Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä tässä tilanteessa huono ihminen?

Vierailija
26.07.2015 |

saatiin tulevat työvuorolistat ja työkaveri valitti kun ei ollut muistanut pyytää parin viikon päästä olevaa sunnuntaita vapaaksi ja vaikka hänellä ei juuri koskaan ole sunnuntaivuoroja, niin kävi huono tuuri ja hänellä on silloin työvuoro. Tarjoudun tekemään sen sunnuntain koska mulla ei sunnuntaisin ole yleensä sen kummempaa tekemistä. Tuntia myöhemmin muistan että kyseessä on se kuun ainoa sunnuntai milloin mulla on menoa eli en pystykään tekemään kaverin vuoroa. Ilmoitin asiasta työkaverille niin johan räjähti:

"mitenniin et pysty tekee? Just lupasit tehdä sen!" Ja lyö puhelimen kiinni. Kuluu 30min niin työkaverin MIES tulee mun kotiin, ja kun avaan ovea niin raivoaa: "Mitä sä oot kusipää tehnyt mun naiselle? Se vaan itkee ja valittaa että koko viikonloppu meni pilalle sun takia. Kyllä sun se työvuoro täytyy tehdä, sanoinkin naisilleni ettei sulla ole mitään ja nyt onkin jotain menoa ettet muka voi tehdäkään sitä. Ei sun menos voi olla niin tärkeätä kun mun naisen!" 

Hölmistyneenä sanoin et kai mä sen vuoron voin tehdä ja mies meni pois. Siis häh, olenko mä tässä nyt se paha ihminen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele ittelles jostain kahleet ja pallo jalkaan, ja menet niissä töihin. Jos siis kerran pomo on samassa miniklikissä ja sinusta tehdään alamaista. Ja ojennat molemmille kirkkaan tummanpunaisella samettityynyllä strassikoristellut piiskat.

Vierailija
22/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että nuo työkaverukset tässä ovat vähän enemmänkin tekemisissä toistensa kanssa. Sellasta sakkia, jotka yhdessä menee tuplaröökille mahdollisuuksien mukaan ja töiden jälkeen yhdessä "parille." Tuskin tollain kukaan uskaltaa reagoida, ellei tunne, että työkaveri on muuttunut ihan ystäväksi. En todellakaan sano, että tuollainen käytös olisi mitenkään ok, mutta sitä vaan, että ehkäpä työkaveri ei ole se ainoa kamala tässä tarinassa.

Älä AP suutu, tai siis..Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla