Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko teitä hurmata ruoalla

Vierailija
25.07.2015 |

Mitä pitäisi olla tarjolla jatkoilla, tai aamulla, että sen ruoan avulla tekisi oikeasti vaikutuksen teihin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai tuoda mukanaan vaikka nyyttikesteille tai piknikille?

Vierailija
2/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä tahansa. Olen kohdannut miehiä jotka eivät tarjoa ruokaa, pahimmillaan käyvät itselleen hakemassa valmista eivätkä suo ajatustakaan mitä toinen söisi. Eivät edes kysy "toisinko sulle ja maksatko", vaan hakevat vaan ja odottavat että haen itse 7 km päästä kai tai lähden kotiin syömään.

Joku on tehnyt vaikutuksen sillä että on tehnyt kanankoipia riisipedillä, tai osaa jopa tehdä jonkin pitsan. Näyttää olevan harvinaisuus ikäluokassani, mies joka laittaa ihan ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pala appenzelleriä, ja muutun tunnin kuluttua myöntyväiseksi ehdotusten suhteen...
Suklaakaan ei ainakaan haitaksi olisi :p

Vierailija
4/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan se hyvää. Mulle kun tekee/ostaa ruokaa niin hurmaaminen on jo tehty.

Vierailija
5/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Varsinkin :)

Vierailija
6/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Kahvilla voi♥

Vierailija
7/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suuseksillä

Vierailija
8/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin sanoivat, hurmaavaa on toisen huomioiminen. Jos nyt sattuu olemaan joku gourmet-kokki, niin pisteitä ropisee huimasti, mutta ihan vaan se, että tuo itsekin sinne piknikille jotain tai jos on yökyläilyä luvassa, huolehtii että jääkaapissa on jotain aamupalaa, on todella ihanaa.

Mitähän haluaisin jatkoilla syödä... No, jos on promilleja veressä, varmaan ihan sama. Muuten ehkä joku salaatti ja bruschetta -meininki olisi jo tosi hienoa. Olisin myös ihan otettu, jos joku tekisi mulle ihan vaan voileivän.

Vierailija
9/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja, lisää juustoja, keksejä, tummia rypäleitä ja mozzarellaa, sachernougatsuklaamousse-kakkua naminam. Jotain ihanaa kuohujuomaa lisäksi, ja olisin ainakin yhden illan aika kivaa seuraa. :)

Vierailija
10/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:32"]

Ei voi. Kahvilla voi♥

[/quote]

Ja kun vietät illan siellä ja seuraavan päivänkin, ja sulle ei ole tarjolla kuin kahvia ja mies hakee ruokaa (ja on osan syönyt jo reissullaan kioskilla kuten epäilin kerran käyneen) ja pistää sen jääkaappiin jossa ei ole muuta...

Vierailija
11/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:32"]

Ei voi. Kahvilla voi♥

[/quote]

Ja kun vietät illan siellä ja seuraavan päivänkin, ja sulle ei ole tarjolla kuin kahvia ja mies hakee ruokaa (ja on osan syönyt jo reissullaan kioskilla kuten epäilin kerran käyneen) ja pistää sen jääkaappiin jossa ei ole muuta...
[/quote]

En söisi. Yleensä syön päivän aikana yhden tai kaksi leipää. Ja sitten kahvia ja teetä.

Vierailija
12/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Mutta huomaavaisuudella voi, kuten joku jo sanoikin. Ei tarvitse osata kokata, saa hakea vaikka pitseriasta omat ruokansa, mut tekee kyllä vaikutuksen jos samalla kysyy mitä otan. Aamulla keittää kahvit... Mun mies kysyy aina otanko puuroa vaikka tietää että en syö puuroa enkä heti herättyäni mitään. :D Muuten ruokapuolen huolehtiminen on mielestäni naisten hommaa ja mä hoidan sen. :)

Vierailija
13/13 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:06"]

Ei voi. Mutta huomaavaisuudella voi, kuten joku jo sanoikin. Ei tarvitse osata kokata, saa hakea vaikka pitseriasta omat ruokansa, mut tekee kyllä vaikutuksen jos samalla kysyy mitä otan. Aamulla keittää kahvit... Mun mies kysyy aina otanko puuroa vaikka tietää että en syö puuroa enkä heti herättyäni mitään. :D Muuten ruokapuolen huolehtiminen on mielestäni naisten hommaa ja mä hoidan sen. :)

[/quote]

Nää on niin makuasioita. Minä tulen kodista, jossa isä teki paljon herkkuruokia. Minulle ruokapuolesta huolehtiminen ei todellakaan ole naisten hommaa, vaan sen hommaa, kumman luona ollaan kylässä. Myös ruoan tekeminen yhdessä on tosi kivaa. Miehen ei tarvitse olla huippukokki, kunhan vaan ottaa huomioon, että jotain ruokaa on jossain vaiheessa oltava, eikä kylään kutsuttu neiti sitä varmaankaan tuo mukanaan saatika käy ostamassa ja kokkaa miehelle. Ainakaan siis ihan alkuvaiheesa suhdetta.