Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivakuutus mun nimissä, nyt miehellä hajos puhelin

Vierailija
26.07.2015 |

Tippui lattialle ja näyttö meni palasiksi. Näähän menee kotivakuutukseen, mutta mites kun se on mun nimissä ja minä maksan sitä? Silloin kun sen otin niin missään ei kysytty muiden asukkaiden tietoja. Mistä ne tietää että mies asuu samassa osoitteessa? Kuitissakaan ei lue mitään osoitteesta. Kai se nyt menee tuohon vakuutukseen, tai pakkohan sen on mennä, eihän siinä muuten olis mitään järkeä kun kuuluuhan tuo miehenkin puhelin kodin irtaimistoon...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkikirjoittajan mukaan asutte samassa osoitteessa, ei asiassa pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Varmasti suurimmalla osalla ihmisistä kotivakuutus on perheen jomman kumman aikuisen nimissä.

Eri asia on, jääkö teille omavastuuosuuden jälkeen edes korvattavaa. Riippuu puhelimen mallista ja iästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:30"]Jos henkikirjoittajan mukaan asutte samassa osoitteessa, ei asiassa pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Varmasti suurimmalla osalla ihmisistä kotivakuutus on perheen jomman kumman aikuisen nimissä.

Eri asia on, jääkö teille omavastuuosuuden jälkeen edes korvattavaa. Riippuu puhelimen mallista ja iästä.
[/quote]

Ok, kiitos :) jää siitä, malli Sonyn uusimpia ja halvin vaihto 230e. Omavastuu 120e. Jää onneksi jotain käteen välistä. Ap

Vierailija
4/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vakuutukset minun nimissäni (laskut jne), mutta mies on tiedoissa kanssavakuutettu. Ja kyllä vakuutuksia ottaessa kysyttiin ainakin OP - Pohjolassa muutenkin, että kuinka monta henkilöä taloudessa asuu.

Vierailija
5/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:40"]

Meillä vakuutukset minun nimissäni (laskut jne), mutta mies on tiedoissa kanssavakuutettu. Ja kyllä vakuutuksia ottaessa kysyttiin ainakin OP - Pohjolassa muutenkin, että kuinka monta henkilöä taloudessa asuu.

[/quote]

Meillä Lähi-Tapiolan Undo. Voi kyllä olla, että tuota asujien määrää on kysytty, mutta miehen nimeä en laittanut mihinkään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi