Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon rahaa elämiseen per kk??

Vierailija
26.07.2015 |

Hei. En tiedä onko tämä hyvä idea kirjoittaa tänne palstalle, keskusteluiden taso kun on laskenut ja täällä trollataan paljon yms. Mutta mielummin tänne kuin suomi24. Minulla on hankala tilanne raha-asioiden kanssa ja kaipaisin neuvoja kuinka saatte rahat riittämään. Haluan syödä terveellisesti, en pelkkää makaroonia. Ja muita ihan arjen säästövinkkejä. Yritän katkaista velkakierteemme. Epätoivoinen olen, mutta velkakierre on saatava poikki.. Avustusta en saa mistään. Yritin hakea pankista lainaa, jolla maksaisimme velat pois ja siten maksaisimme pankille lainaa pienellä korolla mutta en saanut.. Joten, vinkkejä kehiin! Meillä tulee jäämään pakollisten laskujen ja vuokran jälkeen 300euroa kuukaudeksi (3 henkeä). Eli tuolla sitten kaikki pitäisi kustantaa. Autoa emme omista, kaikesta mukavuuksista ollaan tingitty. Esim. Tv hajosi ja nyt ollaan ilman tv:tä. Tosin se on vain vapauttavaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka elät 200:lla eurolla kuussa, mitä syöt?

Vierailija
22/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos asutte paikkakunnalla jossa on säännöllisesti ruokajakelua niin käyttäkää sitä mahdollisuutta edes pari kertaa kuussa. Auttaa kyllä paljon vaikka aina ei niin paljon sieltä saisikaan. Ja niissä käy kaikenlaisia ihmisiä, siellä ei toiset jonottajat katso kieroon, että mitä toikin täällä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttaa se, että käyn kerran viikossa kaupassa ja täydennän tarvittaessa. Ostan halpoja, hyviä tuotteita. Meillä on aina kaurahiutaleita, maitorahkaa, kasviksia, hedelmiä ja marjoja (kauden mukaan) ja jos on omia pensaita/puita/viljelmiä tai tuttuja joilta saa ostettua on valtava helpotus. Sieniä, marjoja ja muuta pakkaseen. Leipää saa leivottua halvalla ja pakastettua. Katsoo ja vertailee hintoja silläkin selviää.
Olet rohkea kun otat vastuun ja toivon että saat rohkaisuja etkä haukkuja. Päivä kerrallaan!! Tsemppiä!