Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:12"] Sain 5-vaihteisen Teräsiipi merkkiseen polkupyörän. [/quote] Mullapa on Nopsa jossa on 12 vaihdetta ja käyräsarvet. Minä saan omaan huoneeseen pienen matkatelkkarin. Vähän olen ylpeä. Siinä on oma antenni. [/quote] Väritelkkari vai mustavalkonen? [/quote] Mustavalkoinen. Ei kai noita pieniä matkatelkkareita värissä saakaan? Meillä on kyllä vielä mustavalkoinen tuo alakerrankin telkkari, mutta kyllä meillekin tulee pian väritelkkari. Annen kotona on jo, Anne kertoi että olipa Luonto-ohjelmaa hieno katsoa siitä. Annen kotona on videotkin, mutta ne ovat rikkaita. [/quote] Millaiset videot niillä on? VHS vai Beta?
[/quote]
Mitä tuo tarkoittaa? En minä tiedä. Pitää kysyä. Mutta kuulemma voi äänittää vaikka elokuvan ja katsoa myöhemmin. Niillä on muuten videokamerakin.
[/quote]
VHS on se leveä kasetti ja Beta sellainen kapeampi. Musta Beta on paras.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"]
Täytin just 18 ja kävin alkosta ostamassa saksalaista viiniä, jännitti ihan hirveästi et osaanko lausua sen vinkun nimen oikein, eikä edes kysynyt papereita .
[/quote]
Lieb-raum-lich
[/quote]No nyt tuli nuoruus mieleen:D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:31"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:12"] Sain 5-vaihteisen Teräsiipi merkkiseen polkupyörän. [/quote] Mullapa on Nopsa jossa on 12 vaihdetta ja käyräsarvet. Minä saan omaan huoneeseen pienen matkatelkkarin. Vähän olen ylpeä. Siinä on oma antenni. [/quote] Väritelkkari vai mustavalkonen? [/quote] Mustavalkoinen. Ei kai noita pieniä matkatelkkareita värissä saakaan? Meillä on kyllä vielä mustavalkoinen tuo alakerrankin telkkari, mutta kyllä meillekin tulee pian väritelkkari. Annen kotona on jo, Anne kertoi että olipa Luonto-ohjelmaa hieno katsoa siitä. Annen kotona on videotkin, mutta ne ovat rikkaita. [/quote] Millaiset videot niillä on? VHS vai Beta? [/quote] Mitä tuo tarkoittaa? En minä tiedä. Pitää kysyä. Mutta kuulemma voi äänittää vaikka elokuvan ja katsoa myöhemmin. Niillä on muuten videokamerakin. [/quote] VHS on se leveä kasetti ja Beta sellainen kapeampi. Musta Beta on paras.
[/quote]
Sitten se on varmaan se VHS, kun Anne sanoi että isä osti vahingossa vääriä kasetteja ja ne olivat liian kapeita. Oli kuulemma jäänyt Konnankoukkuja kahdelle äänittämättä. Oletteko muuten katsoneet sitä?
Naapurit rakensi "käkikellotalon" läheiselle omakotialueelle. Se on melkein kaikilta sisäpinnoiltaan mäntyä. Puu sopii suomalaiseen sisustukseen.
Inhottavaa! Taas mulla sattuu menkat kun mentäs ens pe Dingoo kattoo Suonenjoen Mansikkapaikan lavalle. Kiva discota haaraväli märkänä :( äiti osti taas niitä Nainen- patjoja. Olis ostanu ees Mimosept-siteitä!
Me katsottiin tänään saunan jälkeen konnankoukkuja kahdelle, oon kyl ihastunu tohon Bruce Willisiin.. Ja sit me pelattin äitin kaa Master Mindia. Mä en saa kattoo kotona sitä uutta Naispaholainen-sarjaa, ni mä keksin että meen kaverille aina yöks sillon. Viimeks siel ei ollu ollu vanhemmat kotona, niin katottiin salaa sellanen Hohto-elokuva ja löydettiin kaveri iskän kaapista Kalle-lehti. Oon nähny siitä asti painajaisia molemmista.
Mut ilosempi juttu on et mulle ostettiin Tuurista Keskisen kyläkaupasta uusi Poni-pyörä. Toivottavasti kyläkauppa ei mee konkkaan ku siellä on niin älyttömän halpaa.
Koulu alkaa pian. Ihan tyhmää. Meidän luokalle tulee kuulema joku ulkomaalainen! Vähäks siistii! Sen isä on suomalainen ja äiti saksasta. Mä en tunne ketään ulkomaalaista, eikä kyl kukaan muukaan. Vähän ois siistii et se tulee just meiän kouluun!
Meidän luokan tytöt on melkein kaikki ostaneet sellaiset harmaat Coca-Cola-takit, ne loppuivat keskustan isoimmasta vaatekaupasta. Nyt meitä haukutaan Coca-Cola-jengiksi koulussa. Kateutta ilmassa!
Tänä vuonna on mantsassa koko vuosi Neuvostoliiton maantiedettä, tuntuu että se ei lopu koskaan.
Katoitteko eilen sitä uutta australialaista sarjaa Paluu Eedeniin? Oli kyllä tosi hyvä!
