Otatteko pimpissänne olleen peniksen suuhunne kesken seksin?
Jos miehenne vaatii "kannustusta" kesken seksin, otatteko peniksen suuhunne heti sen jälkeen, kun se on ollut pimpissänne? Minulla on ensimmäistä kertaa tyttöystävä, joka tätä ei halua tehdä, vaan pitäisi mennä pesemään kulli kesken touhujen. Aiemmat kumppanit eivät ole nirsoilleet tässä asiassa, joten olen hieman hämmentynyt. Ko. kumppanin hygienia on 5/5 enkä ole ikinä haistanut hänen alapäässään mitään vähänkään epämiellyttäviä tuoksuja. Silti häntä puistattaa ajatus siitä, että työntäisin penikseni hänen suuhunsa kesken panemisen, kun hän itse on jo saanut orgasminsa.
Kommentit (22)
Meillä emäntä ottaa mielellään suihin kesken panon, asentoa vaihdettaessa se pitkitää ainakin mulla laukeamista ja kumpikin nauttii. Mukava on myös laueta lopuksi naamalle ja suuhun, jonka jälkeen imee uudelleen kovaksi. Pimppikään ei ole liian liukas spermasta, jolloin tunto säilyy seuraavalle kierrokselle. Näin meillä
Tottakai otan. Mieskin nuolee mua, vaikka olisikin lauennut sisälleni. En ole siis koskaan moista pyytänyt, vaan ihan oma-aloitteisesti nuolee joko heti aktin jälkeen mulle orkun, tai sitten mahdollisesti muutaman tunnin päästä uusintakierrosta varten, vaikken olisi käynyt välissä pesulla :) Kiihottaa molempia. Ihan samoin toimin minä hänen kohdallaan.