Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korkeasti koulutetut naiset ovat niin kylmiä luonteeltaan?

Vierailija
26.07.2015 |

Ei kovin viehättävää näin miehen näkövinkkelistä

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla! :D Minä pidän kanssaihmisistä, autan muita ja pyrin levittämään hyvää ympärilleni. Ei tuo taida olla mikään koulutuskysymys? En ehkä näkisi asioita tällä tavalla, ellei minua ola kasvatettu asettumaan jatkuvasti myös siihen toisen asemaan. Ja sanotaanko näin, että taito auttaa parisuhteessa myös! Eikä kyse ole mistään mairittelusta tai itsensä alentamisesta, jos haluaa muita huomioida ja olla ystävällinen.

Vierailija
22/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sielua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa on alkanut tulla, työ liian helppoa. Sen vuoksi projisoivat huonoa oloaan miehiin.

Vierailija
24/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:48"]

Nämä naiset on turhan mutkikasta seuraa ja se yhdistettynä vahvaan tahtoon ei kiinnosta.

[/quote]

Sinua miellyttää siis yksinkertainen alistuva nainen... kertoo paljon sinusta ihmisenä :)

Vierailija
25/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään korkeasti koulutettu? Onko maisteri vähimmäisvaatimus vai tohtori?

Olen itse maisteri ja mielestäni olen lämmin, empaattinen ja aika epäitsekäs, jos siihen asti, että unohdan oman etuni muiden asioiden hoitamisen melskeessä. 

Vierailija
26/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:34"]

Et vissiin kelpaa fiksuille ja koulutetuille naisille, kun olet noin juntti. Ymmärrän miksi olet saanut kylmää kohtelua. :-D 

[/quote]

ettei vaan olisi kiinni rahasta tämäkin, väitän että huonommin koulutettu pienituloinen ei kelpaa parempi koulutetulle.

[/quote]

Minä olen vanhanaikainen ja mielestäni miehen kuuluu tienata enemmän kuin vaimon. Tai ainakin yhtä paljon. 

Vierailija
27/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen tulee taloudellisesti hyvin toimeen omillaan, ei hänen tarvitse huolia ketä tahansa kaksilahkeista. Tämän voi toki joku tulkita luonteen kylmyydeksi. 

Vierailija
28/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja koulutus eivät kulje käsi kädessä. Koulutetut yleensä ovat älykkäitä, mutta niin voivat olla myös kouluttamattomat. Älykkäät ihmiset kaipaavat usein tasoistaan keskustelua ja seuraa. Jos koet, että koulutetut naiset ovat sinulle liian vaikeita, niin sitten kannattaa hakutua toisenlaiseen seuraan.

Oma kaveripiirini koostuu ainoastaan älykkäistä ihmisistä - osa koulutettuja ja osa ei. Sinkkuaikoina en jaksanut niitä miehiä, jotka kokivat alemmuutta jo pelkästään koulutukseni perusteella tai vaihtoehtoisesti olivat sitä mieltä, että minun olisi pitänyt oppia heiltä "oikea naisen malli" ja kiinnostua heidän mielenkiinnon kohteistaan (ja hylätä omani). 

Kannattaa hakea kaltaisiaan. Miksi haluaisit koulutetun naisen, jos et heistä kategorisesti pidä - rahan takiako? Mietipä hetki, miksi et tyydy kouluttomattomaan, jos he kerta mielestäsi ovat viehättävämpiä!

Vierailija
29/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on järkeä päässä eikä jotain tyhmiä tunteita. Tunteet ihan hyvä renki, mutta isäntänä.... Pffttt.... Lähinnä siis tulee mieleen tunteikkaasta naisesta joku isotissinen amanda, joka hankkiutuu milloin mihinkin ongelmallisiin tilanteisiin, joita sitten setvii, kun ei osannut taaskaan ajatella ennalta. Mutta kun se halaa niin lämpöisesti ja tekee hyvää ruokaa! 

Vierailija
30/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa...mun mies varmaan pykännyt aloituksen. Valittaa aina mun akateemisuudesta ja mun monimutkaisesta ajattelustani (mitä se ei edes ole). Itse en kyllä hauku häntä amislaisuudestaan koskaan, koska arvostan ammatti-ihmisiä (he vain ei näytä useinkaan arvosta minua).

Vierailija
31/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:26"]

Nämä naiset on turhan mutkikasta seuraa ja se yhdistettynä vahvaan tahtoon ei kiinnosta.

[/quote]

Sinua miellyttää siis yksinkertainen alistuva nainen... kertoo paljon sinusta ihmisenä :)

[/quote]En ota naista mihinkään älymittelöihin. Ja tahdon johtaa. En välitä ollenkaan voimakkaista naisista, liian maskuliinista eikä nättiä.

Vierailija
32/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:03"]

Heillä on järkeä päässä eikä jotain tyhmiä tunteita. Tunteet ihan hyvä renki, mutta isäntänä.... Pffttt.... Lähinnä siis tulee mieleen tunteikkaasta naisesta joku isotissinen amanda, joka hankkiutuu milloin mihinkin ongelmallisiin tilanteisiin, joita sitten setvii, kun ei osannut taaskaan ajatella ennalta. Mutta kun se halaa niin lämpöisesti ja tekee hyvää ruokaa! 

[/quote]

Ilman tunteita ihmisestä tulee kuin elokuvan Blade Runnerin replikantteja, ihmisen kaltaisia olentoja, mutta ilman tunteita.

Tunteet ovat kaiken toiminnan ytimessä.

Vierailija
33/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:10"]

[/quote]

[/quote]En ota naista mihinkään älymittelöihin. Ja tahdon johtaa. En välitä ollenkaan voimakkaista naisista, liian maskuliinista eikä nättiä.

[/quote]

Miten ihmissuhteita johdetaan?

Vierailija
34/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Ilman tunteita ihmisestä tulee kuin elokuvan Blade Runnerin replikantteja, ihmisen kaltaisia olentoja, mutta ilman tunteita.

Tunteet ovat kaiken toiminnan ytimessä.

[/quote]

Joopa joo, no, toivottavasti susta tuntuu sitten tänään koko päivän pahalta, kun tunteita kerran niin yliarvostat.

Vierailija
35/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia juuri siitä kun ajattelevat liikaa.

Vierailija
36/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ehkäpä ei sitten kannatakaan etsiä kumppania koulutetuista naisista. Onhan niitä hyvänen aika muitakin.

Vierailija
37/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ylhäältä.

Vierailija
38/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ylhäältä.

[/quote]

Käytätkö keittiöjakkaraa?

Vierailija
39/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No mä ainakin pidän itsestäni vahvana naisena, enkä jaksa ymmärtää, miksi tulee näitä "en välitä voimakkaista naisista, nyyh" -kirjoituksia. En mäkään kirjoittele nettiin, että en pidä sellaisista tai tällaisista miehistä. Asia eli miehet jonain massana on minulle aivan irrelevantti. Tapaan miehen, joko pidän hänestä tai en, miehet ovat minulle yksilöitä.

Vierailija
40/81 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:16"]

[/quote]

[/quote]

Ehkäpä ei sitten kannatakaan etsiä kumppania koulutetuista naisista. Onhan niitä hyvänen aika muitakin.

[/quote]Ei todellakaan. Eivät osaa mukautua eivätkä muokkautua miehen käsissä. Ovat kuin kylmää rautaa henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi