Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
Olisi kiva saada sellainen uudenlainen toppaliivi ja talvilenkkarit talveksi. Mutta ei meillä ole varaa kumpaankaan. No, onhan mulla huopatossut ja nolo tikkitakki. Iskä osti neulomakoneen ja kuulemma neuloo mulle jääkiekkopipon, kunhan ensin oppii neulomaan. Isoveikalla on Koho-pipo, saa siitä ottaa mallin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:12"]
Sain 5-vaihteisen Teräsiipi merkkiseen polkupyörän.
[/quote]
Mullapa on Nopsa jossa on 12 vaihdetta ja käyräsarvet.
Minä saan omaan huoneeseen pienen matkatelkkarin. Vähän olen ylpeä. Siinä on oma antenni.
[/quote]
mulla on helkama 6 vaihdetta ja käsijarrut.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:12"]
Sain 5-vaihteisen Teräsiipi merkkiseen polkupyörän.
[/quote]
Mullapa on Nopsa jossa on 12 vaihdetta ja käyräsarvet.
Minä saan omaan huoneeseen pienen matkatelkkarin. Vähän olen ylpeä. Siinä on oma antenni.
[/quote]
Väritelkkari vai mustavalkonen?
Voi vttu myn pikkusisko äänitti mun famen päälle jotain omiaan ja just kun aira samulin on tulossa kertsille pitään tanssiskaban. nyyh! onks kukaan maistanu melodi popseja? me vislattiin niillä janille ja mikalle kun ne huudatti mankeja jutan partsin edessä.
illalla mennää kattoon ghostbusters. näin sen jo kielikurssilla eastbournessa.
viikonloppumuisto: jazun kaa hitaita mut se pisti kädet mun perseelle!!!! silti Foreignerin Waiting for a Girl Like You on ihanaaaa!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:13"]Moniko on ollu Hietsussa yläosattomissa? Tykkääx kundit siitä?
[/quote]
Sanna oli kun se on mua vuoden vanhempi. Mä en oo viel niin rohkee.
[/quote]
Katja sano Mallorcalla olleensa mut mä lupasin etten kerro kenellekään.
[/quote]
Ibizalla oli kaikki !!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:36"]
Vitsit kun ihana kauppa sergelin torilla Tukholmassa, siinä hennes ja mauritsin lähellä. Sieltä saa bändien rintanappeja ja ihania julisteita. Viimeksi ostin dingon Neumannin rintanapin. Niitä ei saa Tampereelta.
[/quote]Tietääkö ne ruotsissa asti dingon ? Se vielä valloittaa maailman.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:12"] Sain 5-vaihteisen Teräsiipi merkkiseen polkupyörän. [/quote] Mullapa on Nopsa jossa on 12 vaihdetta ja käyräsarvet. Minä saan omaan huoneeseen pienen matkatelkkarin. Vähän olen ylpeä. Siinä on oma antenni. [/quote] Väritelkkari vai mustavalkonen?
[/quote]
Mustavalkoinen. Ei kai noita pieniä matkatelkkareita värissä saakaan? Meillä on kyllä vielä mustavalkoinen tuo alakerrankin telkkari, mutta kyllä meillekin tulee pian väritelkkari. Annen kotona on jo, Anne kertoi että olipa Luonto-ohjelmaa hieno katsoa siitä. Annen kotona on videotkin, mutta ne ovat rikkaita.
Kuuntelen Alphavillen Forever youngia non stop ja harjoittelen tanssimooveja diskoa varten. Sanat naurattaa, kuka nyt haluisi olla ikuisesti nuori. En malta odottaa, että kasvan aikuiseksi ja pääsen baariin, saan ajokortin, lähden reilaamaan ja matkustan ympäri maailman. Joku päivän menen naimisiin ja saan monta lasta mieheni kanssa. Mutten vielä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:28"]Oot just tollanen stadilainen ihme hippi ja muka luontoystävä . Tuu vaan tänne heinätöihin niin unohat kaikki vouhotuksrt.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:40"]
Tosi pinnallisia ihmisiä täällä. Mulla sentään on maihinnousutakki, iso huivi ja Ei ydinvoimaa -nappi rinnuksissa.
[/quote]Taidat ollä viherpipertäjä ja kettutyttö.
[/quote]
Varmaan oli Koijärvellä kahleissa!
[/quote]
Mitä tarkoittaa viherpipertäjä ja kettutyttö, onko noi jotain 60-luvun käsitteitä? Nyt eletään hei 80-lukua senkin landepaukku!
[/quote]
Me saatiin autoon tänään sellainen LA-puhelin. Kyllä naapurin Pentti on kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:52"]
Mä lähetin just Suosikkiin Ekin palstalle kyssärin "Tsau Eki! Oon 160 cm ja 50 kg, onx ok?".
