Juoksutrikoot lenkkeilyssä
Moniko teistä AV naisista käyttää juoksutrikoita lenkillä ja millaiset alushousut parhaimmat niiden kanssa?
Kommentit (67)
Miks laitatte perseistänne tänne kuvia? Mulle ainakin riittää kun puoliso kehuu.. Ei tarvi huomiota hakea muualta :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:44"]
Miehenäkin tiedän, että vastaus alushousukysymykseen on vain ja ainostaan stringit. Ja sen takia että rajat ei näy.
- setämies stadista
[/quote]
Minnuu ei kiinnosta. Laitan ne alushousut mitkä ovat aamulla päälläni olleet, ihan sama onko hipsterit tai stringit tai pikkuhousut. Näytän lenkillä muutenkin puuskuttavalta possulta, niin eipä kiinnosta jos joku haluaa rajojani katsella.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:34"]Miks laitatte perseistänne tänne kuvia? Mulle ainakin riittää kun puoliso kehuu.. Ei tarvi huomiota hakea muualta :)
[/quote]
Kuka on tänne perseestään kuvan laittanut?
Mitä te kattelette ihmisten peppuja jos ei näky miellytä? Mulle ainakin ihan sama mitä ihmiset käyttää.. Käyttäkööt. Ite käytän stringejä ja miehenikin niistä tykkää.. Antakaa ihmisten käyttää sellasia alushousuja kuin haluavat... :) Mä käytän stringejä ja olen joskus joutunut kuuntelemaan että olen halpa kun käytän tuollaisia jne... Mutta minuakaan ei kiinnosta minkälaisia alkkareita jotkut pitää niin toivoisin samaa myös muilta ihmisiltä. Thänks
Mites muuten ne sloggi alushousut toimiiko ne tuollaisten kanssa? Trikoiden siis..
Ei trikoisiin mitään kalsareita tungeta. Sehän vasta olisi tårta på tårta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:34"]Miks laitatte perseistänne tänne kuvia? Mulle ainakin riittää kun puoliso kehuu.. Ei tarvi huomiota hakea muualta :) [/quote] Kuka on tänne perseestään kuvan laittanut?
[/quote]
Ohopsista.. Mulla oli toinenkin sivu samalla auki .. Sori :DDDd
En käytä. Näyttävät naurettavilta. Myös mieheni mielestä todella karmeita, olipa vartalo kuinka hyvä tahansa.
Jos ihminen käy lenkillä, niin ei kai sillä ole mitään väliä mitkä vaatteet tai alushousut, kunhan ne ovat lenkkeilijän mielestä hyvät ja tulee kuntoiltua? Nyt ymmärrän, miksi jotkut eivät halua lähteä lenkille muiden painostuksen takia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:21"]Onko tämä sitten mukava/kaunis näky kun näkyy maxi/tai mallsten rajat todella ällöttävästi trikoista läpi...hyi saatana :D http://x.imagefapusercontent.com/u/masterri1/5500472/331533076/1_Gallery_2_52acecdb13.jpg
[/quote] Mua ei kyllä oikeasti kiinnosta, juostessa tuo vaan on mukava yhdistelmä :D muualle kun lenkille en pitäisi.
[/quote]
Niin. Ja hyvä pylly on hyvä myös mummokalsareissa. Vastaavasti hienot stringit eivät tee huonosta pyllystä hyvää. Isot on ongelmat jos toisten pikkareiden rajat häiritsee. Itse käytän ainakin mukavuudenhaluisena hipstereitä ja muita peruspöksyjä, eikä mua vois vähempää kiinnostaa muitten mielipiteet. Eipä se muiden persettä kutita.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:45"]
Mites muuten ne sloggi alushousut toimiiko ne tuollaisten kanssa? Trikoiden siis..
[/quote]
Pistä sä vaan ihonväriset paksut MAXI malliset alushousut trikoiden alle :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:45"]
[/quote]
Pistä sä vaan ihonväriset paksut MAXI malliset alushousut trikoiden alle :D
[/quote]
:D hahah juuups.. mut onhan sloggejakin erilaisia... stringejä... pikkareita.. :D pikkarit kuulostaa hauskalta
Hipsereitäkin niillä vissiin on.. :D kuka puhu maxi alushousuista mitään? Varmasti jotkut sellasia käyttääkin ja mitäs se sun pyllyys kutittaa? :))))
Siinä on oikean malliset alushousut, jotka tuovat perseen muodot esille :) Taitaa olla stringit??!
http://x.imagefapusercontent.com/u/bchchef1/4066859/553287341/466_1000.jpg
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:21"]
Onko tämä sitten mukava/kaunis näky kun näkyy maxi/tai mallsten rajat todella ällöttävästi trikoista läpi...hyi saatana :D http://x.imagefapusercontent.com/u/masterri1/5500472/331533076/1_Gallery_2_52acecdb13.jpg
[/quote]
Mitä ällöttävää tuossa on? Voivathan ne alushousujen rajat näkyä muissakin housuissa.
Ihan turhaa vaahtoamista tästä asiasta. Oikeastaan läpi näkyvät alushousut ovat naisilla vain seksikkäät.
Mun mielestä noita trikota voi hyvin käyttää kupungillakin vapaa- aikana. Stringeillä tai ilman...
Tavallisia alkkareita! Oma takapuoleni on niin leveä ja ihrainen että siinä ei paljoa jotkut pikkareiden rajat paina. Ja silti juoksen!
Yökerhoon/diskoon trikoohouisuissa ?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:21"]Onko tämä sitten mukava/kaunis näky kun näkyy maxi/tai mallsten rajat todella ällöttävästi trikoista läpi...hyi saatana :D http://x.imagefapusercontent.com/u/masterri1/5500472/331533076/1_Gallery_2_52acecdb13.jpg
[/quote] Mua ei kyllä oikeasti kiinnosta, juostessa tuo vaan on mukava yhdistelmä :D muualle kun lenkille en pitäisi.