Tuulipuku on kul 80 luvun uutuus muoti, housui ei niinkään pidetty kun voikkatunnilla, takkii aina.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:57"]
Tuulipuku on kul 80 luvun uutuus muoti, housui ei niinkään pidetty kun voikkatunnilla, takkii aina.
[/quote]
Oli valtavirran muotia kylläkin 90-luvulla. Tuulipuku siis.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:54"]
Koulu alkaa pian. Ihan tyhmää. Meidän luokalle tulee kuulema joku ulkomaalainen! Vähäks siistii! Sen isä on suomalainen ja äiti saksasta. Mä en tunne ketään ulkomaalaista, eikä kyl kukaan muukaan. Vähän ois siistii et se tulee just meiän kouluun!
[/quote]
Oi, varmaan söpö, joku samanlainen kuin se ihana Detlef Huumeasema Zoossa. Osaakohan se ollenkaan suomea?
En ole koskaan nähnyt saksalaisia luonnossa. Ai niin, leirintäalueella joskus oli saksalaisia turisteja mutta ne oli vanhoja, ei niitä lasketa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:57"]
[/quote]
Oli valtavirran muotia kylläkin 90-luvulla. Tuulipuku siis.
[/quote]
Jyväskylässä Mauri Jormakka Oy teki verryttely- ja tuulipukuja jo 1980-luvun alussa. Mulla oli aluksi Karhun kirkkaansininen tuulipuku, mutta myöhemmin Jormakan tummansininen valkoisilla raidoilla.
http://yle.fi/uutiset/tuulipuku_ei_ole_enaa_hapea/5257119
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:34"]
Mieti muuten vähänkö olis siistiä jos joku Kiss tai Madonna tai vastaava tulis joskus Suomeen. Mut eihän ne kuitenkaan tule.
[/quote]
Kyllä Kiss oli ainakin Oulussa 1983. Porukat ei kylläkään päästäny mua :'''(
Äiti lupasi, että saan siniset satiinisortsit joiden reunassa on valkoinen nauha liikuntatunteja varten. Kävin jo katsomassa niitä urheiluliikkeessä, ne maksavat 30 mk. Samalla reissulla kävin musiikkiliikkeessä kuuntelemassa Policen uutta levyä. Jarmo meidän luokalta oli siellä sähkökitaraa soittamassa niinkuin aina. Kotimatkalla tapasin Katin, ja me mentiin Meijerin baariin juomaan banaanipirtelöt. Sieltä kun lähdettiin niin vastaan tuli kauhea puliukko joka lauloi Avaa hakas ja yritti seurata meitä...
Oon seurannut aktiivisesti tätä ketjua, silloin kun aloitin niin ihmettelin otsikkoa mutta unohdin sen nopeasti kun keskityin näihin hyviin viesteihin. Nyt vasta tajusin, että otsikossa lukee "kasaripalstaillaan" eikä "kalsaripalstaillaan". Hyvin selkeä ja kuvaavahan sen otsikko sitten olikin.
Ekaks pelasin Squashia kaverini kans. Sitten solariumin kautta kotiin laittautumaan iltaa varten. Panta on päässä aina, otsatukka maitdttuna nätisti tupeeraten, lakkaa menee melkeen pullo. Lähes valkonen huulipuna viimeistelee meikin, Oriflamella on semmosta ruskeaa irtopuuteria nimeltä Indian magic jolla saa nätin rusketuksen naamaan, voi sekoittaa
kosteusvoiteeseen niin saa muutenkin ihon näyttään ruskettuneelta. Kuuntelen Simple Mindsia ja Bananaramaa ennen uloslähtöä. Yökerhossa juodaan nelosolutta, kolmonen on kaljabaarien juoma, hyi!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:24"]Ekaks pelasin Squashia kaverini kans. Sitten solariumin kautta kotiin laittautumaan iltaa varten. Panta on päässä aina, otsatukka maitdttuna nätisti tupeeraten, lakkaa menee melkeen pullo. Lähes valkonen huulipuna viimeistelee meikin, Oriflamella on semmosta ruskeaa irtopuuteria nimeltä Indian magic jolla saa nätin rusketuksen naamaan, voi sekoittaa
kosteusvoiteeseen niin saa muutenkin ihon näyttään ruskettuneelta. Kuuntelen Simple Mindsia ja Bananaramaa ennen uloslähtöä. Yökerhossa juodaan nelosolutta, kolmonen on kaljabaarien juoma, hyi!
[/quote
Siis laitettuna, jännittää kirjoittaa tällä koneella kun mustetta ei enää paljoa.
Bond-elokuvat on kyllä jänniä. Alussa näytety mainokset ovat viihdyttäviä: "Ana-digi (kello) ja Veljekset Torvinen" sanottuna möreällä miehen äänellä saavat katsojat remahtamaan nauruun, koska paikallinen kelloliike tuntuu olevan niin kaukana Bondin maailmasta kuin olla voi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:03"]
Mitä mieltä lapsen synttäritarjoiluista:
- mokkapalat
- lihapulla-nakki-viinirypäle-tikut
- täytekakku, jonka päälle kiiviä ja persikkaviipaleita, sekä tietysti kiille
- jotain pullaa, ehkä kahvikehriä?
[/quote]
En tiedä mitä nuo mokkapalat ovat. Varma tenavien suosikki on ollut Tuuloman torttu, kun laittaa värikkäitä nonparelleja päälle.