[/quote]
Mä kysyin Sinä&Minän Isosiskolta vastauksia rakkaushuoliin, toivottavasti se auttas :(
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:12"] Sain 5-vaihteisen Teräsiipi merkkiseen polkupyörän. [/quote] Mullapa on Nopsa jossa on 12 vaihdetta ja käyräsarvet. Minä saan omaan huoneeseen pienen matkatelkkarin. Vähän olen ylpeä. Siinä on oma antenni. [/quote] Väritelkkari vai mustavalkonen?
[/quote]
Mustavalkoinen. Ei kai noita pieniä matkatelkkareita värissä saakaan? Meillä on kyllä vielä mustavalkoinen tuo alakerrankin telkkari, mutta kyllä meillekin tulee pian väritelkkari. Annen kotona on jo, Anne kertoi että olipa Luonto-ohjelmaa hieno katsoa siitä. Annen kotona on videotkin, mutta ne ovat rikkaita.
[/quote]
Mun rikkaakkaalla kaverilla on videossa sellainen kaukosäädin, että videota voi käyttää sohvalta. Siitä menee pitkä johto videoihin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
Millaiset videot niillä on? VHS vai Beta?
Mitä mieltä lapsen synttäritarjoiluista:
- mokkapalat
- lihapulla-nakki-viinirypäle-tikut
- täytekakku, jonka päälle kiiviä ja persikkaviipaleita, sekä tietysti kiille
- jotain pullaa, ehkä kahvikehriä?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:13"]Moniko on ollu Hietsussa yläosattomissa? Tykkääx kundit siitä?
[/quote]
Tykkää paitsi jos oot lauta.
Oletteko nähneet Manaajan? Isosisko kävi katsomassa sen ja jos otan sen puheeksi menee ihan pelokkaan näköiseksi ja huutaa heti ettei siitä saa puhua. Se on nukkunut valot päällä siitä lähtien. Tyhmää kun olen vasta 12-vuotias niin se ehtii mennä pois leffateatterista ennenkuin pääsen näkemään sitä ja en näe sitä ikinä ellei meille tule videoita. Eikä se ole varmaa tuleeko sitä videolla myyntiin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:12"] Sain 5-vaihteisen Teräsiipi merkkiseen polkupyörän. [/quote] Mullapa on Nopsa jossa on 12 vaihdetta ja käyräsarvet. Minä saan omaan huoneeseen pienen matkatelkkarin. Vähän olen ylpeä. Siinä on oma antenni. [/quote] Väritelkkari vai mustavalkonen? [/quote] Mustavalkoinen. Ei kai noita pieniä matkatelkkareita värissä saakaan? Meillä on kyllä vielä mustavalkoinen tuo alakerrankin telkkari, mutta kyllä meillekin tulee pian väritelkkari. Annen kotona on jo, Anne kertoi että olipa Luonto-ohjelmaa hieno katsoa siitä. Annen kotona on videotkin, mutta ne ovat rikkaita. [/quote] Millaiset videot niillä on? VHS vai Beta?
[/quote]
Mitä tuo tarkoittaa? En minä tiedä. Pitää kysyä. Mutta kuulemma voi äänittää vaikka elokuvan ja katsoa myöhemmin. Niillä on muuten videokamerakin.
Jos epäili olevansa raskaana niin sitä asiaakin tiedusteltiin Suosikin Ekiltä, harmi että vastaus tuli myöhässä jos ollenkaan. Sit ei auttanut muuta kuin mennä Essolle kyselemään josko lapsen nimeksi vois laittaa Timpero.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:03"]
Mitä mieltä lapsen synttäritarjoiluista:
- mokkapalat
- lihapulla-nakki-viinirypäle-tikut
- täytekakku, jonka päälle kiiviä ja persikkaviipaleita, sekä tietysti kiille
- jotain pullaa, ehkä kahvikehriä?
[/quote]
Onpas paljon erilaisia tarjottavia. Minusta lapsille riittää kakku ja jätski, ei kannata hemmotella pilalle.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:29"]Mä kerään Donkey Kong-elektroniikkapelejä. Mulla on se ykkönen, kakkonen ja se Donkey Kong Junior.
[/quote]
Moi! Mullakin on Donkey Kong! Sellanen kaksiosainen. Pelasin sitä just eilen kun tultiin mummolasta junalla. Just jotain 6 tuntia kesti matka. Siellä vaunussa oli yksi tyttö jolla oli mustekalapeli ja se kysyi voidaanko vaihtaa välillä. Joo me vaihdettiin. Tosi jännää kun ne pelit piippaa koko ajan.