Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä tässä tilanteessa huono ihminen?

Vierailija
26.07.2015 |

saatiin tulevat työvuorolistat ja työkaveri valitti kun ei ollut muistanut pyytää parin viikon päästä olevaa sunnuntaita vapaaksi ja vaikka hänellä ei juuri koskaan ole sunnuntaivuoroja, niin kävi huono tuuri ja hänellä on silloin työvuoro. Tarjoudun tekemään sen sunnuntain koska mulla ei sunnuntaisin ole yleensä sen kummempaa tekemistä. Tuntia myöhemmin muistan että kyseessä on se kuun ainoa sunnuntai milloin mulla on menoa eli en pystykään tekemään kaverin vuoroa. Ilmoitin asiasta työkaverille niin johan räjähti:

"mitenniin et pysty tekee? Just lupasit tehdä sen!" Ja lyö puhelimen kiinni. Kuluu 30min niin työkaverin MIES tulee mun kotiin, ja kun avaan ovea niin raivoaa: "Mitä sä oot kusipää tehnyt mun naiselle? Se vaan itkee ja valittaa että koko viikonloppu meni pilalle sun takia. Kyllä sun se työvuoro täytyy tehdä, sanoinkin naisilleni ettei sulla ole mitään ja nyt onkin jotain menoa ettet muka voi tehdäkään sitä. Ei sun menos voi olla niin tärkeätä kun mun naisen!" 

Hölmistyneenä sanoin et kai mä sen vuoron voin tehdä ja mies meni pois. Siis häh, olenko mä tässä nyt se paha ihminen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ainakin olet mutta taitaa olla edellytys tuossa duunissa jos työkaverit on tuollaisia.

Vierailija
2/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:17"]

Idiootti ainakin olet mutta taitaa olla edellytys tuossa duunissa jos työkaverit on tuollaisia.

[/quote]

olenko idiootti kun en pitänyt päätäni vai idiootti koska henkeni uhalla suostuin tekemään vuoron?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:17"]

[/quote]

olenko idiootti kun en pitänyt päätäni vai idiootti koska henkeni uhalla suostuin tekemään vuoron?

ap
[/quote]

Olet idiootti, kun suostuit tekemään vuoron.

Vierailija
4/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitään :D life is a bitch sometimes

Vierailija
5/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimeä työkaveri ja vielä pimeämpi mies sillä. Sinuna ilmoittaisin työnantajalle, että jouduit tuollaisen uhkailun kohteeksi.

Vierailija
6/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:27"]

Ihan pimeä työkaveri ja vielä pimeämpi mies sillä. Sinuna ilmoittaisin työnantajalle, että jouduit tuollaisen uhkailun kohteeksi.

[/quote]

eniten mua ihmetetyttää työkaveri kun ollaan oltu 5 vuotta samassa firmassa töissä ja kavereita 3 vuoden ajan. Olen tälläkin viikolla auttanut sitä remontissa ja se on hehkuttanut että ei rempasta tulis mitään ilman mun tietotaitoa. Siksi mulla onkin hölmistynyt ja petetty olo kun yhdestä työvuorosta tulee tuollainen show. Meillä on sen verran pieni yritys että jos kerron pomolle, niin pomo ja tämä työkaveri ovat kavereita keskenään eli mun täytyisi kuitenkin tehdä se vuoro kun menin jo lupaamaan...

ap

Vierailija
7/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä siihen mulkku työkaveriisi.

Vierailija
8/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän keljua, että ehtii luvata sellaista, mitä ei sitten voisikaan pitää. Mutta ei silti pitäisi tulla kenenkään ovelle räyhäämään. Sanoiko se mies muuten oikeasti "minun naiseni"? Sellainen puhetapa on kyllä ihan älyttömän junttia :D 

Vierailija
9/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä menee sentään niin, että se joka oikeasti tekee työvuoron, saa ne sunnuntailisät? Joillakin aloille menee alkuperäisen vuorolistan mukaan ja silloin pitää vaihtaa takaisin päin, jos haluaa olla lisien suhteen reilu puolin ja toisin.

Vierailija
10/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:05"]

Onhan se vähän keljua, että ehtii luvata sellaista, mitä ei sitten voisikaan pitää. Mutta ei silti pitäisi tulla kenenkään ovelle räyhäämään. Sanoiko se mies muuten oikeasti "minun naiseni"? Sellainen puhetapa on kyllä ihan älyttömän junttia :D 

[/quote]

En edes sensuroinut nimeä, eli mies puhu oikeasti naisesta. Mies harvemmin kutsuu avokkia nimellä, vaan 99% se huutaa "hei nainen" ja sit kysyy tai sanoo jotain.

