Mistä tietää onko oma lapsi kaunis?
Niin, mistä sen tietää? Siitä, että sukulaiset ihastelevat? Siitä, että kaupassa vieraat ihmiset kehuvat lapsen ulkonäköä? Siitä, että kaikki lapsen nähneet kommentoivat "oi miten on kaunis!"?
Kommentit (14)
Eiköhän sen ihan omilla silmillä näe:)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:09"]
Eiköhän sen ihan omilla silmillä näe:)
[/quote]
Kyllä sen munkin mielestäni näkee. Meidän esikoinen on tosi kaunis, ei siitä ole epäilystäkään. Kuopus taas on mun mielestä aivan äärettömän söpö, mutta kyllä hänen ulkonäkönsä on ihan eri kaliiberia kuin esikoisen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:04"]Oma lapsi on kaunis minulle
[/quote]
Tämä. Oma lapseni on aina kaunis minun silmissäni, ja sen hänelle aion aina kertoakin. Tosin mielestäni suurimmalla osalla ihmisistä on kauniita piirteitä itsessään muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:27"]No se nyt on vaan fakta, että suurin osa suomalaisista vauvoista/taaperoista on mitäänsanomattoman, pliisun, pienten porsaiden näköisiä. Hailakat silmät, värittömät ripset, hiirenruskeat hiukset ja jotkut jopa kaljuja parivuotiaaksi, tytötkin! On kait se oma aina kaikkein kaunein, mutta kaikki ne näyttää samalta.
[/quote]
Mun 1,5v tyttö on aikalailla tommonen kuin kuvasit.. Blondit ripset, tukkaa tosi vähän ja se vähäinenkin ihan vaaleaa. Siniset silmät. Mielestäni hän on maailman söpöin ja kaunein, ihan sama vaikka muut pitäisivät rumana kunhan eivät erehdy sitä minun kuulleni sanomaan.
Kauniista lapsista tulee rumia aikuisia ja päinvastoin. Ite oon ollu penskana just tommonen väritön porsas mutta nyt kaunis aikuinen nainen. Enkä vain omasta mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:17"]
Kauniista lapsista tulee rumia aikuisia ja päinvastoin. Ite oon ollu penskana just tommonen väritön porsas mutta nyt kaunis aikuinen nainen. Enkä vain omasta mielestäni.
[/quote]
Huono yleistys.
No varmaan jos ihmiset ihastelevat lasta minne ikinä meneekin
Kyllä sen muiden ihmisten suhtautumisesta tietää. Puolituttujen ja vieraiden, ei sukulaisten.
Mitä väliä miltä lapsi näyttää? V*tun akat.
Akat menee iskemään miehiä vain. Ärsyttävää. Miten säälittävää että heti kun on lapsi seurassa niin huudellaan ja ollaan todella iloisia miten lapset auttavat meitä saamaan riistaa. Jatkuva toistaminen näin on ärsyttävää ja lisättävää.
No se nyt on vaan fakta, että suurin osa suomalaisista vauvoista/taaperoista on mitäänsanomattoman, pliisun, pienten porsaiden näköisiä. Hailakat silmät, värittömät ripset, hiirenruskeat hiukset ja jotkut jopa kaljuja parivuotiaaksi, tytötkin! On kait se oma aina kaikkein kaunein, mutta kaikki ne näyttää samalta.
Mistä lapsi tietää onko omat vanhemmat ihan täyspäisiä?
No kai sen nyt itse näkee??