Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En viitsi enää kutsua sinkkuja 3-kymppisiä naisystäviäni juhliin

Vierailija
26.07.2015 |

Tuntuu, että heillä on aina haku päällä.. Sitten tyrkyttävät itseään varatuille miehille. Varsinkin, jos alkoholia on tarjolla niin tätä käytöstä esiintyy ikävän useasti.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatellaan tuolla tavalla taukoamatta. En muista vkl tai viikkoa kuin minusta ei olisi näin ajateltu. Uskomatonta.

Vierailija
22/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut 30v kenellä ei ole lapsia ovat pervoja olleet minua kohtaan ja iljettävällä tavalla. Kertakaikkiaan super pervoja. Yököttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:09"]Niin no, mulle kävi näin: kaverini tuli luokseni kylään. Siis minua tapaamaan kahvittelun merkeissä pikaisesti. Mieheni sattui olemaan kotona. Mieheni ja kaverini on hieman samalla alalla töissä, sanotaanko sellaisellla alalla, että jos et ole ko alalla, et osaa jutella ko asioista. Esim. fyysikkoja molemmat. Tämä kaverini alkoi kysellä mieheltäni fyysiikan asioista mielipiteitä. Varmaankin ainakin 10 eri kysymystä oli. Istuin hiljaa ainakin 10 minuuttia ja odottelin, että saisivat juttunsa puhuttua. No kaverini vaan jutteli entistä innokkaammin mieheni kanssa, joka selkeästi myös miestäni miellytti. Sanoin sitten lopulta, että vaihdetaan puheenaihetta, koska en pysty mitenkään osallistumaan keskusteluun.

Vaihdettiin sitten puheenaihetta. Mielestäni kaverini käytös oli aika törkeää. Ensinnäkin hän tuli tapaamaan minua, ei meitä. Silloin pitäisi ensisijaisesti seurustella minun kanssani, ei mieheni. Hän on itse kertonut minulle avio-ongelmistaan ja siitä kuinka flirttailee muiden miesten kanssa. Onneksi sain tilanteen hallintaani. Sillä tiedän, että enemmän hän on kiinnostunut puhumaan mieheni kanssa kuin minun, jos saisi valita. Jo pelkästään siitä syystä, että mieheni on yksi paikkakunnan silmäätekeviä. Miehelleni ilmoitin, ettei tarvitse noin innokkaasti ja pitkään alkaa juttelemaan asioista, joissa olen täysin ulkopuolinen, minun kavereideni kanssa. Olisi pitänyt miehelläni olla edes jotain tilannetajua. Mutta kuten sanoin, tilanne hiveli häntä joten niin se sitten meni. Taidan seuraavalla kerralla mennä roikkumaan mieheni kaulaan tai syliin istumaan, jos ko nainen tekee samat temput. Tai, vielä parempi, mennä lirkuttelemaan hänen miehelleen, jos illanistujaisissa ollaan.  Tosin hänen mies on sellainen tossu, joka säikähtää jos joku nainen vilkaiseekin....

[/quote]
Tilanne ei todellakaan ole sun hallinnassa tuon tekstin perusteella.

Vierailija
24/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saat itse päättää ketä kutsut juhliisi

Vierailija
25/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:37"]Useammin nuo varatut miehet alkavat lirkutella sinkkunaisille niissä juhlissa. Sitten saapuukin jo oma puoliso paikalle ja riuhtaisee miehen mukaansa sanoen samalla jotain törkeää sinkkunaiselle, jonka ainoa synti oli se, että oli paikalla.
[/quote]
Juu, ei niitä pidättele vaikka vaimo istuu samassa pöydässä, se on niin nähty. Onneksi naiset olleet fiksuja ja lukeneet tikanteen oikein. Olen myös rohkea palauttamaan maanpinnalle nämä luuserit, olen kova tyttö nolaamaan moisia luusereita.
[/quote]
Anteeks, piti yläpeukuttaa.

Vierailija
26/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varatut naisetkin tuon jalon taidon erittäin hyvin osaavat ja monet heistä tyrkyttävät itseään sekä vapaille että varatuille miehille.

Vierailija
27/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:03"]

Kokemukseni mukaan varatulle miehelle puhuminen ja joskus myös tervehdysnyökkäys on "tätä käytöstä" tietyille naisille. Ei käy kateeksi, tekevät elämästään vaikeaa.

[/quote]

Totta...

Sinkkunainen: "Kuulin että ostitte omakotitalon."

Varattu mies: "Joo, viime viikolla muutettiin."
Sinkkunainen: "Olisko teillä käyttöä ruohonleikkurille? Isällä on ylimääräinen myynnissä."

