Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten se Savonlinnan äiti pääsee niin pienellä tuomiolla?

Vierailija
27.09.2006 |

Siis se, joka jätti kuolleen vauvansa repussa kaverin luokse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vielä tuomiota. Tiedän tyypin. On mummonsa kasvattama (oma äiti oli mielisairas). Tämä oli jo 4.lapsi ( 26 v). Oli yrittänyt itsemurhaa kun kuuli olevansa raskaana. Saannee alentuneen tuomion koska ei ole ollut tod,näk. täydessä ymmäryksessä

Vierailija
2/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


saanut vielä tuomiota. Tiedän tyypin. On mummonsa kasvattama (oma äiti oli mielisairas). Tämä oli jo 4.lapsi ( 26 v). Oli yrittänyt itsemurhaa kun kuuli olevansa raskaana. Saannee alentuneen tuomion koska ei ole ollut tod,näk. täydessä ymmäryksessä

Kova ja pitkä tuomio vaan.

En kyl sääli yhtään, lapsia kyllä säälin ja sitä pientä vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et silitellään päätä vaan...

Vierailija
4/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sääliikö äitiä vai lapsia vaan siitä että meillä ei tuomita yhtä ankarasti niitä jotka alentuneesti syyntakeisia eli hieman hulluja.