NUKAHDANKO ENÄÄ IKINÄ?
Vai kuolenko unenpuutteeseen? En ole nukkunut viimeyönä enkä edellisenä tai ehkä olen saattanut nukka hyvin kevyttä untaa jota en ole edes huomannut. Suurimmaksi osaksi yötä selkeästi olen hereillä ollut.
Kommentit (15)
Käy lääkärissä pyytämässä ketipinorit tai jotain muuta lääkettä. Ite kans kärsin unettomuudesta vuosia kunnes sain ketipinorit. Lääkkeet auttaa saamaan unirytmistä kiinni
No et sinä tuohon vielä kuole.
T.kroonisesti uneton
Itsellä niskat taas jälleen niin jumissa ja krampeissa monta päivää putkeen, että muuten ei tule uni jos ei ota 4:ää 4mg:n Sirdaludia. Yhtä helvettiä.
Kolme päivää olen ollut putkeen nukkumatta. Neljäntenä nukahti aika helposti ;).
Onko joku syy joka erityisesti valvottaa ?
Luulen kyllä että nukut kunhan siitä ei ota paineita.
Ihminen nukahtaa itsestään jossaan vaiheessa eli valvomisella ei voi tappaa itseään ellei ole sitä todella todella harvinaista sairautta jossa ei voi nukahtaa senkin voi saada vain jos sitä esiintyy suvussa eikä sitä ole yhdessäkään suomalais suvussa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:45"]Kolme päivää olen ollut putkeen nukkumatta. Neljäntenä nukahti aika helposti ;).
Onko joku syy joka erityisesti valvottaa ?
Luulen kyllä että nukut kunhan siitä ei ota paineita.
[/quote]
Joo, neljä vrk ennätys mulla ( olin shokissa, kuolemantapaus).
Mutta vähitellen siitä normalisoitui.
Muuten teen yötyötä jatkuvasti, joskus vaikeuksia rytmien kanssa. Melatoniini ei itseäni sanottavasti auta.
Enemmänkin auttaa hakea mitä tahansa rentoutumiseen tähtäävää, henkisesti siis. Sellaista, mistä on muutenkin apua.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:30"]Käy lääkärissä pyytämässä ketipinorit tai jotain muuta lääkettä. Ite kans kärsin unettomuudesta vuosia kunnes sain ketipinorit. Lääkkeet auttaa saamaan unirytmistä kiinni
[/quote]
Älä vain mitään neuroleptiä, esim. Ketioinoria unettomuuteen ap.ala käyttää!
Miksei ketipinoria. Se toimii mulla hyvin. Se ei aiheuta riippuvuutta.
Onko murheita mitä mietit? Jos on koita saada ajatukset muualle . Koita rentoutua esim eunkkaa orgasmi .niin nukuttaa hetken kuluttua. Auttanut ainakin itselle
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:19"]Miksei ketipinoria. Se toimii mulla hyvin. Se ei aiheuta riippuvuutta.
[/quote]
Se on neurolepti, tosin sitä valitettavasti kirjoitetaan nykyisin jos millä indikaatiolla. Itse en ainakaan psykoosilääkettö unettomuuteen ole huolinut. Kun on niiiin paljon muita mistä valita.
Nyt on juuri eilen ollut täysikuu? Lupaan että ensi yönä uni maittaa kun rauhoitut, luet hyvää kirjaa, syöt jotain makeaa ja juot teetä. Makoisia unia :) terveisin eräs kuuhullu
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:19"]Miksei ketipinoria. Se toimii mulla hyvin. Se ei aiheuta riippuvuutta.
[/quote]
Aiheuttaa. Oon jo vuoden ollut lääkkeen lopetusprosessissa ja jokainen vähennys aiheuttaa vieroitusoireita. Nytkin taas viikko migreeniä ja kylmähikeä.
Silti nyt, kun mietin niin muistan aika hämäränä koko viineyön, mutta aamulla olin selkeästi sitä mieltä etten ollut nukkunut. Ap