Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kuolaa oikeesti isoja tissejä!

Vierailija
27.07.2015 |

Ei vaan uskalla sanoa ääneen ettei vaimo suutu.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]

Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia.
[/quote]

Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.
[/quote]

Itse tubulaaristen rintojen omistajana en voi tajuta miksi joku alkaa kyseisestä sairaudesta vielä vittuilemaan..jos kerran omistat täydelliset isot rinnat niin miksi ottaa noin paljon luonnon päälle vaikka jotkut täällä isoista rinnoista kitiseekin?

P.S. En ole osallistunut ketjuun aiemmin
[/quote]

No ei se mitään luonnon päälle ota. Mutta isojen tissien kritisoijat on aina rinnattomia. Ja musta kyllä kans emäntätissit on rumat, samoin tubulaariset ja eriparitisut. Onneks mulla ei oo noista mitään eikä pieniäkään rintoja.:)
[/quote]

Eipä sulla myöskään käytöstapoja ole. :)
[/quote]

Mistä sä tiiät mun käytöstavoista mitään? :)
[/quote]

Ihan lukemalla noita kommentteja missä raivoat.
[/quote]

Oon kirjoittanut vaan 2 kommenttia enkä niissä oo mitään raivonnut.:D
[/quote]

Niimpä niin :)
[/quote]

Kyllä. Mutta miten tää liittyy tähän keskusteluun? Tikusta asiaa..

Vierailija
62/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaan sellaisia hyvin käteeni mahtuvua rintoja. Mikä lie koko. Varmasti aikalailla b-a. Mulle ei olenkoskaan oikein selvinnty liivien kokomerkinnät.

Niistä en tiedä muuta kuin, että a voi olla iso jos se jotain 75a. Aa taas pienempi. C ja D niitä joiden kanssa ei voi hyppiä

Vaimolla on aika sellaiset ihanteet joita ei voi olla kuolaamartta. Kokomerkintöjä en niistä vain osaa tulkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]

Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia.
[/quote]

Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.
[/quote]

Itse tubulaaristen rintojen omistajana en voi tajuta miksi joku alkaa kyseisestä sairaudesta vielä vittuilemaan..jos kerran omistat täydelliset isot rinnat niin miksi ottaa noin paljon luonnon päälle vaikka jotkut täällä isoista rinnoista kitiseekin?

[/quote]

No ei se mitään luonnon päälle ota. Mutta isojen tissien kritisoijat on aina rinnattomia. Ja musta kyllä kans emäntätissit on rumat, samoin tubulaariset ja eriparitisut. Onneks mulla ei oo noista mitään eikä pieniäkään rintoja.:)
[/quote]

Ai vähän samalla tavalla kuin pieniä rintoja haukkuvat on jtn utaretissejä? Itselläni ei ole mtn isoja rintoja vastaan mutta selkeästikään et ole omiisi tyytyväinen kun noin paljon ärsyttää että jotkut täällä isoista rinnoista huutelee skeidaa..ehkäpä omasikaan eivät ole niin täydelliset kuin väität vai mikä risoo?

T: se tubutissi

Vierailija
64/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:36"]Jep. Saan kesäisin ilman takkia kulkiessani aina huomattavasti enemmän katseita kaupungilla kuin talvella. Naamasta ei siis johdu. ;-)

Lisäksi meillä oli töissä yksi jamppa, joka ei koskaan jättänyt vilkaisematta tissejäni, kun satuttiin käytävällä kohdikkain.

Sitten meille tuli uusi työntekijä. Ne tunnistaa aina siitä, että hiippailivat ekat päivät puku päällä, vaikka meillä on ihan vaan casual-pukeutuminen. Hän ensin nyökkäsi minulle niin kuin toiselle työntekijälle täytyy - ja sen jälkeen tsekkasi tissini. Ei jäänyt minulta huomaamatta!
[/quote]

Huhhuh mikä huora. En ole kateellinen varustuksestasi sillä valitettavasti itsellänikin on ihan e-kupin rinnat. Mutta en minä niitä esittele kuin joku itseään tarjoileva prostituoitu. Mahdat omata ylipainoa? Onko mukavaa että sinussa nähdään vain rintasi?

Vierailija
65/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti kuolaakin. Mulla on b-kupit ja olen itse näihin äärettömän tyytyväinen ollut aina. Mutta en eläkään miesten mieliksi vaan ihan itseni :)

Vierailija
66/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma. Olen ollut muutamassa pitkässä parisuhteessa ja naimisissakin kerran. Seksiä harrastanut n. 20 naisen kanssa, joten erilaisia tisuja on tullut vastaan – isoja, pieniä, olemattomia (AA-kuppi), sopivia, luomuja ja ei-luomuja. Ylivoimaisesti parhaat rinnat on kuitenkin nykyisellä 23-vuotiaalla, jolla on kuppikoko jotain A:n ja B:n väliltä, mutta kuitenkin lähempänä B:tä kuin A:ta. En ole ikinä nähnyt niin kiinteitä ja täydellisiä rintoja edes kuvissa, vaikka kolmet silikonirinnatkin on tullut testattua pitkässäkin käytössä. Ei se koko, vaan se esteettisyys. Ja loppujen lopuksi tärkeintä on se, kuinka nainen "kantaa itsensä" ja kuinka hän käyttäytyy ihmisten keskellä ja SINUN kanssasi. Silikonirinnat eivät kauheasti auta, jos koko itsetunto on rakentunut niiden varaan. 

Vierailija
67/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!! Näin raskauden myötä kun tissit kasvaneet niin mies on ihan hulluna, meni eilen ihan sekaisin kun tajusi miten ne on turvonneet :D vaikka ei ne aiksemminkaan mitkään pienet olleet :)

Vierailija
68/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, so? Niin minäkin en vain tunnusta miehelleni :)

Vierailija
69/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]

[/quote]
Eikös se läskiseksikin ole joku fetissi?

Vierailija
70/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eipä sulla myöskään käytöstapoja ole. :)
[/quote]

Mistä sä tiiät mun käytöstavoista mitään? :)
[/quote]

Saahan siitä jonkinlaisen kuvan kommenttien perusteella. T. Sivullinen

Vierailija
71/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ovat upeat, mitä sitä kieltämään. Kaikilla tyttöystävilläni on ollut isot. Vaimollani on isoimmat heistä.

Vierailija
72/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
73/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan

Vierailija
74/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko kuvallisia esimerkkejä oikeesti isoista tisseistä, niin voin sitten kertoa kuolaanko vai en.

Vierailija
75/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä kuolaavat. Kyllä minäkin kuolaan lihaksikkaita miehiä, joita ei kyllä katukuvassa pahemmin näy.

Vierailija
76/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut kuolaa, jotkut ei. Oma mies esimerkiksi kuolaa, mut eipä ole minulle mikään salaisuus.

Vierailija
77/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se kyllä noin ole kaikkien kohdalla. Pienet tissit on kyllä useimpien mueleen ennemmin kun jotkut hehtaari lollot.

Toki jotkut niitäkin lolloja himoitsee

Vierailija
78/81 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
79/81 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sitten ehkä erilainen, mutta kyllä esim. silikonirinnat on enemmään yököttäviä kuin seksikkäitä ja yleensäkin isoista tulee enempi lehmä mieleen kuin seksipommi. Kyllä pienet, mutta terhakat ovat sentään yliveto ja siihen vielä normaali takamus eikä mikään hyppyri.

Vierailija
80/81 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan isoja takamuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi