Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan yötyön

Vierailija
16.07.2015 |

Millä aloilla on tarjolla yötöitä? Ei lähihoitaja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuuden alat, posti, henkilökohtainen avustaja, rekkakuski, ravintola-ala

Vierailija
2/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:18"]Millä aloilla on tarjolla yötöitä? Ei lähihoitaja.
[/quote]Teollisuus, kuljetusala, siivous, hoitoalalla muitakin hommia kuin lähäri, media, pelastusala, poliisi. Onhan noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna ja bussikusku, taksikusku, tehdastyö, vartija, siivooja, poliisi, lääkäri, hoitaja.

Vierailija
4/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehdenjakaja.
Palkanalennukset noin 30 % monella paikkakunnalla, joten ennen alennuksia kannatti, nyt mahdollista vain sosiaalituen /jonkin muun tulon päälle lisätuloksi.

Jakajista (orjista?) huutava pula useilla paikkakunnilla. Syy selviää tuosta ylempää...$_$

Vierailija
5/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja, piti laittaa vielä - - terv. Vitonen :-)

Vierailija
6/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Oon vasta nuori ja ei löydy koulutusta... Eli noista vaihtoehdoista ehkä siivous, tehdastyö ja sanomalehdenjako olisivat mahdollisia? Mitä siivoustöitä tehdään öisin? Ap

Vierailija
7/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:39"]Kiitos! Oon vasta nuori ja ei löydy koulutusta... Eli noista vaihtoehdoista ehkä siivous, tehdastyö ja sanomalehdenjako olisivat mahdollisia? Mitä siivoustöitä tehdään öisin? Ap
[/quote]
En tiedä, mutta olen palkanlaskija ja yhden siivousfirman tuntilistoilla on ilta kymmenestä eteenpäin joillakin töitä.

Vierailija
8/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyöstä ja sen ajankohdasta: jotkut (kuten nykyinen työpaikka) olettavat että siivooja tulee työajalla paikalle. Toisille se on taas yhdentekevää, kunhan eivät tule työaikan häiritsemään. Että tuokin selviää ihan vaan kyselemällä.

Jos minä saisin päättää, siivooja saisi tehdä hommansa siihen aikaan kun haluaa, kunhan ei tuupi minua työpisteeltäni minnekään.

Vierailija
9/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:39"]

Kiitos! Oon vasta nuori ja ei löydy koulutusta... Eli noista vaihtoehdoista ehkä siivous, tehdastyö ja sanomalehdenjako olisivat mahdollisia? Mitä siivoustöitä tehdään öisin? Ap

[/quote]

Tehtaita, jos vaikka aamu- ja iltavuoroo, niin siä välissä.

Vierailija
10/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei oo koulutusta nii kokeilepa vanhinta ammattia

Vierailija
11/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ray, pelinhoitaja

Vierailija
12/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele noilta isoilta siivousfirmoilta / välitysfirmoiltakin. LT olen nähnyt yötöissä ainakin.