja, kokemuksia jne.
[/quote]

Vaalean****

Ps sovelluksilla tarkoitan esim. Tinderiä. Tinderissä hilluva mies menee armotta kaverikuplaan, koska pinnallisuus on huuuuge turn off.

Vierailija
9/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit löytää kumppaniakaan miehistä, kun et saa niistä keskusteluseuraa? Mulle se on yksi kaikkein tärkeimmistä asioista sekä ystävässä että kumppanissa.

Vierailija
10/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis: kun miehestä palhastuu joku turn off-seikka mutta tulemme hyvin juttuun, niin ehdotan kaveruutta. En etsimällä etsi MIESkavereita, koska yleensä miehet ovat kavereina rasittavia.

Vierailija
11/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:17"]Miten sä voit löytää kumppaniakaan miehistä, kun et saa niistä keskusteluseuraa? Mulle se on yksi kaikkein tärkeimmistä asioista sekä ystävässä että kumppanissa.
[/quote]

Monien miesten kanssa on vaikeaa/mahdotonta keskustella, kun miehen kommunikointi on tyyliä "jeppp...mut nyt syömään, moi", "haha jeppp", "mitäs sinä?" "sama."

Tyyliin tuollaista paskaa. Ja sen kerran kun löytyy joku jonka kanssa PYSTYY juttelemaan kunnolla, niin voi kyynel, pelkkä kaveruus ei kelpaa, tarpeex kavereita.

Vierailija
12/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin?

Vierailija
13/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:24"]Mitä vittua mä just luin?
[/quote]

Luit juuri kirjoituksen miehistä, jotka eivät suostu pelkkään kaveruuteen. Keskustelu sai alkunsa siitä, kun juuri äsken sain taas kuulla tutut sanat mieheltä: en etsi kavereita, on jo tarpeex. Hyvää jatkoo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä