Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten se Savonlinnan äiti pääsee niin pienellä tuomiolla?
27.09.2006 |
Siis se, joka jätti kuolleen vauvansa repussa kaverin luokse.
Kommentit (4)
Vierailija:
saanut vielä tuomiota. Tiedän tyypin. On mummonsa kasvattama (oma äiti oli mielisairas). Tämä oli jo 4.lapsi ( 26 v). Oli yrittänyt itsemurhaa kun kuuli olevansa raskaana. Saannee alentuneen tuomion koska ei ole ollut tod,näk. täydessä ymmäryksessä
Kova ja pitkä tuomio vaan.
En kyl sääli yhtään, lapsia kyllä säälin ja sitä pientä vauvaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siitä sääliikö äitiä vai lapsia vaan siitä että meillä ei tuomita yhtä ankarasti niitä jotka alentuneesti syyntakeisia eli hieman hulluja.
Alue: Aihe vapaa
saanut vielä tuomiota. Tiedän tyypin. On mummonsa kasvattama (oma äiti oli mielisairas). Tämä oli jo 4.lapsi ( 26 v). Oli yrittänyt itsemurhaa kun kuuli olevansa raskaana. Saannee alentuneen tuomion koska ei ole ollut tod,näk. täydessä ymmäryksessä