Vierailija
11/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:20"]

[/quote]

En edes sensuroinut nimeä, eli mies puhu oikeasti naisesta. Mies harvemmin kutsuu avokkia nimellä, vaan 99% se huutaa "hei nainen" ja sit kysyy tai sanoo jotain.

[/quote]Oikea helmi! :D
[/quote]

Tuo työkaverin mies kuulostaa unelmien mieheltä. :)

Vierailija
12/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tossa kohtaa enää ihan periaatteesta suostunut tekemään sitä vuoroa, ja sitten k.o. sunnuntaina olisin pistänyt Facebookin täyteen jotain turhia "Ihana vapaapäivä! Ei mitään tekemistä ja voi vaan rentoutua :)" -päivityksiä. 

Vierailija
13/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on oikein järkevää politiikkaa. Isäni on koko ajan kusessa, kun muisti alkaa heittää ja tyttis suuttuu kun sitä kutsuu edellisen nimellä. Onneksi tyttikselle on alkanut sattua sama moka, niin ovat opetelleet antamaan asian anteeksi toisilleen, mutta paljon suukopua on tarvittu.

Kun opettelee alunperin nimivapaaksi, tuollaiset ongelmat eivät koskaan osu kohdalle.

Mutta ei kai tässä auta muu kuin teet saman takaisin. Sinun on heitettävä vastaava hermoromahdus vuorollasi, ja isket silmää päälle kun alkaa taivastelu, mikä sua oikeen vaivaa.

Vierailija
14/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:20"]

[/quote]

[/quote]Oikea helmi! :D

Vierailija
15/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:34"]

Tuohan on oikein järkevää politiikkaa. Isäni on koko ajan kusessa, kun muisti alkaa heittää ja tyttis suuttuu kun sitä kutsuu edellisen nimellä. Onneksi tyttikselle on alkanut sattua sama moka, niin ovat opetelleet antamaan asian anteeksi toisilleen, mutta paljon suukopua on tarvittu.

Kun opettelee alunperin nimivapaaksi, tuollaiset ongelmat eivät koskaan osu kohdalle.

Mutta ei kai tässä auta muu kuin teet saman takaisin. Sinun on heitettävä vastaava hermoromahdus vuorollasi, ja isket silmää päälle kun alkaa taivastelu, mikä sua oikeen vaivaa.

[/quote]Sama lemmikkien kanssa, on vaan aina Musti ja Mirri, tai vielä helpommin Koira ja Kissa. 

Vierailija
16/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holy crap. :D Tee nyt sitten se työvuoro mutta älä koskaan enää lupaa vaihtaa tuolle ihmiselle ainakaan. Esimiehelle ilmoitus, tuo on todella pelottavaa ja epäilyttävää toimintaa työkaverilta (tai no mieheltä, mutta välilillisesti työkaverin vuoksi).

Vierailija
17/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseelta kuulostaa.

miten sun mies parhaiten sen asian säätää, niin se on paras.

Vierailija
18/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin menoni ja ilmoitin eilen tekeväni sen vuoron vaikka en ollut muistanut että mulla oli menoa. Nyt tuli työkaverilta tekstari: "nyt esität tekopyhää marttyyria kun uhraudut puolestani. Hanki elämä!" 

Siis mitä? Onko kaverini seonnut täydellisesti, ei se ennen tuollainen ole ollut. Ja ilmoitin vaan et kyse on vain yhdestä työvuorosta, joten nyt voin joustaa menoni suhteen.

Ap 

Vierailija
19/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, mitä hän on valmis maksamaan siitä, että uhraudut äidillisesti ilman marttyyrin elkeitä? Käykö hän sitten auttelemassa vanhaa äitiään, pesee mattosi ja ikkunat jne.

Tai ehkä sun vaan täytyy nyt istuttaa työkaveri alas, ja kysyä, mikä kettu vaivaa. Ties mikä kriisi sillä on meneillään, ja haukkuu ja puree joka suuntaan kun sattuu pirusti.

Vierailija
20/22 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:20"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:05"] Onhan se vähän keljua, että ehtii luvata sellaista, mitä ei sitten voisikaan pitää. Mutta ei silti pitäisi tulla kenenkään ovelle räyhäämään. Sanoiko se mies muuten oikeasti "minun naiseni"? Sellainen puhetapa on kyllä ihan älyttömän junttia :D  [/quote]   En edes sensuroinut nimeä, eli mies puhu oikeasti naisesta. Mies harvemmin kutsuu avokkia nimellä, vaan 99% se huutaa "hei nainen" ja sit kysyy tai sanoo jotain. [/quote]Oikea helmi! :D [/quote] Tuo työkaverin mies kuulostaa unelmien mieheltä. :)

[/quote]

Niimpä! Melkein ritari kun puolustaa naisen kunniaa.