Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kuolaa oikeesti isoja tissejä!

Vierailija
27.07.2015 |

Ei vaan uskalla sanoa ääneen ettei vaimo suutu.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:28"]

Saisiko kuvallisia esimerkkejä oikeesti isoista tisseistä, niin voin sitten kertoa kuolaanko vai en.

[/quote]

Unohtui vielä sanoa, että vaikka en omissa ihastumisissa, rakastumisissa, tai suhteissa mitenkään preferoi jymylolloja (oikeastaan päinvastoin), niin visuaalista stimulanttia tietokoneen ruudulle ladatessani käännyn yllättävän usein isomman rintarasvakudoksen omaavien naisnäyttelijöiden puoleen. Kummallista.

Vierailija
22/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuolaa!! Olin ennen isotissinen ja voi että sitä huomion määrää mitä rinnat sai aikaan!
Niin naisilta kuin miehiltä.
En koskaan käyttänyt mitään avonaisia paitoja mutta ei auttanut!
Nykyään olen rintani pienennyttänyt ja paljon tyytyväisempi. Eihän ne vieläkään kovin pienet ole mutta nykyään keskustelukumppani katsoo keskusteltaessa silmiin! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin. Erityisesti, jos ne on yhdistetty johonki chubby-naiseen, joka on kokoa L-XXL.

Eikä tämä vaimo siitä suutu. Jos mies saa siitä mielenvirkistystä, niin ei todellakaan haittaa.

Vierailija
24/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:33"]Pehmeät isot tissit. mmm
[/quote]
Marabou

Vierailija
25/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Saan kesäisin ilman takkia kulkiessani aina huomattavasti enemmän katseita kaupungilla kuin talvella. Naamasta ei siis johdu. ;-)

Lisäksi meillä oli töissä yksi jamppa, joka ei koskaan jättänyt vilkaisematta tissejäni, kun satuttiin käytävällä kohdikkain.

Sitten meille tuli uusi työntekijä. Ne tunnistaa aina siitä, että hiippailivat ekat päivät puku päällä, vaikka meillä on ihan vaan casual-pukeutuminen. Hän ensin nyökkäsi minulle niin kuin toiselle työntekijälle täytyy - ja sen jälkeen tsekkasi tissini. Ei jäänyt minulta huomaamatta!

Vierailija
26/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näin onkin kunhan on kyseessä kiinteät ja kaunismuotiset rinnat. Siis luomut. Silikonit jos tehty luonnollisen näköisiksi ajaa saman asian. Kumipallot taas asia erikseen, kiitos ei.

Vierailija
27/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.

Vierailija
28/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]

Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.

[/quote]

Onhan se sun mielestä vaarmasti surullista katsottavaa kun sulla on pelkät nännit rintojen tilalla :(

Vierailija
30/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]

[/quote]

Onhan se sun mielestä vaarmasti surullista katsottavaa kun sulla on pelkät nännit rintojen tilalla :(
[/quote]

Siellä joku wt-pullero veti heti herneen nokkaan :D

Vierailija
31/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]

Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia.

Vierailija
32/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jotkut kuolaa, eihän se ole salaisuus. Jotkut taas tykkää pienistä, jotkut keskikokoista ja niin edelleen. Jymypaljastus.

Vierailija
33/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]

Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia.
[/quote]

Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.

Vierailija
34/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat tai muuten epäesteettiset ovat totaalinen turn off. Muuten kyllä!

Vierailija
35/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos näkee Marilyn kroppaisen nätin naisen isoilla rinnoilla niin kyllähän se kuuma näky on ehdottomasti. :)

Vierailija
36/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset toimivaa suurta alavarustusta

Vierailija
37/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa. [/quote] Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia. [/quote] Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.

[/quote]

Noh jaa, mieluummin rusinatissit kuin navassa roikkuvat utareet.

Vierailija
38/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]

[/quote]

Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.
[/quote]

Sä taidat ottaa vähän liian vakavasti nää jutut täällä? :D

Vierailija
39/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa. [/quote] Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia. [/quote] Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.

[/quote]

Noh jaa, mieluummin rusinatissit kuin navassa roikkuvat utareet.

[/quote]

Ihan tiedokses lauta että kaikki isohkot/isot rinnat ei roiku navassa. Monet isot on tosi kiinteät ja pyöreät esim kiihottuessa tai kun on kylmä.

Vierailija
40/81 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]

[/quote]

[/quote]

Siellä joku wt-pullero veti heti herneen nokkaan :D
[/quote]

Jotenkin se on itseään lohdutettava. Ei voi olla himottava isotissi. Täytyy olla wt-pullero.. :D Helpottiko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi