Miehet kuolaa oikeesti isoja tissejä!
Kommentit (81)
Aww nysätissi alapeukuttaa.. Ottaa niin päähän, johonkin pitää saada päivän pahaolo ja kiukku purattua
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa. [/quote] Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia. [/quote] Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.
[/quote]
Noh jaa, mieluummin rusinatissit kuin navassa roikkuvat utareet.
[/quote]
Ihan tiedokses lauta että kaikki isohkot/isot rinnat ei roiku navassa. Monet isot on tosi kiinteät ja pyöreät esim kiihottuessa tai kun on kylmä.
[/quote]
Sori mutta oletko kuullut sellaisesta kun painovoima? Tai sitten sulla on eri käsitys siitä mikä on roikkuva ja mikä ei. Oikeasti isot rinnat roikkuu aina ellei ole silikonit. Ei ole mitään terhakoita isoja rintoja. Ja jos omaat jotkut d-kupit niin ne ei ole kyllä isoja nähneetkään.
En tiedä kuolaako oma mieheni isoja tissejä vai ei, koska ei se ainakaan minun seurassani niin tee. Yksin ollessaan saa kuolata vaikka naapurin marsua.
Mun mies ei ainakaan, mutta sen kauneusihanne onkin anorektinen pikkutyttö. Jeejee
Vain av-mamman päässä rintoja jollain tavalla kritisoiva on automaattisesti lauta tms.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa. [/quote] Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia. [/quote] Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.
[/quote]
Noh jaa, mieluummin rusinatissit kuin navassa roikkuvat utareet.
[/quote]
Ihan tiedokses lauta että kaikki isohkot/isot rinnat ei roiku navassa. Monet isot on tosi kiinteät ja pyöreät esim kiihottuessa tai kun on kylmä.
[/quote]
Sori mutta oletko kuullut sellaisesta kun painovoima? Tai sitten sulla on eri käsitys siitä mikä on roikkuva ja mikä ei. Oikeasti isot rinnat roikkuu aina ellei ole silikonit. Ei ole mitään terhakoita isoja rintoja. Ja jos omaat jotkut d-kupit niin ne ei ole kyllä isoja nähneetkään.
[/quote]
Sä et näemmä tiedä mistään mitään. Perus päteminen käynnissä. Ja esim 80D todellakin on iso koko. 65d taas ei. Tajuatko? Ymmärrätkö? Ja missään vaiheessa en kieltänyt etteikö ne roikkuisi vaan sanoin ettei kaiki roiku navassa niinkuin mummon tissit. Kyllä monissa on muotoakin. Mene jo töihin siitä luuseri.
Säälittävää että arvon lauta tulee tissiketjuun kateellisena ulisemaan. :) eikö sulla oo muuta tekemistä?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:10"]Vain av-mamman päässä rintoja jollain tavalla kritisoiva on automaattisesti lauta tms.
[/quote]
Edelleen. :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:10"]Vain av-mamman päässä rintoja jollain tavalla kritisoiva on automaattisesti lauta tms. [/quote] Edelleen. :D
[/quote]
Yhy Yhy YHYYYY
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:30"]Kyllä se vain on kammottavan näköistä sekä miehistä että naisista kun jäätävät emäntärinnat roikkuvat läskillä navassa asti ja kelluvat sen ihramahan päällä, kuten vaikka chicagoiidalla. Eri asia jos isorintainen vaivautuu käymään salilla ja treenaa yläkroppaa. Mutta ei läski jaksa.
[/quote]
Aamen!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia.
[/quote]
Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.
[/quote]
Itse tubulaaristen rintojen omistajana en voi tajuta miksi joku alkaa kyseisestä sairaudesta vielä vittuilemaan..jos kerran omistat täydelliset isot rinnat niin miksi ottaa noin paljon luonnon päälle vaikka jotkut täällä isoista rinnoista kitiseekin?
P.S. En ole osallistunut ketjuun aiemmin
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia.
[/quote]
Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava.
[/quote]
Itse tubulaaristen rintojen omistajana en voi tajuta miksi joku alkaa kyseisestä sairaudesta vielä vittuilemaan..jos kerran omistat täydelliset isot rinnat niin miksi ottaa noin paljon luonnon päälle vaikka jotkut täällä isoista rinnoista kitiseekin?
[/quote]
No ei se mitään luonnon päälle ota. Mutta isojen tissien kritisoijat on aina rinnattomia. Ja musta kyllä kans emäntätissit on rumat, samoin tubulaariset ja eriparitisut. Onneks mulla ei oo noista mitään eikä pieniäkään rintoja.:)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei se mitään luonnon päälle ota. Mutta isojen tissien kritisoijat on aina rinnattomia. Ja musta kyllä kans emäntätissit on rumat, samoin tubulaariset ja eriparitisut. Onneks mulla ei oo noista mitään eikä pieniäkään rintoja.:)
[/quote]
Eipä sulla myöskään käytöstapoja ole. :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä sä tiiät mun käytöstavoista mitään? :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ihan lukemalla noita kommentteja missä raivoat.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon kirjoittanut vaan 2 kommenttia enkä niissä oo mitään raivonnut.:D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon kirjoittanut vaan 2 kommenttia enkä niissä oo mitään raivonnut.:D
[/quote]
Niimpä niin :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]
Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa.
[/quote]
Juu, isot tissit läskillä on kuin sixpack luuviululla: niitä ei lasketa.
Pidän sopivan kokoisista, sellaisista keskikokoisista pyöreistä ja kimmoisista tisseistä.. Ja se on vähän liukuva määritelmä molempiin suuntiin mikä on "sopivan kokoinen".. Mut tissit on sivuseikka jos sisin on kaunis.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:39"]Mua huvittaa lihavat naiset jotka pistää tissit "tyrkylle" ja luulee olevansa seksikkäitä.. ennemminkin surullista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat näyttää hyviltä jos on kapea vyötärö, muuten vaan sellanen ihrakasa. [/quote] Ei ilmeisesti tullut mieleesi, että kaikilla ei sama maku kuin sinulla?? Ja se, jota itse pidät ällöläskinä on toisen mielestä ihanan pehmeä, pantava herkku. Makuja on monia. [/quote] Älä välitä, se on vaan muodoton rusinatissi joka on kade. Pahimmassa tapauksessa myös tubulaariset "tissit" omaava. [/quote] Sä taidat ottaa vähän liian vakavasti nää jutut täällä? :D
[/quote]
Ai sä et ottanut vai? Alapeukutit näköjään kaikki isoja rintoja kehuvat kommentit.