Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vasta eronnut vl liikkeestä. Kysyttävää?

Vierailija
26.07.2015 |

^

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä eteenpäin onnistuu elämä miehen kanssa joka on lestadiolainen? Mun isäni ei ole lestadiolainen ja äitini on.. Ja on ollut todella vaikeaa välillä, silloin kun vielä kotona asuin.

Vierailija
22/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jutelleet, että miten kasvatatte esimerkiksi lapset? Aika isoja ristiriitoja voi tulla lasten kasvatuksessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valintaasi ja nykyistä elämäntapaasi paheksuttu tai kohdellaanko sinua epäuskoisena?

Vierailija
24/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeletko vai oletko töissä? Milloin haluaisit ensimmäisen lapsen vai haluatko niitä ollenkaan?

Vierailija
25/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:57"]Miten tästä eteenpäin onnistuu elämä miehen kanssa joka on lestadiolainen? Mun isäni ei ole lestadiolainen ja äitini on.. Ja on ollut todella vaikeaa välillä, silloin kun vielä kotona asuin.
[/quote]

Mieheni on tiennyt ajatuksistani jo pitkään. Meillä on ollu tv jo ihan siitä asti ku muutimme yhteen, ehkäsy asiasta ollaan juteltu myös jo kauan ennen kun mentiin naimisiin. Mikään meän välillä ei ole muuttunut muu kuin se, että en enään herättele miestäni ahdistuksissani kesken hänen unieen. Mieheni suhtautuu ja on suhtautunut erittäin hyvin ja kannustanut minua päätökseni tekoon, mutta tiedän myös pareja joissa asia ei ole ihan näin hyvin menny. :/ Onko vanhempasi edelleen yhdessä? Oletko itse vl? :)
Ap

Vierailija
26/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:59"]Oletteko jutelleet, että miten kasvatatte esimerkiksi lapset? Aika isoja ristiriitoja voi tulla lasten kasvatuksessa..
[/quote]

Olemme jutelleen. Ja jos mieheni olisi "kunnon" vl ristiriitoja tulisi varmasti paljon. Olemme samoilla linjoilla lapsen kasvatuksen kanssa. Jos mieheni haluaisi esim. viedä lapsemme seuroihin mielestäni se olisi ok (hän ei ole kyllå nytkäån käyny seuroissa vuoteen).

Vierailija
27/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:01"]Onko valintaasi ja nykyistä elämäntapaasi paheksuttu tai kohdellaanko sinua epäuskoisena?
[/quote]

No huomaa sitä erilaista suhtautumista joiltain ihmisiltä ja puhutaan seläntakana paljon. Ja paheksujia nyt aina riittää. Onneksi läheiseni suhtautu asiaan suht. hyvin.

Vierailija
28/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"]Opiskeletko vai oletko töissä? Milloin haluaisit ensimmäisen lapsen vai haluatko niitä ollenkaan?
[/quote]

Olen töissä. Lapsi asia on vielä täysin auki. Aika näyttää. :)
Ap

Vierailija
29/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eroaminen muutti elämääsi, mitä teet toisin nykyään (muuta kuin ettet käy seuroissa tms.)?

Vierailija
30/31 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:19"]Miten eroaminen muutti elämääsi, mitä teet toisin nykyään (muuta kuin ettet käy seuroissa tms.)?
[/quote]

Tuohon on vaikea vastata, koska omasta mielestä en ole muuttunut. No yks mikä tulee mieleen niin en sano enään Jumalanterve ja Jumalanrauhaa tai minulle ei sanota eikä toivoteta taivaanisän siunausta. Niinkuin aikaisemmin sanoin niin aloin jo muuttua monta vuotta sitten niin nyt olen omaitseni täysin ilman peittelyitä/salailuja. :) ap

Vierailija
31/31 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:19"]

Montako lasta ehdit saada aikaan?

[/quote]