Varattu mies: "No itse asiassa..."

Miehen vaimo: "Mitä vittua sä täällä mun miehelle lirkuttelet saatanan huora."

Vierailija
28/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vastaan niitäkin pariskuntia, joille tuo mustasukkaisuusdraama on selvästi parisuhteen mauste. Eli (tuntemissani kahdessa pariskunnassa) mies alkaa flirttailla sinkkunaisten kanssa. Nainen näkee sen, ottaa sinkkukaverinsa puhutteluun, sitten tiuskii miehelleen ja itkeä tihrustaa vähän. Sen jälkeen parisuhde on entistä vahvempi ja nainen antaa todisteen vaikutusvallastaan sulkemalla sinkun kaveripiirin ulkopuolelle.

Paha mieli tulee kieltämättä vähän. Varsinkin kun en ole yhtään sitä tyyppiä että vaimojen tarvitsisi olla minusta huolissaan. Eivätkä olekaan, show tuo heille vain on. Eivätkä välitä siitä, mitä se sinkku tuosta ajattelee ja miten muut häneen suhtautuvat tuon shown jälkeen.

Vierailija
29/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tätä ettei sinkkuna voi edes puhua miehen kanssa kun heti on iskemässä tai tyrkyttämässä itseään. Raivostuttavaa!

Vierailija
30/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:23"]Kyllä varatut naisetkin tuon jalon taidon erittäin hyvin osaavat ja monet heistä tyrkyttävät itseään sekä vapaille että varatuille miehille.
[/quote] jotkut ovat sellaisia, vapaina ja varattuina. Tunnen sellaisia muutaman. En ole enää heidän kanssaan tekemisissä

Vierailija
31/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:02"]

Miten tämä tyrkyttäminen ilmenee?

[/quote]

Tämän minäkin haluan tietää! Miten käyttäytyy itseään tyrkyttävä nainen?

Vierailija
32/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin nuo varatut miehet alkavat lirkutella sinkkunaisille niissä juhlissa. Sitten saapuukin jo oma puoliso paikalle ja riuhtaisee miehen mukaansa sanoen samalla jotain törkeää sinkkunaiselle, jonka ainoa synti oli se, että oli paikalla.

Vierailija
33/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kai minustakin ajatellaan. En hillu baareissa, en juo alkoholia, enkä varsinkaan iske miehiä. Silti minua ei kutsuta mihinkään koskaan. Varmaan sitten jos julistaisin jossain FB:ssä kihloja ja häitä niin alkaisi kutsuja satelemaan.

Vierailija
34/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:33"]En käsitä tätä ettei sinkkuna voi edes puhua miehen kanssa kun heti on iskemässä tai tyrkyttämässä itseään. Raivostuttavaa!
[/quote]
Johtuu pelkästään varattujen naisten huonosta itsetunnosta. Ja varmaankin siitä, että me vaan ollaan niin hot... ;) Terv. 37-v. eronnut munahaukka... :P

Vierailija
35/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:37"]Useammin nuo varatut miehet alkavat lirkutella sinkkunaisille niissä juhlissa. Sitten saapuukin jo oma puoliso paikalle ja riuhtaisee miehen mukaansa sanoen samalla jotain törkeää sinkkunaiselle, jonka ainoa synti oli se, että oli paikalla.
[/quote]
Varatut miehet ja sinkkunaiset ei saa siis puhua keskenään?

Vierailija
36/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, pari vaimoakin peukuttamassa :D

-14-

Vierailija
37/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> En hillu baareissa, en juo alkoholia, enkä varsinkaan iske miehiä. Silti minua ei kutsuta mihinkään koskaan.

Öö. Annapas, kun kerron sinulle jotain...

Vierailija
38/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:37"]Useammin nuo varatut miehet alkavat lirkutella sinkkunaisille niissä juhlissa. Sitten saapuukin jo oma puoliso paikalle ja riuhtaisee miehen mukaansa sanoen samalla jotain törkeää sinkkunaiselle, jonka ainoa synti oli se, että oli paikalla.
[/quote]
Varatut miehet ja sinkkunaiset ei saa siis puhua keskenään?

[/quote]
Vaimon mielestä ei.

Vierailija
39/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sinkkuna viitsisi mihinkään pariskuntajuhliin mennäkään, joten varmaan ihan hyvä ettet kutsu.

Vierailija
40/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:44"]

> En hillu baareissa, en juo alkoholia, enkä varsinkaan iske miehiä. Silti minua ei kutsuta mihinkään koskaan.

Öö. Annapas, kun kerron sinulle jotain...

[/quote]

Kerro, minuakin kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme