Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käyttää kumia vielä 6kk seurustelun jälkeen?

Vierailija
26.07.2015 |

Olen koittanut ottaa asian puheeksi että harrastaisin seksiä mielummin ilman sitä, mutta nainen ei ole koskaan vienyt asiaa eteenpäin. Kaveritkin ihmettelevät miksi mulla on aina kortsuja mukana vaikka ollaan jo noin kauan oltu yhdessä. Eikö olisi fiksumpaa käyttää e-pillereitä?

M26

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet todistanut tämän puolen vuoden aikana, ettet kanna jotakin sukupuolitautia? Miehillähän ne eivät välttämättä oireile oikein mitenkään, mutta tarttuvat kyllä.

Kondomia voi käyttää ehkäisynä vaikka vuosien ajan.

Vierailija
22/24 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:27"]

Miksi kuvaan viitsii seurustella noin infantiilin hemmon kanssa, joka mittaa asioita kavereidensa mielipiteillä, esittelee ehkäisyvälineitään kavereilleen ja pitää omaa nautintoaan tärkeimpänä?

Meillä on ehkäisty koko 28 vuotta kestäneen suhteen ajan kondomilla, koska ehkäisypillerit tai muu hormonaalinen ehkäisy ei sovellu minulle. Revi siitä, tampio!

[/quote]

Sääliksi käy sun miestä.. Kai annat joskus edes paljaalla kakkoseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pannaan kakkoseen jos pitää kortsua käyttää perkele. Minä en ainakaan ala mitään kumeja rullaileen siinä vaiheessa kun kettu on koloon menossap erkele.

Vierailija
24/24 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:14"]Olen koittanut ottaa asian puheeksi että harrastaisin seksiä mielummin ilman sitä, mutta nainen ei ole koskaan vienyt asiaa eteenpäin. Kaveritkin ihmettelevät miksi mulla on aina kortsuja mukana vaikka ollaan jo noin kauan oltu yhdessä. Eikö olisi fiksumpaa käyttää e-pillereitä?

M26
[/quote]

ME käytämme vielä 13 vuoden sseurustelun jälkeen. En tunge itseeni hormoneita mistään hinnasta.